منم با آقای امیرچمنی موافقم
خداوکیلی ظلم بزرگیه که بگیم شجریان دنباله رو سنته!!
اصلا اسامی ای که در بالا بعنوان سنت آورده شدن هر کدوم از بزرگانی است که در مقاطعی موسیقی ایرانی رو به جلو هدایت کردند ، فراموش نکنیم استاد ذوالفنون بود که سه تار رو از پستو و کنج خلوت به روی صحنه برد و کا رارکستراسیون روش انجام داد آیا این مدرنیته است یا سنت؟
تحولی که استاد مشکاتیان در ساز سنتور ایجاد کرد بر هیچ کسی پوشیده نیست،
میخوام ازاین خانم سوال کنم در کجای سنتی که یاد کردید سبک جدید مولانا خوانی استاد شهرام ناظری بوده که ایشان تقلید کرده اند ؟ آیا این نوآوری نیست؟
یه مرتبه اسم استاد علیزاده و لطفی و کلهر را هم ببر و خودتو خلاص کن!
من در پایان یک جمله عرض میکنم واون اینه که ما دو نوع موسیقی داریم ، موسیقی کلاسیک( جدی و علمی) نوع دوم موسیقی تنفننی ( بازاری و کاباره ای)
حال به تاریخ مراجعه کن ببین آقای مشکاتیان در کاباره سنتور زده یا اینکه ایرج و گلپا در کاباره اجرا داشته اند؟
خواهش میکنم این نظر رو جهت روشنگری و اینکه جوانترها با حقایق آشنا بشن حذف نکنید و در نظرات قرار بدین.
قضاوت با مردم.
منم با آقای امیرچمنی موافقم
خداوکیلی ظلم بزرگیه که بگیم شجریان دنباله رو سنته!!
اصلا اسامی ای که در بالا بعنوان سنت آورده شدن هر کدوم از بزرگانی است که در مقاطعی موسیقی ایرانی رو به جلو هدایت کردند ، فراموش نکنیم استاد ذوالفنون بود که سه تار رو از پستو و کنج خلوت به روی صحنه برد و کا رارکستراسیون روش انجام داد آیا این مدرنیته است یا سنت؟
تحولی که استاد مشکاتیان در ساز سنتور ایجاد کرد بر هیچ کسی پوشیده نیست،
میخوام ازاین خانم سوال کنم در کجای سنتی که یاد کردید سبک جدید مولانا خوانی استاد شهرام ناظری بوده که ایشان تقلید کرده اند ؟ آیا این نوآوری نیست؟
یه مرتبه اسم استاد علیزاده و لطفی و کلهر را هم ببر و خودتو خلاص کن!
من در پایان یک جمله عرض میکنم واون اینه که ما دو نوع موسیقی داریم ، موسیقی کلاسیک( جدی و علمی) نوع دوم موسیقی تنفننی ( بازاری و کاباره ای)
حال به تاریخ مراجعه کن ببین آقای مشکاتیان در کاباره سنتور زده یا اینکه ایرج و گلپا در کاباره اجرا داشته اند؟
خواهش میکنم این نظر رو جهت روشنگری و اینکه جوانترها با حقایق آشنا بشن حذف نکنید و در نظرات قرار بدین.
قضاوت با مردم.