برنامه یاد بعضی نفرات
 
تهیه‌کننده خواننده مشکی‌پوش جزئیات حادثه‌ای که برای این خواننده رخ داده است را تشریح کرد
میلاد ماهان راد: قرار است در پای رضا صادقی پلاتین بگذارند
موسیقی ما - «رضا صادقی» دچار حادثه شدید شد. به گزارش «موسیقی ما» این خواننده پاپ شب گذشته در منزل خود زمین می‌خورد و دچار شکستگی شدید از ناحیه بالای زانو می‌شود و توسط تیم اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا می‌کند. خواننده آلبوم «زندگی کن» از ظهر امروز هم در اتاق عمل است و با توجه به میزان جراحت، عمل سختی را پشت سر می‌گذارند. برای اطلاع درباره آخرین وضعیت رضا صادقی و همچنین توضیح دقیق اتفاقات سراغ «میلاد ماهان راد»، مدیر برنامه و تهیه‌کننده آثار و اجراهای این خواننده، رفتیم و گفتگوی کوتاهی با او داشتیم که در ادامه می‌خوانید:
 
میلاد ماهان راد، مدیر شرکت آراد، درباره حادثه‌ای که برای رضا صادقی رخ داده است به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«متأسفانه رضا صادقی شب گذشته در منزلش زمین می‌خورد و دچار این حادثه می‌شود. بحث سقوط از پله صحت ندارد و این اتفاق داخل منزل رخ داده است. او روی پای خود افتاده و دچار شکستگی شدید از ناحیه بالای زانو شده است. لحظاتی پس از وقوع این اتفاق توسط اورژانس برای مداوا به بیمارستان منتقل شد و اقدامات اولیه صورت گرفت. او از امروز ظهر در اتاق عمل است و هم اکنون که با شما صحبت می‌کنم پس از گذشت حدود پنج ساعت هنوز عمل جراحی رضا صادقی به پایان نرسیده است. او درد بسیار زیادی داشت و به گفته تیم پزشکی قرار است درون پای او پلاتین قرار دهند. تا آنجا که در جریان هستیم عمل بسیار سنگینی است و تا این لحظه اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار نداده‌اند.»
 
مدیر برنامه‌ها و تهیه‌کننده آثار و اجراهای این خواننده که هم اکنون در بیمارستان محل بستری او حضور دارد درباره عوارض عمل جراحی و همچنین دوره نقاهتش به این نکات اشاره کرد:«هر عمل جراحی، خطرات و عوارض جانبی خودش را دارد و امیدواریم بدون مشکل خاصی به پایان برسد. درباره دوره نقاهت رضا صادقی هم هنوز جزئیات دقیقی به ما اعلام نشده است ولی مسلماً نیاز به استراحت دارند و باید تحت مراقبت باشند.»
 
ماهان راد نهایتاً درباره آخرین وضعیت کنسرت خوانند مشکی پوش اعلام کرد:«کنسرت او قرار است روز جمعه در تهران برگزار شود ولی در حال حاضر اصلاً به كنسرت فكر نمي‌كنيم چون مهم‌ترین نکته برای ما و تمامی هواداران رضا صادقی سلامتی این هنرمند خوب کشورمان است. با شناختی که از ایشان داریم مطمئن هستیم اگر پزشکان اجازه دهند و خودشان هم بتوانند حتی با درد روی صحنه می‌روند و اجرا می‌کنند. میزان علاقه رضا صادقی به هوادارانش بر هیچکس پوشیده نیست اما سلامتی ایشان و همچنین نظر پزشکان درباره شرایطشان در اولویت قرار دارد.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 17:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد ماهان راد: قرار است در پای رضا صادقی پلاتین بگذارند | موسیقی ما