برنامه یاد بعضی نفرات
 
نظری که شما قصد پاسخ دادن به آن را دارید وجود ندارد.
موسيقي پاپ، پاک است
بهنام ابطحي:
موسيقي پاپ، پاک است
موسیقی ما - موسيقي و موزيك در ايران به دليل حضور اقشار جوان با سرعت نور پيش مي‌رود و مي‌توان به آينده آن بسيار اميدوار بود.
ابطحي آهنگساز موسيقي پاپ ايران با بیان این مطلب، گفت: موسيقي در ايران با چند سال گذشته بسيار تفاوت كرده و نشان مي‌دهد به زودي مي‌تواند رقابت را با ديگر كشورها آغاز كند.وي با اشاره به موسيقي پاپ و جايگاه آن در ايران اظهارداشت: متاسفانه بسياري از افراد موسيقي پاپ را موسيقي زيرزميني مي دانند كه اين مساله تصوري اشتباه است.
به گزارش موسیقی ما و به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، وي تصريح كرد: موسيقي زيرزميني نوعي از موسيقي است كه ملودي، آهنگسازي و اشعار هجو را شامل مي‌شود در حالي كه موسيقي پاپ هجو نيست.
ابطحي ادامه داد: اگر اين نوع تفكرات مي‌خواست كه در هنر و موسيقي ايران باقي بماند هيچ گاه جايگاه خوبي در موسيقي نداشتيم.آهنگساز اركستر بزرگ كارما گفت: ورود موسيقي پاپ به بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر و ميدان دادن به جوانان در اين عرصه سبب شد باور كنيم كه موسيقي پاپ ، پاك است.
وي با انتقاد از برخي بيانات در خصوص موسيقي پاپ تاكيد كرد: موسيقي پاپ سبك نيست و اصول و قواعد خاص خود را دارد.ابطحي در خصوص اجرا برنامه حميد حامي در بخش ويژه بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر گفت: گروهي 40 نفره براي حامي در اين جشنواره مي‌نوازند و اين اركستر يكي از بهترين‌هاي جشنواره خواهد بود.
آهنگساز موسيقي پاپ ايران در پاسخ به اين سووال كه تلفيق موسيقي پاپ و كلاسيك را در موسيقي ايران چگونه مي بينيد؟ افزود: تلفيق اين دو نوع موسيقي به دليل توجه به در خواست دو قشر موسيقيدان مي‌تواند راهگشا باشد.
وي جشنواره موسيقي فجر را جشنواره‌اي فراملي دانست و گفت: در اين جشنواره نسل جوان در كنار بهترين‌ها جمع مي‌شوند تا ايده‌هاي جديدي از وراي آن برآيد.
ابطحي افزود: وقتي هنرمند جوان در اين محيط قرار مي‌گيرد، جلو مي‌رود ، تغيير مي‌كند و كارهاي جديدي ارايه مي‌دهد.آهنگساز موسيقي پاپ ايران همچنين در خصوص ملودي سازي و آهنگسازي در ايران خاطرنشان كرد: آهنگسازي در ايران به سرعت نور پيش مي‌رود و اين جاي تقدير دارد.
وي از برگزاري اركستر بي‌كلام پاپ در ايران خبر داد و گفت: اين برنامه دو ماه ديگر برگزار مي‌شود.
اهنگساز موسيقي پاپ ايران گفت كه آخرين آلبومش با نام «سال» در ايران منتشر مي‌شود كه حاوي 12 قطعه آهنگ به نام ماه‌هاي سال از فروردين تا اسفند ماه است.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

che aaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii merc az in matn.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

سلام ممنونم از زحاتتون می خواستم اگر امکان داشته باشه میخواستم ایمیل ادرس خود آقای بهنام ابطحی رو داشته باشم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

اقا بهنام خیلی کارت درسته.من درام تمرین می کنم روزی 10 ساعت.امیدوارم یه روزی مثل شما بشم.دوست دار شما .حسین از اباده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

سلام آقای ابطحی امکان داره آدرس ایمیلتونو به آدرسم بفرستید من از طرفداران قدیمی شما هستم وخیلی دوست دارم شما را از نزدیک زیارت کنم توروخداناامیدم نکنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسيقي پاپ، پاک است | موسیقی ما