برنامه یاد بعضی نفرات
 
تمرین کنسرت «شب موسیقی ایرانی - آذری» برگزار شد
آقاوردی پاشایف: تمامی موسیقی‌دان های خوب در ایران جمع شده‌اند
موسیقی ما - تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری مهمان «آقاوردی پاشایف» برای کنسرت «شب موسیقی ایرانی - آذری» در تالار رودکی برگزار شد.

در این اجرا، سولیست تار صاحیب پاشازاده، سولیست ویلن مازیار ظهیرالدینی و فخری کاظیم نجات به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران را همراهی می کردند.

آقاوردی پاشایف درباره این اجرا گفت: «این چندمین بار است که به ایران سفر می‌کنم، بین کشور ما و ایران اشتراکات فرهنگی زیادی وجود دارد و موسیقی یکی از آنهاست. آخرین اجرای من در اینجا مربوط به سال گذشته با همین ارکستر به رهبری فریدون شهبازیان بود. به هر حال تمامی موسیقی‌دان های خوب در ایران جمع شده و همکاری با آنها برای من لذت بخش است. در این کنسرت ضمن اجرای موسیقی آذربایجانی از حسین دهلوی قطعاتی را اجرا خواهیم کرد.»

در این کنسرت که ۲۶ دی ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می شود، قطعات آذری و ایرانی چون «سن سیز»، «آریای بالاش»، «وطن نغمه سی»، «سنه ده قالماز»، «عسگرین آریاسی»، «آیریلیق»، «ائولری وارخانه- خانه»، «قرنفیل»، «راپسودی چهارگاه»، «چارداش»، «مرغ سحر» و «شوشتری برای ویولن و ارکستر»، «دونغمه ترک»، «به یاد صبا»، «سرود گل»، «سبک بال» و «شورآفرین» به یاد استاد حسین دهلوی نواخته می‌شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 - 12:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آقاوردی پاشایف: تمامی موسیقی‌دان های خوب در ایران جمع شده‌اند | موسیقی ما