برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری جدید خواننده «ابراهیم» در زمینه تیتراژ
محسن چاوشی برای «شبی که ماه کامل شد» خواند
موسیقی ما - خواننده آلبوم «ابراهیم» در آستانه انتشار آلبوم جدیدش که «قمارباز» نام دارد، به عنوان خواننده در فیلم پر سر و صدای جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهد داشت.

به گزارش «موسیقی ما»، فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و بازی هنرمندانی چون هوتن شکیبا، الناز شاکردوست و... در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در 13 بخش نامزد دریافت سیمرغ جشنواره بود و در نهایت موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره‌پردازی شد و دست پر از جشنواره فجر بازگشت.

در حالی که «محمدحسین قاسمی» تهیه‌کننده فیلم از اکران عمومی آن از عید فطر خبر داده، در روزهای گذشته قرارداد همکاری بین محسن چاوشی و عوامل این فیلم منعقد و نهایی شده است.

محسن چاوشی در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» ضمن تائید این مطلب، اعلام جزئیات این همکاری را طبق قرارداد منعقد شده، در حوزه اختیارات دست‌اندرکاران فیلم دانست و اعلام کرد که این اثر به صورت اختصاصی برای این فیلم تولید شده است.

چاوشی همچنین درباره آخرین تغییرات آلبوم جدیدش نیز توضیح داد که احتمالا 4 قطعه با اشعاری از مولانا و سعدی به آلبوم اضافه خواهند شد.

در خلاصه داستان شبی که ماه کامل شد آمده: «روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود. دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است و در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 12:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن چاوشی برای «شبی که ماه کامل شد» خواند | موسیقی ما