برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

ایا این همان جوابی بود که من چند روزه منتظرش بودم؟؟؟ لطفا همه بخوانند....سوالات و خواسته های بنده از این اقا در تاریخه 11 اسفند... با سلام خدمت همه...اقای mas می شه یه جوابیه!!!!مختص من و فقط برای من صادر کنی و جواب سوالهای من رو که در پایین می نویسم رو بدی؟ گفتی که وقتی من می گم این اقا دیگه نباید بخونه نباید بخونه!!!!می شه بدونم تو چه کاره ای که چنین حرفی زدی؟؟؟میگه که ها من اومدم موسیقی رو نجات بدم !!!!اخه پسرخوب تو چه کاره ای که بخوای موسیقی رو نجات بدی؟؟؟مگه این موسیقی که تو می گی صاحاب نداره؟؟؟مگه این موسیقی اساتید نداره که نجاتش بدن؟؟؟پس این وزارت ارشاد اینجا چه کاره است و چرا به چاوشی با این همه سخت گیری که هست به راحتی مجوز کار می دن؟؟؟اخه اینجوری که تو می گی و اگه چاوشی داره موسیقی رو به سقوط می بره نباید حتی مجوز یک کارو به چاووشی بدن پس چرا به راحتی مجوز می گیره؟؟؟می ترسم فردا پاشی بری وزارت ارشاد و بگی که چرا به چاوشی مجوز می دید که البته از تو بعیدم نیست!!!!این کشور این همه موسیقیدان داره این همه اساتید موسیقی این همه نخبه این همه پیشکسوت موسیقی چرا یکیشون نیومده حرفهایی شبیه به حرفای تو بزنه و حرفهای تو رو تکرار کنه و بگه چاوشی داره موسیقی رو نابود می کنه و بخواد که مثل تو موسیقی رو نجات بده؟؟؟چرا حرفات هیچ خریداری نداره و هیچکس باهات هم نظر نیست؟؟؟ نکنه تو از همه ی اینا (وزارت ارشاد..نخبه گان..موسیقی دانان..اساتید و پیشکسوتان موسیقی..اکثریت جامعه )بیشتر می فهمی؟؟؟!!!!ازت خواهش می کنم سوالها رو با دقت بخوان و جواب بده...........محمد از کرمان.
حالا جوابی که این بنده خدا در تاریخه 15 اسفند داده رو یه بار بخونید و خود ببینید هیچ سنخیتی با سوالهای بنده دارد یا خیر!!!!!! محمد از کرمان :

متاسفم بنده همه جوابهای شمارو به آی پی دیگرتون ارسال کردم ...... شما عادت داری هی لقب خود رو تکرار کنی ؟

دلم میسوزه که مثل پیرزنها هی نشستی اینو اونو نفرین میکنی ........... یکم واقعبین باش .... پسرم !!!!

عزیزم چرا باید فرار کنم ............... من مثل شما وجدانم از کاری که میکنم ناراحت نیست .

تو خودت رو مسخره کردی یا ما رو پسر خوب؟؟؟هان؟؟؟این چه جوابیه؟؟؟مگه من نگفتم با دقت سوالام رو بخون؟؟؟تو یه ادعایی کردی خوب حالا ثابتش کن...چرا این قدر عاجزی...چرا این قدر نا توانی؟؟؟چرا این قدر دست و پا بسته ای ؟؟؟می دونی چرا؟؟؟چون حرفی برای گفتن نداری...اخه من انتظار دارم تو چی بیای بگی؟؟؟چه قدر من ساده ام!!!!ببین ازین به بعدم دیگه نمی خواد بیای جواب ماهارو بدیOK؟؟؟واقعا حیف وقتت از بین بره...برو دنبال همان لحظات موسیقیایی...فقط ازت می خام دیگه جواب ندی(با این جوابهای مسخرت دیگه شورشو در اوردی) اینجارو داشته باشین اخرشه ...MAS گفتن که.... در ضمن من یه خواهش کوچیک هم از موزیک ما دارم

اون هم اینکه اخبارهای بخش کلاسیک موسیقی کشورمان رو بیشتر در سایت قرار بدهند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بابا موسیقی کلاسیک!!!!!!!!می خوای بکی تو حرفه ای هستی و ما نه....می خای بگی کار درستی و ما نه....باشه هر چی تو می گی (این قدر ما رو تحقیر نکن گناه داریم) اصلا تو فرشته ی مهربون ما خاله سوسکه....تو ها ما نه ....خوبه؟؟؟(فقط جون هر کسی که دوست داری دیگه جوابیه صادر نکن..OK ؟؟؟) خدا از سرتون نگذره...محمد از کرمان.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 6 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما