برنامه یاد بعضی نفرات
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد:‌
خبر مخالفت صدا و سیما با پخش ادوات موسیقی در کنسرت‌های آنلاین صحت ندارد
موسیقی ما- «محمدرضا جوادی یگانه» -معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران- با بیان اینکه خبر مخالفت صدا و سیما با پخش ادوات موسیقی در کنسرت‌های آنلاینی صحت ندارد، گفت: «همه دستگاه‌ها از جمله مجموعه وزارت ارشاد استان تهران و دفتر امور موسیقی، سازمان صداوسیما و سازمان محتوای رسانه‌ای در این بخش با ما کمال همکاری و همراهی را داشتند.»

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود:  «تا این لحظه هیچ منع و محدودیتی برای پخش موسیقی به صورت زنده به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ابلاغ نشده است، البته ما بسیاری از موارد را رعایت می‌کنیم و تصاویری که از کنسرت‌ها در دو شب گذشته مشاهده شده گویای شرایطی است که براساس آن می‌توان کنسرت‌ها را نمایش داد.»

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه شب گذشته به لحاظ فنی با مشکلی روبه رو نبودیم، اما پهنای باند اینترنت کشور پاسخگوی این حجم از استقبال نبود، گفت: «تنها درخواست ما از وزارت ارتباطات این است که برای افزایش پهنای باند اپراتورها همکاری کنند تا شهروندان بیشتری بتوانند تماشاگر این کنسرت‌ها باشند.»
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: به نظرم بهتر است به جای حاشیه‌پردازی شرایطی مهیا شود که شهروندان بتوانند در شرایط فعلی در خانه بمانند و از  پخش کنسرت‌های آنلاین استفاده کنند، البته بی‌شک چون برای اولین بار این اتفاق در حال وقوع است ضعف‌هایی هم در پخش وجود دارد.
 
جوادی یگانه با اشاره به استقبال چشمگیر شهروندان از پخش کنسرت‌های آنلاین افزود: «در تلاشیم تا کیفیت زیرساخت‌های موجود را ارتقا دهیم، شب گذشته بیش از  ۵ میلیون نفر به صورت متغیر و ٧٠٠ هزار نفر به صورت ثابت از ابتدا و تا انتهای از طریق سایت تیوا و پلتفرم‌های مختلف تماشاگر این کنسرت بودند که این یک تجربه فوق العاده است.
 
هم‌چنین به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین (VOD و IPTV) با انتشار بیانیه از ایجاد فضای برای پخش موسیقی زنده تشکر کردند.
 
در بخشی از این بیانیه آمده است:«انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدیوی آنلاین بخاطر این اقدام شایسته از سازمان صداوسیما و همچنین سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و امیدوار است از این دست اقدامات نیز همواره ادامه یابد. چرا که با این اقدامات این دست رسانه ملیست که در فضای مجازی توسعه خواهد یافت. در طی دو روز گذشته که کنسرت موسیقی زنده به همت شهرداری تهران از برج میلاد توسط سرویس های دارای مجوز ساترا پخش شد بیش از ۵ میلیون نفر مردم ایران آن را مشاهده کردند. بازخوردهای مختلفی که دریافت شد حاکی از رضایت مردم از این تصمیم بود. لذا ما نیز همچون کادر خدوم پزشکی و درمانی در کشور کنار مردم بوده و هستیم و تلاش می‌کنیم لبخند رضایت بر صورت تک‌تک مردم ایران بنشیند.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 فروردین 1399 - 11:44

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خبر مخالفت صدا و سیما با پخش ادوات موسیقی در کنسرت‌های آنلاین صحت ندارد | موسیقی ما