برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی «سپیده مشکی» و آواز «مجتبی عسگری»
«با فراقت چند سازم» از سوی راديو موندوفونياس برگزیده شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «با فراقت چند سازم» به عنوان یکی از سه آلبوم برگزیده ماه دسامبر در رادیو موندوفونیاس اسپانيا انتخاب شد. این اثر به آهنگسازی سپیده مشکی و آواز مجتبی عسگری است و در این آلبوم  مخاطب با یک رپرتوار کاملا کلاسیک روبرو است. این اثر در مایه چهارگاه ساخته شده وبا پیش‌ درآمد آغاز می‌شود و در ادامه ساز و آواز، روند صحیح خود را در گوشه‌های مختلف دستگاه طی می‌کنند. در جواب آوازها نیز سعی شده از تنوع سازی موجود در گروه‌نوازی استفاده شود.

اعضای گروه «آن» که در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند، سال‌ها در گروه‌های مختلفی از جمله گروه «شیدا» به سرپرستی زنده یاد محمدرضا لطفی همکاری داشته‌اند.

«با فراقت چند سازم» توسط  موسسه فرهنگی هنری «پرده هنر موسیقی» منتشر شده و در بین آوازهای آلبوم که بدنه اصلی آن را تشکیل می‌دهند، چهارمضراب و ضربی زیبایی نیز برای تنوع گنجانده شده است.

اميرعباس ستايشگر (ناشر اثر) در اين باره توضيح داد: «انتشارات ما همه آثارش را در نمایشگاه وومکس به این رادیو ارائه داده است و اين راديو نيز هر ماه سه اثر خودش را از ميان ورد موزیک ها كه بيشتر شنيده شده است را معرفي مي كند. این موضوع در انتخاب ناشر برتر در وومکس نيز تاثیر دارد.»

رادیو موندوفونیاس رسانه معتبری است که هر ماه سه اثری را که بیشترین شنونده در میان آثار وردموزیکش دارد را انتخاب و به مخاطبانش معرفی می کند.
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 - 11:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «با فراقت چند سازم» از سوی راديو موندوفونياس برگزیده شد | موسیقی ما