اما اگه منم بخوام نقد ایشون رو نقد کنم واقعا کاش فقط از بعد ترانه این کار رو نقد میکردن چون دقیقا معلومه از لحاظ موسیقی هیچ تخصصی ندارن
و با اشتباه گفتن سبک کار ها واقعا به این یادداشت لطمه زدن
به هر حال یادداشت خوبی بود هرچند با بعضی جاهاش موافق نیستم
برای مثال در مورد قطار که به ذل تابستونی که روی کاور نوشته شده انتقاد کردن
خود حسین صفا گفته این قضیه اشتباه تایپی طراح کاور بوده و اصل کار همون ظل تابستون بوده بهتر بود کل کار رو بررسی میکردن نه روی یه کلمه زوم کنن
امیدوارم اگر برای شاهکار من خود ان سیزدهم قرار بود نقدی بنویسن جامعتر و کاملتر باشه و بتونن تخصصی تر نقد کنن
امیدواری دیگمم اینه که برای من خود ان سیزدهم هرکی از اون طرف اومد نشه منتقد کسی میتونه نقد کنه که تمام زوایای یه کار رو از ترانه و صدا گرفته تا ملودی و نت نویسی و تنظیم و میکس و مسترینگ و صدا برداری و سبک کار رو نقد و تحلیل و بررسی کنه و بتونه یه نقد فنی بده
حتی اگه قرار شد تخریبم کنه بتونه با دلایل فنی تخریب کنه نه صدا محور و شعر محور حرف بزنه و سلیقه های خودش رو به اسم نقد تحویل مردم بده
اما نکته جالب چند نفری هستن که شدن مثلا منتقد طرفدارای محسن و میخوان نحوه طرفداری کردن رو بهشون یاد بدن
باید خدمتشون عرض بشه کسی رو به اصطلاح طرفدار خطاب میکنن که هیچ رسمیتی نداشته باشه و ما که نگاه میکنیم امثال شماها باید با واژه به اصطلاح طرفدار خطاب بشن چون نه طرفدارای چاوشی شما رو قبول دارن نه رسمیتی دارین
اگرم که طرفدار محسن چاوشی نیستید که کلا وجودتون توی این صفحه اضافیه
اما اگه منم بخوام نقد ایشون رو نقد کنم واقعا کاش فقط از بعد ترانه این کار رو نقد میکردن چون دقیقا معلومه از لحاظ موسیقی هیچ تخصصی ندارن
و با اشتباه گفتن سبک کار ها واقعا به این یادداشت لطمه زدن
به هر حال یادداشت خوبی بود هرچند با بعضی جاهاش موافق نیستم
برای مثال در مورد قطار که به ذل تابستونی که روی کاور نوشته شده انتقاد کردن
خود حسین صفا گفته این قضیه اشتباه تایپی طراح کاور بوده و اصل کار همون ظل تابستون بوده بهتر بود کل کار رو بررسی میکردن نه روی یه کلمه زوم کنن
امیدوارم اگر برای شاهکار من خود ان سیزدهم قرار بود نقدی بنویسن جامعتر و کاملتر باشه و بتونن تخصصی تر نقد کنن
امیدواری دیگمم اینه که برای من خود ان سیزدهم هرکی از اون طرف اومد نشه منتقد کسی میتونه نقد کنه که تمام زوایای یه کار رو از ترانه و صدا گرفته تا ملودی و نت نویسی و تنظیم و میکس و مسترینگ و صدا برداری و سبک کار رو نقد و تحلیل و بررسی کنه و بتونه یه نقد فنی بده
حتی اگه قرار شد تخریبم کنه بتونه با دلایل فنی تخریب کنه نه صدا محور و شعر محور حرف بزنه و سلیقه های خودش رو به اسم نقد تحویل مردم بده
اما نکته جالب چند نفری هستن که شدن مثلا منتقد طرفدارای محسن و میخوان نحوه طرفداری کردن رو بهشون یاد بدن
باید خدمتشون عرض بشه کسی رو به اصطلاح طرفدار خطاب میکنن که هیچ رسمیتی نداشته باشه و ما که نگاه میکنیم امثال شماها باید با واژه به اصطلاح طرفدار خطاب بشن چون نه طرفدارای چاوشی شما رو قبول دارن نه رسمیتی دارین
اگرم که طرفدار محسن چاوشی نیستید که کلا وجودتون توی این صفحه اضافیه