برنامه یاد بعضی نفرات
 
نظری که شما قصد پاسخ دادن به آن را دارید وجود ندارد.
افسانه شهر آیینه‌ها در شیراز شنیده می‌شود
به همت ارکستر بزرگ موسیقی معاصر پارس برای نخستین بار در کشور
افسانه شهر آیینه‌ها در شیراز شنیده می‌شود
موسیقی ما- ارکستربزرگ موسیقی معاصر پارس به آهنگسازی و رهبری علی رادمان ۲۴ و ۲۵ مهرماه برای نخستین بار در شیراز به روی صحنه می‌رود.
دکتر علی رادمان، آهنگساز و رهبر این ارکستر درباره برنامه اجرایی این کنسرت گفت: اجرای قطعات چون «افسانه شهر آیینه‌ها»، «مثنوی»، «سمینار رنگ‌ها»، «کتیبه» و کویر، نتیجه ماه‌ها کار مستمراست.
مدیر گروه موسیقی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز افزود: درمجموعه قطعات این کنسرت، گونه‌های مختلفی از موسیقی وجود داشته و تنوع برخورد با مقولهٔ چند صدایی به چشم می‌خورد.
این رهبرارکستر تصریح کرد: در برنامه مورد نظر رنگ آمیزی ارکستری، بر اساس توانایی‌های سازهای ایرانی و گروه کامل زهی و با توجه به روابط ملودیک در موسیقی ایرانی تصنیف شده‌اند.
وی با بیان اینکه این قطعات به صورت سُلو، آنسامبل، الکترونیک و ارکستر‌ کامل نواخته و اجرا می‌شوند، ادامه داد: در این برنامه روزبه رحیمی، علی بهرامی فرد، سپهر لاجوردی و کاوه توکلی به تکنوازی می‌پردازند که جملگی از نوازندگان خوب ایران هستند و تاکنون با ارکستر‌ها و آهنگسازان بسیار ایرانی در داخل و خارج از ایران نوخته‌اند.
وی که تاکنون اجرای بیش از سی کنسرت موسیقی درمقام رهبر «ارکستر‌ موسیقی نو» و سولیست پیانوی گروه موسیقی تهران و مرکز پژوهش موسیقی معاصر دانشکده هنر‌های زیبا را نیز در کارنامه خود دارد، تاکید کرد: بخشی از این قطعات در جشنواره فجر گذشته نیز اجرا شد.
وی درپاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای شرکت در فستیوال‌های جهانی خارج از ایران و یا حتی اجرا در تهران و سایر شهرهای ایران دارید یا خیر، گفت: ما درخواست‌های بسیاری ازاقصی نقاط ایران واز جمله تهران داشتیم اما اگر همواره اجرای هنر آکادمیک و اندیشه محور در مملکتمان تنها از طریق هزینه شخصی هنرمند تامین شود، وضعیت مطلوبی در پی نخواهد داشت.
مدیردانشکده موسیقی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اظهار کرد: من به آینده این ارکستر بسیار امیدوارم و تردید ندارم که این نوازندگان بااستعداد در دوشب اجرای خود مخاطبان را مجذوب می‌کنند. من از همکاران، دانشجویان و دوستان غیرتمند و فداکارم که تا این لحظه، برای برگزاری این برنامه حجیم، از هیچ کوششی فرو گذار نکردند، سپاسگزارم
ارکستربزرگ موسیقی معاصر پارس به آهنگسازی و رهبری علی رادمان ۲۴ و ۲۵ مهرماه در تالار حافظ شیراز به اجرا می‌پردازد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

با آرزوی موفقیتای بیشتر و بیشتر برای علی رادمان عزیز
موسیقی دان بزرگ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

به انتظار درخشش دوباره چشم به آسمان دوخته ایم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود افسانه شهر آیینه‌ها در شیراز شنیده می‌شود | موسیقی ما