برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با آماده‌سازی اثر ویژه شب یلدا
«علی نعمتی» موزیک‌ویدیوی «ماه عسل» را می‌سازد
موسیقی ما - علی نعمتی نوازنده کم شنوا ویولن درحالی از انتشار قطعه‌ای ریتمیک در شب یلدا و ساخت موزیک ویدیو قطعه ماه عسل با حضور بازیگران شناخته شده کشور خبر داد که درحال مذاکره برای همکاری با یک موزیسین بین المللی است. نعمتی از شاگران استادان اسدالله ملک و پرویز یاحقی درباره فعالیت تازه خود در عرصه موسیقی گفت:«یکی از کارهای قدیمی و خاطره‌انگیز از آثار جهانبخش پازوکی با نام «مست» که فضایی شاد و ریتمیک دارد را برای شب یلدا آماده کرده‌ام که توسط سید بهنام ابطحی تنظیم مجدد شده است و نوازندگانی همچون میثم مروستی، پدرام فریوسفی، نیلوفر محبی، مسعود خادم، مرتضی عابدی و ... در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند و من سلوی ویولن را در این اثر نواخته‌ام.»

این نوازنده ویولن همچنین از همکاری با خوانندگان عرصه موسیقی خبر داد و گفت:«به شخصه کم پیش می‌آید با خوانندگان به‌عنوان نوازنده همکاری داشته باشم اما بنا بر دوستی با برخی از این عزیزان همکاری کرده‌ام که قطعه «به جز خودت» با صدای علی خدابنده‌لو با نوازندگی ویولن من منتشر شد. همچنین همکاری با سینا سرلک به‌عنوان نوازنده ویولن در قطعه «سراب» داشته‌ام که به زودی منتشر می‌شود».

نعمتی همچنین درباره تولید و انتشار موزیک ویدیو قطعه «ماه عسل» خود توضیح داد:«قطعه «ماه عسل» که پیش‌تر در قالب موسیقی متن برنامه پرطرفدار ماه عسل و برنامه سال تحویل «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی به گوش مخاطبان رسیده و در آلبوم شخصی من با نام «جادوی نقره‌ای» قرار گرفته بود قرار است به صورت موزیک‌ویدیو با حضور بازیگران شناخته شده ایران منتشر شود که اکنون درحال تولید آن هستیم و با ساختار داستانی به تصویر کشیده خواهد شد.

او در ادامه از همکاری خود با چند پروژه سینمایی خبر داد و اعلام کرد:«در چند پروژه سینمایی به عنوان سولیست ویولن در موسیقی متن فیلم و تیتراژ پایانی همکاری کرده‌ام که این فیلم‌ها قرار است در جشنواره فیلم فجر اکران شود.»

نعمتی درپایان درباره مذاکره و همکاری با موزیسین‌های بین المللی گفت:«از طریق مدیربرنامه‌هایم با چند موزیسین و دی جی بین المللی مذاکره کرده‌ام و قرار است کارهایی تمام الکترونیک با تمپویی بالا تولید کنیم که سولوی ویلون بار کلام را بر دوش می‌کشد و این همکاری در قالب تک آهنگ و موزیک ویدیو منتشر می‌شود.»
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1398 - 13:43

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علی نعمتی» موزیک‌ویدیوی «ماه عسل» را می‌سازد | موسیقی ما