برنامه یاد بعضی نفرات
 
این موزیسین در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از فعالیت‌های پیش‌رو خبر داد
میلاد درخشانی: اولین آلبوم عود محورم را با همراهی مصباح قمصری منتشر می‌کنم
موسیقی ما - میلاد درخشانی از انتشار تک ترک جدیدش در ماه آبان خبر داد. این قطعه به صورت باکلام خواهد بود. همچنین کنسرت باکلام این موزیسین آذر ماه در سالن ایوان شمس برگزار خواهد شد.
 
میلاد درخشانی در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» از انتشار تک ترک باکلام خود با نام «داغ‌ترین تشنگی» خبر داد و گفت آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی تمام سازهای این قطعه بر عهده خودش بوده و ترانه آن از سروده‌های احمد صاحبی کلات است که بعد از ماه محرم و صفر منتشر می‌شود.
 
خالق آلبوم «اشارات نظر» که همیشه فعالیت‌هایش چند وجهی بوده و علاوه بر آلبوم‌های باکلام، قطعاتی در فضای اینسترومنتال هم منتشر می‌کند، از ساخت آلبومی با محوریت عود خبر داد و گفت: «بعد از سال‌ها فعالیت در حوزه موسیقی، بالأخره اولین آلبوم عود محورم را در همراهی با مصباح قمصری منتشر خواهم کرد. مدت‌ها است که در فکر انتشار چنین آلبومی هستم و مصباح من را برای کلید زدن این آلبوم تشویق کرد. این روزها مشغول کار روی آلبوم هستیم و می‌خواهیم آن را تا زمستان امسال به دست مخاطبان برسانیم. عود، گیتار، کلارینت، گیتار باس و پرکاشن سازبندی این آلبوم را تشکیل می‌دهد.»
 
میلاد درخشانی و مصباح قمصری پیش از این هم در آلبوم «نقطه پرگار» با یکدیگر همکاری داشته‌اند که تابستان سال 96 منتشر شد. این آهنگساز سال گذشته دومین آلبوم باکلامش با نام «حرف بزن» را هم منتشر کرد که برایش موفق به دریافت جایزه بهترین آهنگسازی از جشنواره موسیقی فجر شد.
 
این نوازنده، کنسرت باکلامش را طی دو نوبت در سال جاری روی صحنه برده و قرار است بار دیگر با قطعاتی از آلبوم‌های «اشارات نظر» و «حرف بزن» با مخاطبانش دیدار کند. رضا تاجبخش (پیانو)، پدرام درخشانی (سنتور)، کسری سبکتکین (گیتارباس)، پاشا هنجنی (نی)، امین طاهری (درامز)، طاها مظاهری (گیتار) و امیر علی رحمانی (پرکاشن) نوازندگانی هستند که او را در این کنسرت همراهی می‌کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 14:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد درخشانی: اولین آلبوم عود محورم را با همراهی مصباح قمصری منتشر می‌کنم | موسیقی ما