برنامه یاد بعضی نفرات
 
eli
جمعه 4 بهمن 1392 - 11:39

به قول محسن یگانه بحث بر سر این نیست که صدای کی بهتره ، سر اختلاف سلیقه س که کی فلان نوع موزیک و صدا حالش رو خوب می کنه یا بد.
اما قضیه سلطان و این حرفا فقط به صدا نیست....بر سر غیرت و مردونگیشونه.... سر انسانیتشونه..
با ایمانیشون...انسانیتشون....
به نظر من افرادی مثل شادمهر یا طالب زاده که رفتن اون ور اعتماد به نفس ضعیفی داشتن و فاقد بعضی نکات بالا بودن .
ولی اونایی که هنوز حتی با شرایط سخت این ور کار می کنن ، یعنی عاشق کارشونن...عاشق مردم ایرانن. اما اونوریا عاشق مردم ایران نبودن و حاضر نبودن به خاطرشون سختی کار رو تحمل کنن پس لیاقت این رو هم ندارن که ایرانیا عاشقشون باشن.
از بین این ویژگی های بالا به نظر من محسن یگانه و احسان خواجه امیری و رضا صادقی و فرزاد فرزین دارایی بیش تری رو نسبت به بقیه دارن. مثلا الان تو اینترنت یه عکس از زن محسن یگانه نیست چرا اون که تو ماشینه هست ولی خودش گذاشته برای این که از عکسای فوتوشاپی که براش کنار زنای مختلف درست کردن کلافه شده بوده....از بین این چهار نفر غیر از احسان همسر فرزاد و رضا رو هم به سختی میشه پیدا کرد...این نشونه ی چیه؟ نشونه ی غیرتشونه...مردونگیشون و همسر احسان هم واسه این زیاد هست چون باهاش تو مجله مصاحبه شده. الان گرفتین دیگه؟ این محمسن چاوشی هم با این که صداش بد نیست اما عکس بد حجاب زنشو همراه با پسرش که اسم اجق وجق و بی ربط "زانکو" رو گذاشته تو اینترنت منتشر کرده...حالا بگیم زانکو یعنی چی می گن اسم زن عموی پدر بزرگ داریوش دوم بوده. حالا از بین این 4تا من چون خودم صدای محسن یگانه رو دوست دارم و ویژگی های بالارو توش م ی بینم انتخابش می کنم اما البته نه به عنوان سلطان چون خودش راضی نیس. حتی می گه با اینایی که با من کلا مشکل دارن بی خود کل نندازین بزارین همون طور کوته فکر باقی بمونن و الان من کمی سنت شکنی کردم ولی دوست داشتم اینارو بخونین...

راستی قابل توجه اونایی که می گن محسن یگانه با چاوشی معروف شد یا مثلن از روشادمهر تقلید کرد:
اول این که اونا جفتشون معروف شدن چون صدای چاووشی مکمل صدای یگانه هست...توجه کنین:یکی بم ، یکی زیر ، یکی به اصطلاح زخمی و خشن ، اون یکی لطافت صدای یگانه تو 18 سالگی...قبول ندارین؟
و ثانیا انسان موفق اونیه که ببینه موفق ها چکار میکنن و تقلید کنه . تازه اونم یکی دو اهنگ اولش بود بعدش زد تو کار نواوری....پس دیگه حرفی برای گفتن ندارن این دو گروه....
اون عزیزی هم که گفت محسن وبلاگ زده خب مگه بده یه پایگاه رو داره که همه خبرا و عکس هارو تایید می کنه و مکانی برای یه پاسخ مناسب به طرفداراس و دانلود های اهنگ با کیفیت اصلی....و مردم رو از گمراهی های اینترنتی در میاره.....نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در نتیجه این 2 گروه قانع شدن دیگه؟ حله پس؟ بای!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما