برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از محسن چاوشی، یاس، فریمن، بنیامین بهادری، امیر مقاره و...
کاوه آفاق جدیدترین انتخاب «داریوش مهرجویی» برای بازی در «لامینور»
موسیقی ما – کاوه آفاق به عنوان بازیگر به فیلم جدید داریوش مهرجویی پیوست.

به گزارش «موسیقی ما»، جدیدترین ساخته کارگردان سرشناس سینمای ایران «لامینور» با بازی علی نصیریان ، سیامک انصاری ، مهرداد صدیقیان ، عزت‌الله رمضانی‌فر و پردیس احمدیه به زودی جلوی دوربین خواهد رفت و کاوه آفاق خواننده پاپ - راک به عنوان بازیگر به این گروه پیوست.

داریوش مهرجویی پس از تجربه «سنتوری» با محسن چاوشی و موفقیت فراوان، برای ساخت «سنتوری 2» (سنتوری مرد پاییزی) پس از حواشی و گفتگوهای تند و خبرساز که با مواضع تند محسن چاوشی نیز رو به رو شد، یا اعلام انصراف این خواننده سراغ برخی چهره های دیگر از قبیل یاس، فریمن، بنیامین بهادری، امیر مقاره و... رفت و مدت ها در راس اخبار موسیقی و سینمایی کشور بود.

مهرجویی در تمام سال‌های فعالیتش تلاش کرده است که آثاری متناسب با شرایط روز جامعه ارائه دهد و در این مسیر شخصیت‌های سینمایی ماندگار بسیاری را خلق کرده است که هر کدام در دوره‌ای بروز و ظهور پیدا کردند. حال او بنا دارد تا پس از مدت‌ها بار دیگر پشت دوربین قرار بگیرد و ساخت فیلم دیگری را با نام «لامینور» آغاز کند، فیلمی که این بار تهیه‌کنندگی‌اش را یک کارگردان جوان بر عهده دارد، رضا درمیشیان.

با صدور مجوز ساخت این فیلم احتمالا به زودی پروسه تولید آن آغاز شود. فیلمنامه «لامینور» را مهرجویی به همراه وحیده محمدی‌فر نوشته است و جز این هیچ اطلاع دیگری از این فیلم در دست نیست اما با توجه به اسم این فیلم که یک اصطلاح در حوزه موسیقی است، گمانه‌زنی‌ها درباره این فیلم به همان فیلمی برمی‌گردد که مهرجویی چندسالی است می‌خواهد ورژن دوم آن را بسازد؛ «سنتوری».

کاوه آفاق پیش تر به عنوان خواننده تیتراژ فیلم پرفروش «رخ دیوانه» ابوالحسن داودی تجربه حضوردر سینما را چشیده و با ایفای نقش در «نمایش خاکستری» به کارگردانی شایان افکاری و بازی «محمدرضا علیمردانی» به عنوان بازیگر روی صحنه تئاتر نیز حضور داشته است.آهنگسازی برای چندین تئاتر و موسیقی فیلم و همچنین خواندن تیتراژ برنامه هی مختلف از دیگر تجربه های این خواننده در فضای سینما و نمایش در کشور است.

آفاق با انتشار آلبوم «با قرص ها می رقصد» در سال 94 توانست وارد فضای رسمی موسیقی در کشور شود و با برگزاری کنسرت های متعدد در تهران و سراسر کشور محبوبیت فراوانی در بین دوستداران این سبک از موسیقی دارد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 12:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه آفاق جدیدترین انتخاب «داریوش مهرجویی» برای بازی در «لامینور» | موسیقی ما