برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعاتی چون روزگار غریب ، بوی گیسو، عاشقانه نیست، مدار صفردرجه و ...
علیرضا قربانی کنسرت آنلاین برگزار می‌کند
موسیقی ما- «علیرضا قربانی» -خواننده‌ی نام‌دار موسیقی ایران- با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از اجرای کنسرت آنلاین ‌ خبر داد.

این هنرمند در این باره نوشته است: «با نگاه به شرایط و احوالات سخت فراگیر این روزهای جامعه و با توجه به استقبال کم‌نظیر هم‌میهنان عزیز از مجموعه کنسرت‌های «با من بخوان» در سال گذشته، برای اجرای این کنسرت بصورت آنلاین از طریق پلتفرم‌های مختلف برنامه‌ریزی شد و تصور می‌کنم این موضوع به نوعی ایفای مسئولیت اجتماعی و ادای تکلیف و دین به مردم خوب و فرهیخته این سرزمین است که به حق استحقاق آن را دارند و می‌بایست شرایط به گونه‌ای فراهم باشد که همه اقشار جامعه امکان رایگان بهره بردن از آن را داشته باشند.

در این برهه از زمان مسئولیت حرفه‌ای هنرمندان بیش از پیش نمایان خواهد شد تا هم به فروغ صنعت موسیقی اصیل توجه داشته باشند و هم نقشی در بهبود احوالات اجتماعی ایفا کنند.

این کنسرت آنلاین با اجرای قطعاتی نظیر «روزگار غریب» ، «بوی گیسو»، «عاشقانه نیست »، «پل»، «ارغوان»، «عشق آسان ندارد» و «مدار صفر درجه» روز پنج‌شنبه ۸ خرداد ساعت ۲۱ از طریق صفحه رسمی اینستاگرام و یوتیوب علیرضا قربانی و سایر پلتفرم‌هایی که فردا به صورت کامل معرفی خواهند شد و به صورت کاملا رایگان برای همه مردم ایران قابل مشاهده خواهد بود.»‌

این کنسرت با همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 12:55

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا قربانی کنسرت آنلاین برگزار می‌کند | موسیقی ما