برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

مس نوشته است : و اما جوابیه :
جناب حمید رضا خیلی دلت برام تنگ شده ، میدونستم بالاخره قانع خواهی شد ، خدارو شکر
جواب ؟؟؟
بنده جواب شما رو دادم ............. لطف کنید انقدر به بنده التماس نکنید ..... من وقت ندارم
جواب؟؟
معلومه شما از متن ریاست انجمن خوشحال میشی !!
به به.جنابه مس بالا خره تشریف اوردین بعد از یه مدت فراری بودن!! به شدت دله ما برای حرفایه اغشته به طنزه شما تنگ شده بود! همون اولم که جک هاتو شروع کردی! من قانع نشدم پسرک! خیلی ممنون از این سه خطی که مثلا جوابه منو دادی. اما دوسته عزیزم من جوابم رو نگرفتم. شما قرار بود قسم بخوری که فقط با این ای پی نظر دادی چی شد؟ دیدی مثل ... دروغ میگی؟ به جرات میشه گفت که زیره 15 سال سن داری. دقیقا میدونستم بعد از فرارت میتونم با نظرایی مثله ( ناجی موسیقی چی شده * ناجیه موسیقیه کی شده )تحریکت کنم تا بیای این جا و دو باره از مزخرفاتت مارو بهره مند کنی.دیدی که درست 1روز بعدش اومدی.
گفته بودم که فرارت نزدیکه پسرک! حالا دیدی!بعد از یه هفته فراری بودن حالا میای و بازم طفره میری؟ پس میخوای بری خارج؟!! تو که راست میگی!!! تو که کم نیاوردی و دروغ نمیگی؟!الان دیگه افغانستان هم به اینترنت دسترسی داره عسلم! خارج رو خوب اومدی!بیا و به جایه این حرفا معذرت بخواه و دستی رو که نمیتونی ببری ببوس!
دوسته عزیز که به سجاد و ممحمد از کرمان میگی که ریاست انجمن هستن, باید به عرض شما برسونم که ریاست انجمن هواداران تا اونجایی که من مطلعم به عهده ی افراد دیگه ای هست و متاسفانه این افتخاره بزرگ نصیبه این دوستامون نشده.در ضمن رییس انجمن خواننده ای که هم اخلاقه حرفه ای و هم شرافت رو تو کاراش رعایت میکنه بودن افتخاره.شما برو خجالت بکش که با اون یکی اسمت ( مهران ) رییس انجمن یکی از خواننده هایی هستی که مثله خروس جنگی به این و اون میپره و هر البومه جدیدی که میخواد بیاد رو تقلیدی از خودش میدونه.خواننده ای که قبل از انتشاره البومش ادعا میکرد ظرفه 10 روز پس از انتشاره البومش رکورده یه شاخه نیلوفر رو میزنه .ادعایی که وقتی البومش که سرتا پا پر از غلط بود ( حتی غلط هایه ابتدایی املایی )باعث شد همه بهش بخندن.شما باید خجالت بکشی عزیزم.
من یک بار دیگه سوالمو مینویسم :
معنی لغت خالتور رو قرار بود یاد بدی چی شد؟!جواب؟!تو که میگی ما این اهنگارو گوش نمیدیم ما گوشمونو نیاز داریم, پس چه طور راجع به کاری که گوش نمیدی نظر میدی؟!جواب؟! مگه نمیگی که حق ما در این سایت فقط یه نظره؟ پس چهطور به خودت اجازه میدی که تعیینه تکلیف کنی برایه مردم که کی باید بخونه و کی نباید بخونه و خودتو ناجیه موسیقی معرفی کنی؟این گنده تر از یه نظر نیست؟ این گنده تر از دهنت حرف زدن نیست؟جواب؟!شما گفتی که همه دیدن که موسیقی سقوط کرد.گفتی منظورت از همه رای صادره است.میشه بگی که رایه صادره از کدوم دادگاه و کدوم قاضی رو میگی؟!جوااااب؟!نگفتی که این حرفت بر اساسه کدوم منطق بود که گفتی اگه به اقایه حامی و ... ارادت داری به چاوشی گوش نکن.جواب؟نگفتی چه طور از 2ماه قبل از انتشاره البوم اومدی و هی مزخرفاتی مثله سقوطه موسیقی و ... [...]
حالا یه نگاهی به جواب های خنده داره مس بکنید:( پسرم املا رو یاد بگیر ..... هرکت نه ، حرکت/خواهش میکنم کمتر قصه بگو/اول میشه بگی شما کدام یکی از اعضای انجمن هستی ؟ جواب ؟؟؟/آل پاچینو :
خوب شد گفتی .......... نمیدونستیم /فکرکنم شما باید 100 سالتون باشه ........ که تمام پیش بینی های قرن رو میدونید .......... چه اعتماد به نفسی/فکر کنم شما یکی از اعضای دو بهم زن باشی/شما برو فوتبالتو بازی کن/)
اخه اینا جواب بود یا کری خوندن؟ چرا دوست داری مسخره باشی؟من که عرض کردم خدمتتون که حتما به یه روانشناس مراجعه کن! حالا هم که رسما اعلام کردی که فرار کردی خوشحالم.هروقت که تشریف بیاری اینجا من ولت نمیکنم یه جورایی کیف می کنم وقتی اینجوری مجبور به طفره رفتن میشی.خیلی احساس خوبیه.
قسم یادت نره عزیزم .افتخار میکنم عاشق خواننده ایم که اینجوری سربلندمون کرد که بعضی ها به این شدت سوز داشته باشند.
موسیقیه ما لطفا اماره اون نظر سنجی رو رویه صفحه بزارید تا همه ببینند( اون نظر سنجی ای که به یه البوم باید رای بدیم.لطفا دلیله این که من نمیتونم رای بدم رو اگه میشه بذارید)

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
13 + 4 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما