برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

دیگه همتون می دونید من یگانه رو بیشتر از چاوشی دوست دارم ولی بچه ها(طرفدارای یگانه) شما هم مثل بعضی از این طرفدار نما های چاوشی غیر منطقی نباشین

اگر سیاوش قمیشی تو آخرین مصاحبه اش با pmc هیچ اسمی از چاوشی نمیاره و از کسانی که ازش تقلید می کنن انتقاد می کنه منظورش که با محسن چاوشی نیست... تعداد مقلدین سیاوش در ایران که کم نیست او منظورش با بقیه است چون صدای الان چاوشی شاید شباهتش به صدای سیاوش 20 درصد هم نباشه!

اگر تو همین مصاحبه می گه بهترین خواننده ی ایران محمد اصفهانیه منظورش این نیست که بقیه خوب نیستند حتی خودش هم می گه خواننده ی خوب باز هم داریم که مطمئنا" یکی از این خواننده های خوب چاوشیه! حالا چرا؟ چون همین آقای قمیشی در مصاحبه ای که حدود دو سال پیش با تلویزیون persia داشت وقتی صحبت از چاوشی شد گفت:
محسن از بهترین دوستان من و یکی از بهترین خواننده هاست که فوق العاده هم استعداد داره.. و اتفاقا" دیروز با هم تلفنی حرف زدیم. و در ادامه هم گفت گاهی اوقات پشت تلفن من برای محسن می خونم و گاهی هم محسن برای من می خونه!

پس معلوم می شه که چاوشی تایید شده ی قمیشیه. و سیاوش قمیشی هم در زمینه ی موسیقی انصافا" کم آدمی نیست! واین هم یادمون نره که چندین سال پیش قمیشی در مصاحبه اش بحث تقلید چاوشی را رد کرد!

--------------

حمید عسکری هم محسن چاوشی رو از همه ی خواننده ها بیشتر دوست داره. عینا" همین جمله رو در مصاحبه با songBsong اعلام کرد. ولی این که چرا در سال 87 به محسن یگانه رای داد نه به چاوشی به اونجایی بر می گرده که حمید یک موزیسین حرفه ای نه یک هوادار متعصب و به نظرش نفس های بی هدف از یه شاخه نیوفر بهتر بوده!

------------

در کل بین هنرمندای لس آنجلس چاوشی و صادقی از همه محبوبترند من خودم در مصاحبه ی 5 ، 6 تا از لس آنجلسی ها شنیدم که چاوشی رو خیلی دوست دارن! البته بعضی از همین دوست از محسن یگانه و سایر خواننده ها هم تعریف می کنن.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
7 + 12 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما