شادمهر اولین ستارهی واقعی موسیقی پاپ ایرانه. نسل ما (دهه شصتیها) اولین بار با صدای شادمهر فهمیدکه میشه لوس آنجلس زندگی نکرد ولی کارای فوق العاده ساخت و خوند. شادمهر اینجا با کمترین حمایت های دولتی و حتی سنگ اندازی های آدمای سنتی مثل آقای آزاد که فک می کنن فقط خودشون کارشونو بلدن، تونست خیلی زود مهمترین ستاره ی موسیقی پاپ ایرانی بشه. این درسته که شادمهر در چند مورد از ملودیای بزرگای دیگه ی موسیقی استفاده کرده ولی این بی انصافیه محضه که یه آهنگ ساز ذاتی که در زمینه ساخت ملودی مثه یه چشمه پرآب می مونه و کارای موندگار فراوونی داره رو متهم کنیم. همون بهتر که آدمایی مثه اکبر آزاد به شادمهر برای شادمهر شدن کمک نکردن، و گرنه شادمهر هیچ وقت شادمهر نمی شد. موسیقی پاپ مال تودههای مردمه و شادمهر خیلی خوب نیاز هم نسلای منو فهمید و با صداش برای ماها ده ها خاطره ساخت.
شادمهر اولین ستارهی واقعی موسیقی پاپ ایرانه. نسل ما (دهه شصتیها) اولین بار با صدای شادمهر فهمیدکه میشه لوس آنجلس زندگی نکرد ولی کارای فوق العاده ساخت و خوند. شادمهر اینجا با کمترین حمایت های دولتی و حتی سنگ اندازی های آدمای سنتی مثل آقای آزاد که فک می کنن فقط خودشون کارشونو بلدن، تونست خیلی زود مهمترین ستاره ی موسیقی پاپ ایرانی بشه. این درسته که شادمهر در چند مورد از ملودیای بزرگای دیگه ی موسیقی استفاده کرده ولی این بی انصافیه محضه که یه آهنگ ساز ذاتی که در زمینه ساخت ملودی مثه یه چشمه پرآب می مونه و کارای موندگار فراوونی داره رو متهم کنیم. همون بهتر که آدمایی مثه اکبر آزاد به شادمهر برای شادمهر شدن کمک نکردن، و گرنه شادمهر هیچ وقت شادمهر نمی شد. موسیقی پاپ مال تودههای مردمه و شادمهر خیلی خوب نیاز هم نسلای منو فهمید و با صداش برای ماها ده ها خاطره ساخت.