برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

مصاحبه جدید محسن یگانه و حرف هایش در مورد سلطان چاوشی :

موسیقی 360 : فکر نمی کنید که خوانندگان سطح اول موسیقی پاپ ما باید حداقل یک کار تصویری درست کنند؟

درسته ولی من یک سوالی دارم : آیا "محسن چاووشی" همچین کاری رو کرده است ؟

موسیقی 360 : "محسن چاووشی" کلا هم کم مصاحبه می کند و هم تا حالا کنسرتی نداشته است و به نظر من او در موسیقی پاپ ایران یک استثناست.

به نظر من محسن کارش عالی است ولی استثنایی وجود ندارد.هر کسی یک نوعی کار می کند و نباید اسم استثناء را بیاوریم.در هر دوره ای هر کسی ممکن است یک جورایی از بقیه متفاوت باشد.محسن چاووشی با این حد و شدت متفاوت شده ، من هم یک ذره متفاوت شده ام. بعضیا اصلا دوست ندارند متفاوت باشند و بعضیا نیز دوست دارند همیشه یک کاری را انجام بدهند.هر کسی اصول کاری خودش را دارد ، حالا خوب یا بد ، موفقیت یا عدم موفقیت آن فرد را پیش می آورد.اگر من موفق بشوم یا نشوم عواقبش به خود من بر می گردد پس من کار خودم را انجام می دهم اگر هم بد بودم به ضرر من تمام می شود.

موسیقی 360 : دیگر علاقه ای به خواندن کارهای دو صدایی ندارید ؟

این ماجرا یک اسلوب و چهارچوبی دارد. من از قدیم یک جوری کار کردم که خودم را در داخل حفاظی نگه داشته ام که یا کار نکنم یا درست کار کنم.نمی دانم چرا جدیدا همه این سوال رو از من می پرسند ولی اگر هم قرار شود یک روزی کار دو صدایی بخوانم مطمئنا فقط با "محسن چاووشی" خواهد بود چون با هم خاطرات شیرینی از این ماجرا داریم.تجربه موفق با هم زیاد داشتیم.

موسیقی 360 : بله کار دو صدایی بسیار زیبای "نشکن دلمو" که با محسن چاووشی و حامد هاکان خواندید ، هنوز در اذهان باقی مانده است. راستی شما مثل اینکه از حامد هاکان گله مند بودید ؟

کلا آن را فراموش کنید! من از هیچ کسی گله ای ندارم.آقا هر کسی که بود همه کاری کرد و دستش درد نکند.ولی من فعلا خودمم و کس دیگری را نمی خواهم فعلا وارد ماجرا بکنم.

منبعش : سایت music360.us

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما