برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

یه سوال از مسئولایه سایت دارم.اخه نظرم چی داشت که تایید نشد؟پیشنهاد میکنم یه بار نگاهی به نظراتی که تایید کردید بندازید.
دوست عزیز جنابه مس,چرا دروغ میگی اخه؟ چرا برایه خودت رو سیاهی درست میکنی عزیزم؟ یعنی تو نبودی که از 2ماه قبل شروع کردی به منفی بافی و توهین نسبت به البومی که هنوز منتشر نشده؟به خدا اگه این دفعه هم بگی که اینکارو نکردی , باور میکنم که اسمت مسته و واقعا از روی هوشیاری حرف نمیزنی عزیزم.میخوای نظراتتو این جا بذارم؟چرا دروغ میگی؟ اتفاقا تو همه ی اونچیزایی رو که گفتی نیستی واقعا هستی (نامرد و دروغگو و مغرض ).تو تنها چیزی که نیستی ناجیه.ناجی که دروغ نمیگه ناجی که تهمت نمیزنه به هنرمندا؟
دوسته عزیز شما طوری از اقایان حامی و خواجه امیری حرف زدی که انگار من منکر صدا و زیباییه کاره اون ها هستم؟ نه دوسته عزیز.اتفاقا عمیقا هم اونارو دوست دارم چون واقعا شایسته هستن اما سلیقه ی من اینه که عاشقه محسن چاوشی باشم.اما این ها رو هم دوست دارم.همونطوری که اقایه صادقی رو هم دوست دارم.من که مثله شما نیومدم اینجا که کسیو تخریب کنم و کری بخونم.
دوسته شیرین زبانم , من کی گفتم که استاده حقوقه ایرانم؟ پس اساتیدی مثله کاتوزیان , امامی , شهیدی ,میرمحمدصادقی چه کاره اند که من استاده حقوقه ایران باشم؟ دوسته گلم من مثله بعضی ها که مریضیه روانیه خودبزرگ بینی دارن نیستم که خودشونو با وجوده اساتیده فاخری چون شجریان و کسانی که حداقل 50ساله زندگیشون با موسیقی بوده و موسیقی مثل خون تو رگشونه, ناجیه موسیقی میدونن .من جایگاه خودمو میدونم سعی هم میکنم که مثله بعضی ها نباشم که حرفام از دهنم گنده تر باشه.
مس نوشته است: (در ضمن وجدان تنها محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد ). پس منظورت از رای صادره , نظره شخصیه خودت بود؟!!!!فکر کنم همه دیگه دارن میبینن که موضوع از چه قراره!!
مس نوشته است: (بنده همه ی موزیکهای جهان رو باید گوش بدم تا بتونم خالتور رو از غیر خالتور تشخیص بدم...گرفتی؟ ) .هنر سلیقست. تو با توجه به اندازه ی مغز خودت یک خواننده رو مزخرف میدونی ولی در عوضش بنیامین ( که اصلا از هنرش خوشم نمیاد ) رو صاحبه نواوری میدونی.دلیل نمیشه که چون من از اهنگایه ایشون خوشم نماد ایشون خالتور باشه .یکی از یه چیزی خوشش میاد گوش میده از یه چیز خوشش نمیاد گوش نمیده.مثله این که یکی پیتزا دوست داره میخوره یکی دوست نداره نمیخوره. بی نهایت ابلهانست اونی که پیتزا دوست نداره بیاد تو سایت هایه اشپزی ضد پیتزا حرف بزنه بعدش بگه من ناجیه اشچزی ام؟! در ضمن من پاسخه سوالاتمو نگرفتم.نیازه که دوباره بنویسم؟ من ول کن نیستمدوباره مینویسم:
معنی لغت خالتور رو قرار بود یاد بدی چی شد؟!جواب؟!تو که میگی ما این اهنگارو گوش نمیدیم ما گوشمونو نیاز داریم, پس چه طور راجع به کاری که گوش نمیدی نظر میدی؟!جواب؟! مگه نمیگی که حق ما در این سایت فقط یه نظره؟ پس چهطور به خودت اجازه میدی که تعیینه تکلیف کنی برایه مردم که کی باید بخونه و کی نباید بخونه و خودتو ناجیه موسیقی معرفی کنی؟این گنده تر از یه نظر نیست؟ این گنده تر از دهنت حرف زدن نیست؟جواب؟!شما گفتی که همه دیدن که موسیقی سقوط کرد.گفتی منظورت از همه رای صادره است.میشه بگی که رایه صادره از کدوم دادگاه و کدوم قاضی رو میگی؟!جوااااب؟!نگفتی که این حرفت بر اساسه کدوم منطق بود که گفتی اگه به اقایه حامی و ... ارادت داری به چاوشی گوش نکن.جواب؟نگفتی چه طور از 2ماه قبل از انتشاره البوم اومدی و هی مزخرفاتی مثله سقوطه موسیقی و ... رو مطرح کردی در مورد البومی که هنوز منتشر نشده؟این ابلهانه نیست که من از الان در مورده البومه ساله بعده بنیامین که هنوز منتشر نشده بیام بگم که این البوم مزخرفه و باعثه سقوطه؟جواب؟؟؟!!!!پسرک کمی از کارایه زیادی که میگی تو زمینه ی موسیقی کردی بگو!فقط ادعا که کافی نیست؟!
جواب؟!؟!؟!؟!
ضمنا دوست شیرین سخنه من , من که قسم خوردم , قرار بود شما هم به هموایی که من قسم خوردم قسم بخوری که تویه این سایت فقط با این اسمه مس نظر دادی؟چی شد؟
لطفا جوابه سوالارو بده اقایه مس.فرارت نزدیکه عزیزم

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 8 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما