برنامه یاد بعضی نفرات
 
در هفته پایانی شهریورماه
کرج میزبان ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی می‌شود
موسیقی ما - پس از اجرای ارکستر سمفونیک تهران در شیراز، این ارکستر به رهبری «شهرداد روحانی» جمعه 24 شهریور میهمان مردم کرج خواهد شد. همچنین 27 شهریور ماه نیز ارکستر ملی به رهبری «فریدون شهبازیان» در این شهر به اجرای برنامه می‌پردازد.
 
نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران «آواهای اسلوانی» اثر آنتون دورژاک، سوئیت «دریاچه قو» اثر پیتر چایکوفسکی، «در بازار ايرانی» اثر آلبرت كتل‌‌بی، «دانزون شماره ۲» اثر آرتورو مارکز، «بر باد رفته» اثر ماکس اشتاینر، «موسیقی فیلم» ‌ اثر هانری مانسینی و «رقص  شمشير آرام» اثر خاچاطوريان را اجرا می‌کنند.
 
همچنین در این اجرا، قطعه‌های «فریاد تهی» و «وطنم» از شهرداد روحانی و «خاک مهرآیين» از ساخته‌های علی‌اكبر قربانی اجرا می‌شود. این برنامه با همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و انجمن موسیقی این استان برگزار می‌شود. اجرای ارکستر سمفونیک تهران در شهر البرز، جمعه 24 شهریور از ساعت 20 برگزار می‌شود.
 
همچنین در ادامه تورهای خارج از پایتخت ارکستر ملی ایران، این ارکستر که پیش از این در شهرهای خرم آباد، زنجان، ساری و اصفهان به اجرای برنامه پرداخته بود، ساعت 20 دوشنبه 27 شهریور در کرج روی صحنه خواهد رفت. خواننده این اجرا محمد اصفهانی است و نوازندگان ارکستر ملی ایران در این برنامه، ساخته‌هایی از کامبیز روشن‌روان، محمدرضا عقیلی، حسین دهلوی و فریدون شهبازیان را اجرا می‌کنند.
 
«آوورتور (آوار)»، «اوج آسمان»، «تنها ماندم»، «سرود گل»، «روزی تو خواهی آمد»، « بوی باران»، «گریز 2»، « توی ای پری کجایی؟»، «مهر و ماه»، «سبکبال» و «افسانه» قطعاتی هستند که به رهبری فریدون شهبازیان در این برنامه اجرا می‌شوند.
 
این برنامه‌ها با همکاری بنیاد رودکی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و انجمن موسیقی این استان البرز، در سالن «اصلاح بذر» کرج برگزار خواهد شد.
 
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 13:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کرج میزبان ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی می‌شود | موسیقی ما