برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشن پایان فصل دوم سه‌شنبه‌ها با موسیقی برگزار می‌شود
از موسیقی جیپسی جز تا سنتی
موسیقی ما - به استقبال از سال‌نو و همزمان با پایان فصل دومِ «سه‌شنبه‌ها با موسیقی» در شهرکتاب الف، گام آخر این برنامه در روزهای 20 و 21 اسفند با اجرای ۷ آنسامبل موسیقی برگزار می‌شود. این ۷ گروه، منتخب گروه‌هایی هستند که در این فصل پیش‌تر به اجرای موسیقی پرداختند.
 
* دوشنبه 20 اسفند، ساعت 17 تا 19
دوئت آکاردئون و ویولن، دوئت دوز، طهرون-تریو، آنسامبل جیپسی جز تهران
 
روز دوشنبه، دوئت آکاردئون و ویولن توسط بهنام عمران و پویا عشقی‌نژاد، دوئت دوز توسط نیکی یغمایی (ویولن) و گلسانا شناسایی (ویلون سل) عمران اجرا خواهد شد.
 
در آنسامبل جیبسی جز تهران، موسیقی جز با هنرنمایی اشکان مختاربند (گیتار)، سعید شمس (کلارینت)، کاوه غفاری (آکاردئون)، سپیده جلیل‌پور (گیتار)، سروش جلیل‌پور (گیتار) و امین جوان (گیتار بیس) به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.
 
طهران-تریو هم با حضور سعید نیکوکلام (سنتور)، رضا میرزا رزاز (تار)، آلاله ابوترابی (عود)، با همراهی فرهاد احمدی (ضرب) موسیقی سنتی اجرا می‌کنند.
 
* سه‌شنبه 21 اسفند، ساعت 18 تا 21
کوارتت محمدآزمند، دوئت تار و سنتور، کوئینتت هام‌سا
 
روز سه‌شنبه دوئت تار و سنتور توسط آریا تولائی و محمد مسعودی اجرا خواهد شد. همچنین کوارتت محمد آزمند به اجرای جز تلفیقی می‌پردازد. در این اجرا وفا مصباحی (نی)، آیدین شفایی (پرکاشن)، مجید صالحی (گیتار باس) و محمد آزمند (گیتار) حضور خواهند داشت.
 
در کوئینتت هام‌سا با موسیقی جز فیوژن همراه خواهیم بود. در این گروه پویان اسدیان (گیتار)، علی گرامی (درامز)، مژگان حسینی (قانون) وکاوه غفاری (آکاردئون) حضور دارند.
 
«سه‌شنبه‌ها با موسیقی» نام مجموعه برنامه‌‌هایی است که هر سه‌شنبه در «شهر کتاب الف» در فصل دوم خود میزبان هنرمندانی جوان بود. این برنامه با هدف ایجاد فضایی نزدیک و صمیمی برای هنرمندان و مخاطبان و همچنین شناساندن و معرفی سازهای موسیقی و نوازندگان مستعد آن برگزار می‌شود که شرکت برای علاقه‌مندان آزاد است.
 
شهر کتاب الف در خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، خیابان الف شمالی قرار دارد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 - 12:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از موسیقی جیپسی جز تا سنتی | موسیقی ما