اوهو این روش ها قدیمی شده عزیزم شهرام
این کارارو خیلی وقت پیش کسای دیگه انجام دادن
اخه تو از اساتید موسیقی بیشتر حالیته مسئولی مسئولی انداختی راه؟؟
پس چرا من واسه هرکس میزارم البوم رو خوشش میاد؟؟
کسایی که تا حالا اصلا چاوشی گوش ندادن شدن طرفدارش
راحت بگم فقط 3 نفر از دوستای من که چاوشی خوششون نمیومد شدن طرفدار تعصبی محسن
خودمم تعجب کردم فکر میکردم این البوم از یه شاخه پایین تره
ولی وقتی این همه تحسین رو دیدم واقعا جا خوردم
-----------------------------------------------------
و بالا خره نقد من از البوم ژاکت بعد از چندین بار گوش دادن به البوم::::
(البته نظرات کاملا شخصی هم قاطیشه)
تراک اول(بازار خرمشهر):اولش با یه صدای جالب مثل صدای بندر و پرندگان و...که یه لحظه هم صدای یه مرد خسته میاد که میگه اه واقعا ادمو میبره فضا مثل این اهنگا زیاده ولی لحن خوندن محسن باعث تمایزش از دیگر اهنگای ساخته شده به این سبک میباشد
این بیت هم کال حسابش جداست"میرمو دخیل میبندم جمعه شب سید عباس-بیا و رحمی بکن به این دلی که تنهاست"
این بیت یه بیت کاملا متفاوت در شعر هستش که محسن به گیراییش کمک کرده و با مهارت ساخت ملودیش و همینطور
تنظیم قوی شهاب اصلا توی ذوق ادم نمیزنه
با تمام انتقادایی که به این اهنگ شد واقعا من و تمام کسایی که اول بار بود اهنگ شاد گوش می دادن یا حتی اول بار بود
چاووشی گوش میدادن خیلی خوششون اومد
----------------------------------------------------------------------------
تراک دوم(چهار دیواری):با یه ملودی عالی شروع میشه که وقعا ناب هستش هرچند بعضی ها شایعتی
رو که از سایت های دانلود موزیک دیده بودن باور کردن و فکر میکنن این ملودی تقلید از یه خواننده ی دیگست
ولی من اصلا چنین نظری ندارم من خودمم نیمچه اهنگسازی هایی میکنم ولی هرچی دقت میکنم شباهتی نمیبینم
کسی اگه دو تا شباهت این دو تا ملودی رو میدونه بگه تا ما هم فیز ببزیم البته با دلیل و و مدرک
---------------------------------------------------------------------------
تراک سوم(اسیری):این اهنگم مثل دو تای قبل خیلی خوب شروع میشه و اوج میگیره خیلی هم خوب اماده میشه
واسه خوندن خواننده
تا دقیقه ی 1:18 یک ریتم خوب داره ولی به مدت حدود 25 ثانیه ریتم خوب اوایل اهنگو خراب میکنه که متاسفانه
2 بار هم این کارو تکرار میکنه شاید این حس بد به خاطر نا همخوانی ملودی ها و ضعف تنظیم کننده بوده
واسه بعضی ها هم که فکر میکنن محسن برای این کار افکت گذاشته بگم این کار فقط یه بالانس سادست
اگه با هندفری گوش بدین میفهمین چی میگم!!!
-------------------------------------------------------------------------
تراک چهارم(دور اخر):این اهنگ به گفته ی خیلی ها نقطه ی اوج البومه و نشون میده محسن توی این اهنگ
بهتر از باقی اهنگاش در تنظیم خوب عمل کرده نوع خوندنشم بسیار عالیه و بدون کوچک ترین ناله ی اضافی
و اون خنده های تلخ که دو بار تکرار میکنه و واقعا ادمو دیوانه میکنه
به قول بعضی ها اگه این قسمت"محکم بشین دلم این دور اخره"رو با صدای بلند مثل اوج قطعه ی قله ی خشبختی
میخوند بهتر بود
-----------------------------------------------------------------------
تراک پنج(حراج):بر خلاف باقی اهنگا که شروعشون عالیه این اهنگ شروع خوبی نداره و خیلی بد واسه خوندن اماده میشه
این یکی از نقاط ضعف تنظیم کنندش که خود اقا محسن باشن هست ولی در ادامه بهتر میشه تا میرسیم به یه ضعف دیگه توی اهنگ این بیت"منتظرم نموندی تو ازدواج کردی-اتیش زدی به هستیم عشقو حراج کردی"میتونست یه بیت بهتر بزاره مخصوصا اونجا که میگه تو ازدواج کردی خیلی میزنه توی ذوق اما به جاش این بیت"روا نبود که اینجوری از دل تو جا بمونم-روا نبود با این همه تنهایی تنها بمونم"اونو جبران کرده محسن اینجا خیلی عالی میخونه
-----------------------------------------------------------------------
تراک شش(خنده):این تراک باز هم شروع رویایی داره مخصوصا سلوی گیتار که از همون دمو فهمیدم یکی از بهترین
تراک های البومه یه سبک هارد راک که واقعا ادمو به وجد میاره مخصوصا 2:45 تا 3:15 که خیلی عالی کار شده
و نشون دهنده ی قدرت تنظیم اهاری هستش
-----------------------------------------------------------------------
تراک هفت(کی بهت خندیده):این اهنگم شروع اولش میزنه توی ذوق ادم اصلا نباید این صدای فلوت اولش اینجوری میومد
اصلا هیچ ربطی به اهنگ نداره انگار واسه یه اهنگ دیگست شعرشم که چنگی به دل نمیزنه اما قسمت دوم اهنگ
هم تنظیم هم شعر و هم نوع خوندن بهتر میشه 2:27 به بعد
-----------------------------------------------------------------------
تراک هشت(لولای شکسته):رسیدیم به جوجه اردک زشت البوم هم شعر هم نوع خوندن و هم تحریر های نا به جا
باعث شده این لقب رو واسه این قطعه بزارم هرچند هیچ خواننده ی دیگه ای هم بهتر از این نمیتونست بخونه
ولی از محسن بعید بود همچین چیزی بخونه هرچند این اهنگ به شدت سلیقه ای هستش و تنها نقطه ی قوت این قطعه
تنظیم خوبشه
----------------------------------------------------------------------
تراک نه(بخون امشب):با یه صدا مثل صدای ناقوس شروع میشه و مقدمه رو واسه یه ترنس عالی شروع میکنه
اینجا هم شعر هم تنظیم ها و هم نوع خوندن مثل قطعات اول بهتر میشه
----------------------------------------------------------------------
تراک ده(دل شوره):یه مقدمه ی کوچیک و شروع به خوندن تنظیم خوبی داره مخصوصا افتادن سکه که کار جالب و
متفاوتی هستش و قدرت اهاری رو نشون میده
----------------------------------------------------------------------
تراک یازده(دریاچه ی مرده):صدای ویولون و باز هم شروع یه اهنگ ترنس با یه نوع محکم خوندن یه صلابت
محسن رو به زخ همه میکشه و بعد از دور اخر این بهترین تنظیم چاوشی توی این البوم بود
----------------------------------------------------------------------
تراک دوازده(ژاکت):در مورد این نظری ندارم چون چیزی نداره
----------------------------------------------------------------------
در مورد کاور:خیلی ها ناراضین که چرا طراحی به فرزاد متین داده شده
منم موافقم که اگه به محمدرضا اهاری داده میشد شاید یه چیز خوبی مثل یه شاخه نیلوفر از اب در میومد
اما ما نباید بگیم فرزاد متینی کارش بده شاید اگه بیشتر روش کار میکرد یه کاور خیلی عالی درست میشد
---------------------------------------------------------------------
حرف اخر:در کل توی این البوم تنظیم های همه مخصوصا محمدرضا اهاری عالی بودن
شعر ها 50% امیرارجینی خوب بود ولی حسین صفا گل کاشت اقای مهرگان هم بازار خرمشهر رو
خیلی خوب سرودن
اقای یاکیده هم اصلا خوب کار نکرد و شاید این قطعه رو هم خود محسن میگفت خیلی بهتر بود
ملودی های محسن هم کاملا پیشرفت کرده و میشه اینو خیلی محسوس حس کرد
--------------------------------------------------------------------
****************************************************** امیدوارم خوشتون اومده باشه
اوهو این روش ها قدیمی شده عزیزم شهرام
این کارارو خیلی وقت پیش کسای دیگه انجام دادن
اخه تو از اساتید موسیقی بیشتر حالیته مسئولی مسئولی انداختی راه؟؟
پس چرا من واسه هرکس میزارم البوم رو خوشش میاد؟؟
کسایی که تا حالا اصلا چاوشی گوش ندادن شدن طرفدارش
راحت بگم فقط 3 نفر از دوستای من که چاوشی خوششون نمیومد شدن طرفدار تعصبی محسن
خودمم تعجب کردم فکر میکردم این البوم از یه شاخه پایین تره
ولی وقتی این همه تحسین رو دیدم واقعا جا خوردم
-----------------------------------------------------
و بالا خره نقد من از البوم ژاکت بعد از چندین بار گوش دادن به البوم::::
(البته نظرات کاملا شخصی هم قاطیشه)
تراک اول(بازار خرمشهر):اولش با یه صدای جالب مثل صدای بندر و پرندگان و...که یه لحظه هم صدای یه مرد خسته میاد که میگه اه واقعا ادمو میبره فضا مثل این اهنگا زیاده ولی لحن خوندن محسن باعث تمایزش از دیگر اهنگای ساخته شده به این سبک میباشد
این بیت هم کال حسابش جداست"میرمو دخیل میبندم جمعه شب سید عباس-بیا و رحمی بکن به این دلی که تنهاست"
این بیت یه بیت کاملا متفاوت در شعر هستش که محسن به گیراییش کمک کرده و با مهارت ساخت ملودیش و همینطور
تنظیم قوی شهاب اصلا توی ذوق ادم نمیزنه
با تمام انتقادایی که به این اهنگ شد واقعا من و تمام کسایی که اول بار بود اهنگ شاد گوش می دادن یا حتی اول بار بود
چاووشی گوش میدادن خیلی خوششون اومد
----------------------------------------------------------------------------
تراک دوم(چهار دیواری):با یه ملودی عالی شروع میشه که وقعا ناب هستش هرچند بعضی ها شایعتی
رو که از سایت های دانلود موزیک دیده بودن باور کردن و فکر میکنن این ملودی تقلید از یه خواننده ی دیگست
ولی من اصلا چنین نظری ندارم من خودمم نیمچه اهنگسازی هایی میکنم ولی هرچی دقت میکنم شباهتی نمیبینم
کسی اگه دو تا شباهت این دو تا ملودی رو میدونه بگه تا ما هم فیز ببزیم البته با دلیل و و مدرک
---------------------------------------------------------------------------
تراک سوم(اسیری):این اهنگم مثل دو تای قبل خیلی خوب شروع میشه و اوج میگیره خیلی هم خوب اماده میشه
واسه خوندن خواننده
تا دقیقه ی 1:18 یک ریتم خوب داره ولی به مدت حدود 25 ثانیه ریتم خوب اوایل اهنگو خراب میکنه که متاسفانه
2 بار هم این کارو تکرار میکنه شاید این حس بد به خاطر نا همخوانی ملودی ها و ضعف تنظیم کننده بوده
واسه بعضی ها هم که فکر میکنن محسن برای این کار افکت گذاشته بگم این کار فقط یه بالانس سادست
اگه با هندفری گوش بدین میفهمین چی میگم!!!
-------------------------------------------------------------------------
تراک چهارم(دور اخر):این اهنگ به گفته ی خیلی ها نقطه ی اوج البومه و نشون میده محسن توی این اهنگ
بهتر از باقی اهنگاش در تنظیم خوب عمل کرده نوع خوندنشم بسیار عالیه و بدون کوچک ترین ناله ی اضافی
و اون خنده های تلخ که دو بار تکرار میکنه و واقعا ادمو دیوانه میکنه
به قول بعضی ها اگه این قسمت"محکم بشین دلم این دور اخره"رو با صدای بلند مثل اوج قطعه ی قله ی خشبختی
میخوند بهتر بود
-----------------------------------------------------------------------
تراک پنج(حراج):بر خلاف باقی اهنگا که شروعشون عالیه این اهنگ شروع خوبی نداره و خیلی بد واسه خوندن اماده میشه
این یکی از نقاط ضعف تنظیم کنندش که خود اقا محسن باشن هست ولی در ادامه بهتر میشه تا میرسیم به یه ضعف دیگه توی اهنگ این بیت"منتظرم نموندی تو ازدواج کردی-اتیش زدی به هستیم عشقو حراج کردی"میتونست یه بیت بهتر بزاره مخصوصا اونجا که میگه تو ازدواج کردی خیلی میزنه توی ذوق اما به جاش این بیت"روا نبود که اینجوری از دل تو جا بمونم-روا نبود با این همه تنهایی تنها بمونم"اونو جبران کرده محسن اینجا خیلی عالی میخونه
-----------------------------------------------------------------------
تراک شش(خنده):این تراک باز هم شروع رویایی داره مخصوصا سلوی گیتار که از همون دمو فهمیدم یکی از بهترین
تراک های البومه یه سبک هارد راک که واقعا ادمو به وجد میاره مخصوصا 2:45 تا 3:15 که خیلی عالی کار شده
و نشون دهنده ی قدرت تنظیم اهاری هستش
-----------------------------------------------------------------------
تراک هفت(کی بهت خندیده):این اهنگم شروع اولش میزنه توی ذوق ادم اصلا نباید این صدای فلوت اولش اینجوری میومد
اصلا هیچ ربطی به اهنگ نداره انگار واسه یه اهنگ دیگست شعرشم که چنگی به دل نمیزنه اما قسمت دوم اهنگ
هم تنظیم هم شعر و هم نوع خوندن بهتر میشه 2:27 به بعد
-----------------------------------------------------------------------
تراک هشت(لولای شکسته):رسیدیم به جوجه اردک زشت البوم هم شعر هم نوع خوندن و هم تحریر های نا به جا
باعث شده این لقب رو واسه این قطعه بزارم هرچند هیچ خواننده ی دیگه ای هم بهتر از این نمیتونست بخونه
ولی از محسن بعید بود همچین چیزی بخونه هرچند این اهنگ به شدت سلیقه ای هستش و تنها نقطه ی قوت این قطعه
تنظیم خوبشه
----------------------------------------------------------------------
تراک نه(بخون امشب):با یه صدا مثل صدای ناقوس شروع میشه و مقدمه رو واسه یه ترنس عالی شروع میکنه
اینجا هم شعر هم تنظیم ها و هم نوع خوندن مثل قطعات اول بهتر میشه
----------------------------------------------------------------------
تراک ده(دل شوره):یه مقدمه ی کوچیک و شروع به خوندن تنظیم خوبی داره مخصوصا افتادن سکه که کار جالب و
متفاوتی هستش و قدرت اهاری رو نشون میده
----------------------------------------------------------------------
تراک یازده(دریاچه ی مرده):صدای ویولون و باز هم شروع یه اهنگ ترنس با یه نوع محکم خوندن یه صلابت
محسن رو به زخ همه میکشه و بعد از دور اخر این بهترین تنظیم چاوشی توی این البوم بود
----------------------------------------------------------------------
تراک دوازده(ژاکت):در مورد این نظری ندارم چون چیزی نداره
----------------------------------------------------------------------
در مورد کاور:خیلی ها ناراضین که چرا طراحی به فرزاد متین داده شده
منم موافقم که اگه به محمدرضا اهاری داده میشد شاید یه چیز خوبی مثل یه شاخه نیلوفر از اب در میومد
اما ما نباید بگیم فرزاد متینی کارش بده شاید اگه بیشتر روش کار میکرد یه کاور خیلی عالی درست میشد
---------------------------------------------------------------------
حرف اخر:در کل توی این البوم تنظیم های همه مخصوصا محمدرضا اهاری عالی بودن
شعر ها 50% امیرارجینی خوب بود ولی حسین صفا گل کاشت اقای مهرگان هم بازار خرمشهر رو
خیلی خوب سرودن
اقای یاکیده هم اصلا خوب کار نکرد و شاید این قطعه رو هم خود محسن میگفت خیلی بهتر بود
ملودی های محسن هم کاملا پیشرفت کرده و میشه اینو خیلی محسوس حس کرد
--------------------------------------------------------------------
****************************************************** امیدوارم خوشتون اومده باشه