کاملا موافقم
خانم آحادی نژاد کاملا برعکس گفتند.
اساتیدی چون ایرج و گلپا و تاج رو سر ما جا دارند، اما در همون زمانه و حال خودشون موندند و با زمان و حال روزگار جلو نرفتند و نوآوری شگرفی که این موسیقی رو به جلو ببره انجام ندادند. برعکس اساتیدی که در زیر اون ذکر کردید یعنی شاگردان استاد برومند ( شجریان، علیزاده، ذولفنون، مشکاتیان، ساکت، طلایی و...) که هرکدوم کارهایی بسیار نو و بدیع خلق کردند.
شما آثار استاد شجریان رو که در این 40سال از برگ سبز 216 تا همین مرغ خوشخوان مرور کنید میبینید میبینید که کاملا چندین بار دگرگون شده و هرکدوم حالی داره و نوآوری ای رو آورده.
ایکاش که ذهنمون رو کمی بازتر کنیم
کاملا موافقم
خانم آحادی نژاد کاملا برعکس گفتند.
اساتیدی چون ایرج و گلپا و تاج رو سر ما جا دارند، اما در همون زمانه و حال خودشون موندند و با زمان و حال روزگار جلو نرفتند و نوآوری شگرفی که این موسیقی رو به جلو ببره انجام ندادند. برعکس اساتیدی که در زیر اون ذکر کردید یعنی شاگردان استاد برومند ( شجریان، علیزاده، ذولفنون، مشکاتیان، ساکت، طلایی و...) که هرکدوم کارهایی بسیار نو و بدیع خلق کردند.
شما آثار استاد شجریان رو که در این 40سال از برگ سبز 216 تا همین مرغ خوشخوان مرور کنید میبینید میبینید که کاملا چندین بار دگرگون شده و هرکدوم حالی داره و نوآوری ای رو آورده.
ایکاش که ذهنمون رو کمی بازتر کنیم