برنامه یاد بعضی نفرات
 
«تلواسه‌های عاشقی» روی صحنه می‌رود
جزئیات کنسرت گروه تلفیقی «مهبد» در تالار وحدت
موسیقی ما - گروه موسیقی «مهبد» روز دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه کنسرت «تلواسه‌های عاشقی» را برای اولین‌بار در تهران و در تالار وحدت برای علاقه‌مندان موسیقی برگزار می کند.

سهیل مطیعا (سرپرست گروه) با اشاره به جزئیات این کنسرت گفت: «به طور حتم اجرا در تالار وحدت برایمان افتخار است و شرایط مناسبی را به همراه دارد که هر هنرمندی آن را فرصتی بسیار ارزشمند به شمار می‌آورد. برنامه گروه ما برای اجرا در تهران و تالار وحدت، اجرایی در خور شأن مخاطب با در نظر گرفتن اصول علمی و به روز و به دور از کلیشه و تکرار خواهد بود بنابراین در یک جمله ما با قلبمان اجرا خواهیم کرد.»

گروه موسیقی «مهبد» در سال ۹۵ به سرپرستی و آهنگسازی سهیل مطیعا تشکیل شده که با استفاده از سازهای سنتی و غربی، قطعه‌های ساخته و تنظیم شده در این گروه را بر اساس موسیقی ایرانی و همین‌طور بعضی از قطعه‌های خاطره‌انگیز و نوستالژیک تنظیم کرده است. او درباره این گروه گفت: «گروه ما یک گروه تلفیقی است که با استفاده از سازهای سنتی و غربی در ژانری مدرن که البته همسو با فرهنگِ خود ما ایرانی‌ها خواهد بود، قدم به عرصه موسیقی کشور گذاشته که امیدواریم مورد قبول مردم عزیز واقع شود و بر دلشان بنشیند. همچنین شعرهایمان بر اساس معنی و مفهوم آن و بر اساس اصول آهنگسازی مربوط ه انتخاب می‌شود که بیشترین استفاده ما از اشعار کلاسیک از جمله حافظ و مولوی و بزرگان دیگر است.»

سهیل مطیعا (سرپرست و آهنگساز)، مهدی قاسمی (خواننده)، امیرحسن حاجی ابراهیمی (نی)، غلامرضا احسان پور (دف وکوبه‌ای)، سهیل مطیعا (پیانو)، سعید کیهانی(عود)، محمد جلالیان (ویولنسل)، احسان حلوایی (تنبک)،  وحید خرمی (مایستر و سولیست ویلن)، محمد فروزی(ویلن)، حمید محمدی( ویلن)، محمد هادی جعفری(ویلن)، مهدی الماس پور (باس)، محمدرضا مهدی‌خانی، مهرداد صادقی، سید مصطفی عماد ، امیرحسین بابقاری، سید مرتضی حسینی، حمیدرضا عسگری، مهدی بابقاری، زهرا احسانپور، فاطمه احسانپور، منا دارابی، مه‌لقا رحیمی، معصومه کشوری، ندا شیرزاد، حنانه حاجی‌ابراهیمی و مرجان صادقی (اعضای گروه کر) گروه موسیقی «مهبد» را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های کنسرت «تلواسه‌های عاشقی» که 18 اردیبهشت ساعت 21:30 برای اولین‌بار در تهران و در تالار وحدت برگزار می‌شود، می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 14:47

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جزئیات کنسرت گروه تلفیقی «مهبد» در تالار وحدت | موسیقی ما