برنامه یاد بعضی نفرات
 
نوازنده‌‌ی شناخته شده پس از دو سال به صحنه‌ی تئاتر برمی‌گردد
«هانا کامکار» با «امشب اینجا» در تئاتر ایرانشهر روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - «هانا کامکار» - نوازنده- پس از دو سال با نمایش «امشب اینجا» به صحنه‌ی تئاتر باز می‌گردد. این نمایش از امشب (24 شهریورماه) در تماشاخانه‌ی ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت. «امشب اینجا» قصه‌ای اجتماعی با محوریت زنان دارد و در ساختار روایی غیررئالیستی روایت می‌شود. 

«امشب اینجا» داستان زنی است که ۱۵ سال و ۳ ماه و ۲ روز بعد از مرگش به خواب خواهرش می‌آید و بخش نهان زندگی‌اش را فاش می‌کند. در عین حال به شکل موازی نیز شاهد هستیم که دختر آن زن به دنبال نامه‌ای است که از مادرش به جا مانده است. این نمایش درباره یک مرگ خودخواسته و تنبیهی است که یک فرد برای خودش در نظر می‌گیرد. این اثر را «محمد چرمشیر» دراماتورژی کرده است.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود میترا حجار، هانا کامکار، ترلان پروانه هستند که از ۲۴ شهریور ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی عبارتند از طراح صحنه: منوچهر شجاع، طراح صدا و آهنگساز: فرشاد فزونی، طراح چهره‌پردازی: ماریا حاجیها، طراح نور: علی کوزه‌گر، طراح لباس: سمانه داوودی پارسا، طراح گرافیک: سینا افشار، مجری طرح: محمد طباطبایی، مدیر تولید: خسرو خالقی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی نصر، عکاس: میلاد بهشتی، مدیر تبلیغات: امیر قالیچی، دستیار دوم کارگردان: فرشید شایسته، مدیر صحنه: مهزیار رضویان، منشی صحنه: ناعمه علمی‌نژاد، دستیار صحنه: نازگل مهرانی.

«هانا کامکار» چندی قبل مستند «چاووش از درآمد تا فرود» را توسط موسسه‌ی موسیقی بتهوون منتشر کرد. 

او همچنین طراحِ موسیقی نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی «کیومرث مرادی» بود و در موسیقی این نمایش به طور کلی از سازهای متعدد کوبه‌ای و زهی به طور زنده استفاده کرد. 
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 11:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «هانا کامکار» با «امشب اینجا» در تئاتر ایرانشهر روی صحنه می‌رود | موسیقی ما