برنامه یاد بعضی نفرات
 
با خوانندگی «رضا یزدانی»
«آرش بادپا» موسیقی سریال «ترور خاموش» را ساخت
موسیقی ما – هم‌زمان با آغاز پخشِ سریالِ «ترور خاموش» که روایتِ حساس‌ترین پرونده امنیتی چند سال اخیر در حوزه مواد مخدر و قاچاق انسان است، «آرش بادپا» موسیقی متنِ آن را به پایان برد، همچنین «رضا یزدانی» سه قطعه از جمله تیتراژ پایانی این سریال را خوانده است.

در این اثر نوازندگانی چون علی جعفری پویان، میلاد عالمی، امین غفاری، علیرضا چهره قانی (ویولن اول و دوم)، سهراب برهمندی (ویولا)، مهرداد عالمی (ویولون‌سل) نواخته‌اند.

میکس‌ ، مسترینگ و سازهای الکترونیک را نیز خودِ «آرش بادپا» برعهده داشته و «عباس عقابی» دستیارِ آهنگ‌سازِ این اثر است.

ترانه «ارث اجدادی» با صدای رضا یزدانی که به عنوانِ تیتراژ پایانی سریال آمده، سروده مجید بابازاده است. میلاد عدل آن را تنظیم کرده و ملودی هم کار خود یزدانی است. این خواننده همچنین دو قطعه دیگر را نیز برای سریال خوانده که «سایه نشو هرگز» و «تنهام نذار رفیق» نام دارد که برای ۲ کاراکتر «ترور خاموش» اجرا شده است .

موضوع این سریال به نویسندگی حسین تراب نژاد و هومان فاضل، امنیت نرم است و بر مبنای واقعیت و یکی از پرونده‌های حساس چند سال اخیر نوشته شده است؛ پرونده‌ای که تاکنون رسانه‌ای هم نشده و مردم در قالبی دراماتیک برای اولین بار از آن مطلع می‌شوند.
 
از دیگر سرفصل‌های «ترور خاموش» که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید شده است. معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی اشاره کرد.
تاریخ انتشار : جمعه 22 شهریور 1398 - 17:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «آرش بادپا» موسیقی سریال «ترور خاموش» را ساخت | موسیقی ما