به عنوان کسی که همیشه بهنام صفوی رو تحسین کرده با قسمت هایی از این نقد موافقم.
واقعا ترانه ها متوسط بودن و چیز جدیدی درونشون نبود.
این نکته رو صرفا جهت یادآوری به بهنام صفوی مینویسم.
ترانه موفق شامل 3 رکن: شروع خوب, تکیه کلام و حس انتظار هست.
نمی دونم چرا بعد از سه سال یک آلبوم متوسط رو منتشر کرد. موسیقی تک آخر فدای شعر ضعیفش شد . از اون شعر یک مصراع قابل قبول داریم
(اگه اون مرد پیدا شد خودم دستاشو میبوسم ) که اصلا مناسب فضای کار هم نبود.
تنظیم ها هم به نظرم باید کل کار رو با سیروان میگرفت . واقعا بقیه تنظیم ها منهای ترک آخر واقعا هیچ چیزی برای گفتن نداشتن.
بهنام صفوی باید تو آلبوم بعدیش خیلی چزها رو ثابت کنه.
مخصوصا این که اون ضا صادقی شماره 2 نیست.
اما صدای بهنام صفوی کاملا مال خودشه و دیگه بوی تقلید نمیده.
درود بر شما
به عنوان کسی که همیشه بهنام صفوی رو تحسین کرده با قسمت هایی از این نقد موافقم.
واقعا ترانه ها متوسط بودن و چیز جدیدی درونشون نبود.
این نکته رو صرفا جهت یادآوری به بهنام صفوی مینویسم.
ترانه موفق شامل 3 رکن: شروع خوب, تکیه کلام و حس انتظار هست.
نمی دونم چرا بعد از سه سال یک آلبوم متوسط رو منتشر کرد. موسیقی تک آخر فدای شعر ضعیفش شد . از اون شعر یک مصراع قابل قبول داریم
(اگه اون مرد پیدا شد خودم دستاشو میبوسم ) که اصلا مناسب فضای کار هم نبود.
تنظیم ها هم به نظرم باید کل کار رو با سیروان میگرفت . واقعا بقیه تنظیم ها منهای ترک آخر واقعا هیچ چیزی برای گفتن نداشتن.
بهنام صفوی باید تو آلبوم بعدیش خیلی چزها رو ثابت کنه.
مخصوصا این که اون ضا صادقی شماره 2 نیست.
اما صدای بهنام صفوی کاملا مال خودشه و دیگه بوی تقلید نمیده.
سپاس از موسیقی ما بابت مقالات مفیدش