والله خانم آحادی نژاد ...باید عرض کنم ...بله کاشکی تفاوت اینقدر آشکار بود .... کسانی که در موسیقی سنتی نام بردید دقیقا در کنار اساتیدی که در موسیقی اصیل نام بردید قرار می گیرند ... و حتی میرزا عبدالله هم در دوره ی خودش سنت نبوده و مدرن بوده ... به هر حال وقتی موسیقیی پویا هست نمی شه اسمش را سنت گذاشت و موسیقی امروز ایران ریشه هایش در موسیقی 100 سال پیش هست و نمی توان به آن سنت گفت ... ضرورت این بحث از آنجا مشخص می شود که در سنت حق دخل و تصرف و پویایی داده نمی شود در حالی که وقتی ثابت شد که سنت نیست می توان دیوار تعصب که جلوی پیشرفت موسیقی را می گیرد را شکست ...
والله خانم آحادی نژاد ...باید عرض کنم ...بله کاشکی تفاوت اینقدر آشکار بود .... کسانی که در موسیقی سنتی نام بردید دقیقا در کنار اساتیدی که در موسیقی اصیل نام بردید قرار می گیرند ... و حتی میرزا عبدالله هم در دوره ی خودش سنت نبوده و مدرن بوده ... به هر حال وقتی موسیقیی پویا هست نمی شه اسمش را سنت گذاشت و موسیقی امروز ایران ریشه هایش در موسیقی 100 سال پیش هست و نمی توان به آن سنت گفت ... ضرورت این بحث از آنجا مشخص می شود که در سنت حق دخل و تصرف و پویایی داده نمی شود در حالی که وقتی ثابت شد که سنت نیست می توان دیوار تعصب که جلوی پیشرفت موسیقی را می گیرد را شکست ...