سلام آقای آزاد ضمن اینکه با بعضی از حرفاتون مثلا در مورد شورای شعر وموسیقی موافقم و به خاطر اینکه از رضای صادقی و روزبه بمانی تعریف کردین که به حق بهترین های حال حاضر در عرصه خوانندگی و ترانه سرایی هستن تشکر می کنم
ولی به نظرم اگه بخوایم موسیقی رو به 3 بخش ترانه ، ملودی و خوانندگی تقسیم کنیم نسبت به دوران شما شاید بیشترین پیشرفتو ترانه داشته...کارهای فوق العاده روزبه بمانی که هر ترانه اش یه اتفاق در موسیقیه اهورا ایمان و دکتر افشین یدالهی که شما هم کنایه ای به او در متن داشتید رو نمیشه کتمان کرد فکر می کنم در مورد دکتر اشاره به ترانه های میوه ممنوعه و شب دهم و مدار صفر درجه برای استاد بودن او کافی باشه و کارهای قابل توجه بابک صحرایی(شاید کمتر از بقیه) امیر ارجینی و جوانان دیگری که با انگیزه فراوان دارن کار می کنن
و بیشترین افت رو در زمینه ملودی داشتیم که دیگه ملودی های ماندگار خیلی کم شده و کورسوی امیدی به علیرضا افکاری هست شاید... از سایت موسیقی ما هم به خاطر این گفتگوی چالشی تشکر میکنم.
سلام آقای آزاد ضمن اینکه با بعضی از حرفاتون مثلا در مورد شورای شعر وموسیقی موافقم و به خاطر اینکه از رضای صادقی و روزبه بمانی تعریف کردین که به حق بهترین های حال حاضر در عرصه خوانندگی و ترانه سرایی هستن تشکر می کنم
ولی به نظرم اگه بخوایم موسیقی رو به 3 بخش ترانه ، ملودی و خوانندگی تقسیم کنیم نسبت به دوران شما شاید بیشترین پیشرفتو ترانه داشته...کارهای فوق العاده روزبه بمانی که هر ترانه اش یه اتفاق در موسیقیه اهورا ایمان و دکتر افشین یدالهی که شما هم کنایه ای به او در متن داشتید رو نمیشه کتمان کرد فکر می کنم در مورد دکتر اشاره به ترانه های میوه ممنوعه و شب دهم و مدار صفر درجه برای استاد بودن او کافی باشه و کارهای قابل توجه بابک صحرایی(شاید کمتر از بقیه) امیر ارجینی و جوانان دیگری که با انگیزه فراوان دارن کار می کنن
و بیشترین افت رو در زمینه ملودی داشتیم که دیگه ملودی های ماندگار خیلی کم شده و کورسوی امیدی به علیرضا افکاری هست شاید... از سایت موسیقی ما هم به خاطر این گفتگوی چالشی تشکر میکنم.