بله بردیا جان شما دقیقا درست میگی من کاری به سطح خود خواننده ندارم به نظر من خواننده تو هر سطحی که باشه باید ترانه ای رو بخونه که اگر محتواهم نداشته باشه لااقل از نظر قافیه و وزن درست باشه اما چه میشه کرد بسیارند ترانه سراهایی که کارشون بی نظیره اما پشت خط موندن چون لابی ندارن من خودم ترانه سراهایی رو میشناسم که کارشون بی نظیره و اگر کارشون شنیده بشه غیره ممکنه که جزو بهترین ترانه سراهای ایران قرار نگیرن اما کسی نیست که اونارو گوش کنه چون تو موسیقی داخل لابی ندارن و حاضر نیستن کاراشونو رایگان در اختیار خواننده های اون ور آبی هم بدن من یه جایی از یه آقای خیلی جوان یه کار شنیدم که تا مدتها تحت تاثیر بودم یه بیتش یادمه که میگفت از بسکه بد تا کردی این مدت اون خوبیاتم شد فراموشم
پاشو یه کاری کن بگو برگرد وقتی دارم کفشامو میپوشم
واقعا بی نظیره اما پشت خط مونده چون لابی نداره ما حالا حالا ها باید از این ترانه های ضعیف که به قول شما معلوم نیست چطوری به این مرحله میرسن رو گوش کنیم و ناراحت باشیم برای استعدادهایی که پشت خط دارن هدر میرن
بله بردیا جان شما دقیقا درست میگی من کاری به سطح خود خواننده ندارم به نظر من خواننده تو هر سطحی که باشه باید ترانه ای رو بخونه که اگر محتواهم نداشته باشه لااقل از نظر قافیه و وزن درست باشه اما چه میشه کرد بسیارند ترانه سراهایی که کارشون بی نظیره اما پشت خط موندن چون لابی ندارن من خودم ترانه سراهایی رو میشناسم که کارشون بی نظیره و اگر کارشون شنیده بشه غیره ممکنه که جزو بهترین ترانه سراهای ایران قرار نگیرن اما کسی نیست که اونارو گوش کنه چون تو موسیقی داخل لابی ندارن و حاضر نیستن کاراشونو رایگان در اختیار خواننده های اون ور آبی هم بدن من یه جایی از یه آقای خیلی جوان یه کار شنیدم که تا مدتها تحت تاثیر بودم یه بیتش یادمه که میگفت از بسکه بد تا کردی این مدت اون خوبیاتم شد فراموشم
پاشو یه کاری کن بگو برگرد وقتی دارم کفشامو میپوشم
واقعا بی نظیره اما پشت خط مونده چون لابی نداره ما حالا حالا ها باید از این ترانه های ضعیف که به قول شما معلوم نیست چطوری به این مرحله میرسن رو گوش کنیم و ناراحت باشیم برای استعدادهایی که پشت خط دارن هدر میرن