برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت «علی جعفری‌ پویان» و با حضور تعدادی از نوازندگان
تولد «حسین علیزاده» در یک استودیو گرفته شد
موسیقی ما - تعدادی از نوازندگان عرصه موسیقی با دعوت از «حسین علیزاده» - آهنگ‌ساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی کمانچه- سالروز تولد او را در مجموعه استودیو شهر صدای پارسیان جشن گرفتند.
 
در این مراسم که به همت «علی جعفری‌پویان» برگزار شد جمعی از هنرمندان از جمله علی بوستان، بهنود یخچالی، آزاده امیری، حامی حقیقی، یگانه حسینی‌نیا، نگار نوراد، پاشا هنجنی، سایه صدیفی، نیما جوان، کامبیز باقری، آرش هژیر آزاد حضور داشتند.
 
حسین علیزاده در جریان برگزاری این مراسم تست ضبطی را  در استودیو شهر صدا انجام داد و با تکنولوژی و فعالیت‌های استودیو شهر صدا در حوزه های آموزشی، تولیدی و پژوهشی آشنا شد.
 
 مجموعه شهر صدای پارسیان به مدیریت آیدین الفت از جمله موسسات آموزشی فعال در حوزه مهندسی صدا در ایران است که آموزش حرفه ای شاخه های مختلف مهندسی صدا در ایران و انتقال تجربیات فعالان این رشته یکی از اهداف آن است. از فعالیت های این مجموعه می توان به تاسیس رشته صدابرداری استودیویی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در تاسیس رشته «فن آوری صدا» در مقطع کارشناسی و برگزاری سمینارهای تخصصی گوناگون در زمینه طراحی و مهندسی صدا نام برد.
 
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 19:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تولد «حسین علیزاده» در یک استودیو گرفته شد | موسیقی ما