برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

سفسطه میکنی مهران جان. تو ازم نمیگذری؟!! جالبه که می خوای با شلوغ بازی دروغ هایه خودتو لا پوشونی کنی. خودتو به چی فروختی؟! کارات اصلا طبیعی نیست.این همه کینه اصلا طبیعی نیست. ادم یا از یه خواننده ای خوشش میاد که بهش گوش میده یا خوشش نمیاد که گوش نمیده. پس معنیه این کارات چیه؟اگه خوشت نمیاد چرا میای تخریب میکنی؟ اخه تو کی هستی که واسه مردم تعیین تکلیف کنی؟ مهران جان خجالت بکش. از وجدانت نمیترسی از خدا بترس. اخه شرف و وجدانت رو به چی فروختی؟ هان؟ به قوله خودت توبه کن.عزیزه من تو اون افترا ها رو به چاوشی نسبت ندادی؟ از قدیم گفتن کسی که یه حرفی رو میزنه بعدش منکره حرفش میشه یعنی که....... . اینم عینه نظره خودت : ( محسن چاووشی ضعیف ترین خواننده ایران و حتی میتونم بگم جهانه .
من هم اگه جای استاد مهرجویی بودم از این خواننده استفاده میکردم چون دقیقا به نقش میخورد .
معتاد و خالتور و بی هویت و ... . ) من برات متاسفم که اینجور بی شرمانه دروغ میگی. دروغگو دفاع از وطن حالیش میشه؟!پسرک تو که از قران و گناه حرف میزنی یه نگاهی به قانون مجازات ( ماده 697 ) بکن ببین که این حرفات جرمه.برو قران رو نگاه کن ببین که در مورده افترا زنندگان چی میگه.
دوسته عزیز لنگه کفش یه کاره کاملا اجتماعی هست کسی که این اهنگ رو مسخره میکنه چه انتظاری ازش میره؟! واقعا فکر میکنی چاوشی دنباله اون یکی لنگه ی کفشش میگرده؟!
مهران نوشته است : (یعنی چی واسه حفظ عقیدش قید مجوز رو زد؟!
مهران نوشته است : (میشه منبع آمارت رو بگی که پرفروش ترین آلبوم سال اینه ؟) .عزیزم منبعم همین سایتیه که الان توش هستی.مطمئن باش تا مطئمن نبود و تا از شرکت ها امار نمیگرفت این خبر رو نمیزد.تمامیه نظر سنجی مجلات هم این رو میگه. اون نظر سنجی ای که تو همین سایت هست اگه بری امار رو ببینی خودت میفهمی.هرچند که نظر سنجی اصلا مهم نیست و واقعی هم نیست.مهم فروشه البومه.

یه کمی فکر کن بعد حرف بزن ...) دوسته عزیز اگه تو نت سرچ کنی کله موضوع رو نوشته. جریانه دادگاه قلابی و شکایته الکی رو هم نوشته.
مهران (بخوانید همان مس ) نوشته است : (گوته میدونی کیه ؟ به جون خودم اگه بدونی .
ایشون گفته هنر یعنی بازی کردن با احساسات دیگران .
این ترانه ها و آهنگ ها جز احساس یاس و انزجار و تنفر و عشق زدگی و .... مگه چیزی داره ؟) به جونه تو این یکی رو دیگه میشناسم!!! من متوجه منظورت نمیشم.یعنی این که کلا با هنر مشکل داری یا این که تو صدایه چاوشی قدرت تلنگر زدنه به احساسه مخاطب رو نمیبینی؟ اگه این طور باشه دیگه مشکل از شماست فکر کنم دیگه کسی نباشه بتونه منکر این همه احساس که تو صداش داره بشه.شما با مغز خودت اسمه این احساسه ناب و زیبا رو میزاری غم و ناله و یاس. اما قسم میخورم به ایاته قران که من خیلی ها رو میشناسم که با این صدا به اوج میرسن. خیلی ها رو میشناسم که تونستن با این صدا از شکستشون بگذرن و دوباره بایستن. این احساس و این صدا به من اجازه ی عاشق شدن رو داد و باعثه عاشقتر شدنم شد.به امامه زمان من خیلی هارو میشناسم که وقتی غمگینند با این صدا غمشون رو فراموش میکنن و وقتی شادن شادیشونو با این صدا مضاعف تر میکنن. بی شرفه دو عالم باشم اگه دروغ بگم. طبیعیه که یه سری هم از به این صدا علاقه ندارن.اما متاسفم که بعضی ها که معلوم نیست چی بهشون میرسه و از کجا مامورن میان و تخریب میکنن.در صورتی که هنر سلیقست.یکی میپسنده یکی نه. اما همون خدا خودش میدونه که چه جور جوابهشونو بده.همونطوری که با بهترین شدنه البوم و پرفروشترین شدنه البوم چنان تو دهنی به شما زد که دندوناتون خورد شده و همه ی این حرفاتون هم از نداشتن حرفه. اگه چشات باز باشه و دورو برتو ببینی میفهمی چی میگم.
حالا تو جوابمو ندادی؟ تو طرفداره بنیامین نیستی؟به این روشنی دروغ میگی؟ شرم بر کسی که قسمه دروغ رو مثله ابه خوردن میخوره

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 6 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما