برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم علی شمس پاییز روانه بازار می‌شود
موسیقی ما - علی شمس خواننده و آهنگساز و سرپرست گروه راک علی شمس درباره جدیدترین فعالیت‌های خود توضیح داد: در سال‌های میانی دهه 1370 و با توجه به موج فراگیر موسیقی تلفیقی و فیوژن که در دنیا و همچنین ایران به راه افتاد، ما نیز با فکر تلفیق موسیقی فعالیت خود را آغاز کردیم. در حال حاضر مشغول ضبط سه قطعه هستیم تا آن‌ را وارد فضای مجازی کنیم. این قطعات بخشی از آلبوم اصلی ما است که سه قطعه از آن به‌صورت آنلاین و تک‌تِرَک منتشر می‌شود و چهار قطعه دیگر در کنار این سه قطعه، به‌صورت یک مجموعه منتشر خواهد شد.

شمس اضافه کرد: تولید یکی از این قطعات به پایان رسید و در مرحله مسترینگ به سر می‌برد. قطعات دیگر نیز در مرحله پیش‌تولید قرار دارند. کار آهنگسازی و تنظیم تمام قطعات را خود انجام داده‌ام و کار سرودن اشعار این سه قطعه جز یکی بقیه توسط خود من صورت گرفته است.

این خواننده همچنین گفت: اولین قطعه که تولید آن به پایان رسیده است "زشتم" نام دارد. قطعه بعدی "می‌شود رفت" و سومین قطعه "حیله" نام دارد. "حیله" سروده پدر من است، این سه قطعه از مردادماه با فاصله زمانی یک ماه در فضای مجازی منتشر می‌شود و پکیج نهایی شامل آلبوم و قطعات پاییز روانه بازار خواهد شد.

این آهنگساز تاکید کرد: کنسرت ما با گروه خودم به‌عنوان رونمایی و اجرای قطعات آلبوم و  بعد از انتتشار آلبوم برگزار خواهد شد. در این برنامه 14 قطعه را اجرا خواهیم کرد. برای اجرا با سالن آزادی و سالن حرکت در حال مذاکره هستیم که هنوز به مرحله نهایی نرسیده است.

او در پایان گفت: اگر تمام اتفاقات طبق میل ما پیش برود و درگیر پروسه طولانی دریافت مجوز نشویم، کنسرت و انتشار آلبوم در آبان ماه خواهد بود. ما سعی کرده‌ایم به نوع دیگری از موسیقی با کلام فارسی برسم که حاصلش این نوع موسیقی راک تلفیقی است.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 01:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم علی شمس پاییز روانه بازار می‌شود | موسیقی ما