برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

امین نوشته است: شادمهر که آهنگ دهاتی را خوند از زبان یک دهاتی خوند ، اما محسن داره از زبان دیگری نظرش را درمورد دهاتی ها میگه .اما محسن جان بدان که دهاتی بودن بد نیست ، نان پختن مادر بد نیست ، کارگر بودن پدر بد نیست باور کن اینا بد نیستن که تو توی اون شعر میخای خوبتر به نظر برسونیش تو میای یه جاش را درست کنی میزنی جای دیگرش را میشکنی لطفا دنبال این سوژه ها نرو .
دوسته عزیز ,شما واقعا اینقدر سطحی به البوم گوش دادی؟! اخه این دیگه خیلی خنده داره که میگی محسن به یه قشر توهین کرد.کاش قشنگ دقت کنی.همونطوری که خودتم گفتی فقط یه بار به البوم گوش دادی پس لطف کن اظهار نظر نکن. عزیزم اتفاقا محسن دقیقا داره از زبونه خودش میگه نه یک شخصه دیگه.فقط میتونم در جوابه شما به قوله محسن بگم که متاسفم برات.
کسی که مضمونه اهنگی به این واضحی رو کاملا برعکس میفهمه , مطمئنا قادر به درکه شعر لولایه شکسته به هیچ عنوان نیست.دوسته گلم تویه همین صفحه راجع به این اهنگ و مضمونه قشنگش تفسیر نوشته شده.لطفا مقایسه کن.
شما میشه لطف کنی بگی که کجایه اهنگه اسیری رو شما راک دیدی؟!!!!من هرچی دقت کردم توی این اهنگ راک ندیدم.شاید شما داری به یه البومه دیگه گوش میدی؟ بعضی ها یک چیز رو نمیخوان قبول کنن و دست به هر حرفی میزنن تا اون کارو خراب کنن.این اهنگ بسیار زیبا بود هم از لحاظ شعر و هم از لحاظه تنظیم و اجرا.
خیلی ممنون از شما که از البوم هایه قبلیه عشقه ما تعریف کردی, اما من این تعریفه شما رو نمیپذیرم و اعتقاد دارم اگه جایه البومه ژاکت و متاسفم عوض میشد ( یعنی اگه البومه ژاکت قبل از این البوم منتشر میشد و البوم متاسفم به جایه این البوم منتشر میشد ) شما میگفتی البومه ژاکت خیلی بهتر از متاسفم بود.چون نیت شما درست نیست.چون این کارو قبل از شما خیلی هایه دیگه سعی کردن بکنن ولی به لطفه خدا امروز دیگه اثری ازشون نیست.بذار یه مثالی برات بزنم.برگردیم به مهر87.زمانی که البومه یه شاخه نیلوفر منتشر شد یه عده اومدن و پخش کردن فضایه اینترنتو از این موضوع که این البوم ضعیفه و البوم هایه قبلی خیلی بهتر بود.الان همون ادما میان و دایه ی مهربانتر از مادر میشن و میگن که نسبت به البومه فوق العاده یه شاخه نیلوفر این البوم ضعیف بود! به نظره من این البوم بهترین البومه چاوشی بوده.معلومه که رویه هر ثانیش زحمت کشیده شده. کیفیتش هم خیلی بالاتر صدایه محسنم پخته تر شده.حالا بعضی ها میخوان چشمشونو به رویه واقعیت ببندن اون دیگه میله خودشونه.
در مورد اشعار هم من فرمایشه شمارو قبول ندارم.کی گفته شعری که در مورد غم و تنهایی باشه خوب نیست؟شمایی که اسم بنیامین رو میاری و میگی موسیقی تو دسته اینه ایا به اشعاره سخیف و جلف و سرشار از غلط هایه دستوری و محتوایی و معناییش گوش دادی؟ شما به شعره اسیری دقت کردی؟! میفهمی اینی که میگه نونه مجنونو که اجر کردم من که دنیا رو ازت پر کردم یعنی چی؟ شما نظیره شعره دوره اخر دیده بودی؟شما اهنگ خنده رو گوش دادی؟ این راک در سطحه جهانی بود.حیف که نمیشه به دلایلی کلیپش کرد و فرستادش تو شبکه های ماهواره ای تا جهانیان بشنون.شما شعره بخون امشب رو گوش دادی؟شما دریاچه ی مرده رو گوش دادی
به امید روزی که موسیقی پر بشه از دوستی ها.در اخر هم یه شعر تقدیم میکنم به جنابه مس (همون ناجیه موسیقی!!! ) که خیلی وقته که ازش خبری نیست و معلوم نیست که چی شده.ما که خیلی نگرانشیم:
ناجیه موسیقی چی شده * ناجیه موسیقیه کی شده (بر گرفته از شعر ماه شبم استاد محسن چاوشی)

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
17 + 1 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما