برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

و اما "محمد از کرمان" برو واسه خودت و امثال خودت متاسف باش. خدا ببین کیا دارن از منطق حرف میزنن.بابا بچه ها که لینکه نظراتتون وعکس العملتون در مورد صدر نشینی "رگ خواب" رو گذاشتن.خجالت نمیکشین بازم میان اینجا و از منطق حرف میزنید.رو رو برم. برو از اول کامنت ها رو بخون ببین مثل همیشه بازم که این بحث به سخره گرفتن و توهین کردن رو شروع کرد.شما که تحمل مسخره شدنو توهین شنیدن و ندارید مسخره و توهین نکنید.بارها گفتم بازم میگم.البته شاید راه درست و "کاملا منطقی" نباشه ولی حداقل خودم مطمینم که بهترین راهه.چون تو این چند سال تجربه ای که دارم تنها راه بحث و گفتگو با افراد "بی منطقی" مثله شما همینه و بس!!
""اگه با منطق و احترام و انصاف بحث و نقد کنید همون جور با شما بحث میکنیم.اگه با تعصب و احساس بخاین خواننده محبوبتون رو بالا ببرید و محسن یگانه رو تخریب کنید دقیقا همون کار رو با شما می کنیم. اگه مسخره و توهین کنید مسخره میشید و توهین میشنوید و ... آخر.""نه عزیزانه من این یه جارو اشتباه گرفتید که فکر کنید مثله همیشه بیاین و هرکاری که دلتون خواست بکنید.در ضمن محمد از کرمان یه جایی رو پیدا کردم که بستنیش از ماله توهم خوشمزه تره اگه خواستی بگو آدرس بدم.به دل نگیری یه وقتها دارم باهات شوخی میکنم.

و در آخر:(قابل توجه همه هوادارانه هنرمند و موسیقی دان محسن چاوشی)این پستها واسه این گذاشته میشه که بیاین اینجا و نظراتتون رو در مورد آلبوم منتشر شده بگید و نظرات دیگر دوستان رو بخونید و یه اطلاع اجمالی در مورد وضعیت و مقبولیت آلبوم منتشر شده تو جامعه بدست بیارید.نه اینکه هرکی بیاد یه عقده ای که داره(مخصوصا عقده موزیسین بودن که بینتون اپیدمی هست) رو اینجا تخلیه کنه.هر بحثی با هر شخصی دارید ایمیلتون را بزارید و باهاش هرچقدر که دلتون میخواد بحث و جدل کنید.کسایی هم که میخوان با من حرف بزنن ایمیلم رو نوشتم.
بازم میگم:تخلیه عقده در این محل اکیدا ممنوع میباشد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 7 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما