برنامه یاد بعضی نفرات
 
میلاد بابایی و همکاری با خواجه‌امیری، جهانبخش، صادقی و اصفهانی
موسیقی ما - میلاد بابایی خواننده و آهنگساز پاپ در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: اخیراً بر روی تولید و انتشار قطعات خودم تمرکز داشتم و به امید خدا تا پایان سال یا اوایل سال آینده قطعاتی را در فضای مجازی منتشر خواهم کرد.

وی افزود: در حال حاضر چهار قطعه آماده انتشار دارم که در این قطعات با مهدی ایوبی، علی ایلیا و عاطفه حبیبی به‌عنوان ترانه‌سرا همکاری داشته‌ام. دانیال شاکری آهنگسازی این قطعات را بر عهده داشته است و آهنگسازی یکی از این قطعات را نیز خودم انجام داده‌ام. تنظیم قطعات نیز با امیر عرشیا است.

او ادامه داد: این روزها با خوانندگان بسیاری به‌عنوان آهنگساز همکاری دارم که ازجمله آن‌ها می‌توانم به احسان خواجه‌امیری، بابک جهانبخش، رضا صادقی و محمد اصفهانی اشاره کنم. تمام این قطعات به‌مرور منتشر خواهد شد.

این خواننده همچنین در مورد انتشار آلبوم و موزیک ویدیو جدید گفت: فعلاً قصدی برای انتشار آلبوم ندارم، اما ممکن است قطعاتی را که قرار است به‌صورت تک‌آهنگ منتشر کنم به همراه چند قطعه جدید، در قالب یک آلبوم و در نیمه دوم سال آینده منتشر کنم. هنوز در این مورد تصمیم قطعی نگرفته‌ام، ضمن این که به‌زودی چند موزیک‌ویدیو از من در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

بابایی در پایان در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها نیز خاطرنشان کرد: از سال آینده کنسرت‌هایم را آغاز می‌کنم. درصدد هستم در تمام نقاط کشور کنسرت‌هایی برگزار کنم، اما اولویت نخست من اجرا در تهران است.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 01:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد بابایی و همکاری با خواجه‌امیری، جهانبخش، صادقی و اصفهانی | موسیقی ما