برنامه یاد بعضی نفرات
 
در «بنیاد رودکی» برگزار می‌شود
مسترکلاس‌های سازهای بادی با حضور استادان ایتالیایی
موسیقی ما - مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی با همکاری مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دعوت از استادان ایتالیایی، مستر کلاس‌های موسیقی برگزار می‌کند.

این کلاس‌‌ها با حضور فرانسیسکو دی‌روزا و دامیانو جورانا از کشور ایتالیا در روزهای دوم و سوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. در همین راستا کلاس «ابوا» به شکل خصوصی و در قالب درس‌های جداگانه رپرتوار سولو و رپرتوار ارکسترال ابوا در روز دوم اردیبهشت ماه از ساعت 13 الی 19 توسط فرانسیسکو دی‌روزا در مرکز آموزش دایر می‌شود.

در همین روز دامیانو جورانا کلاس خصوصی ویولن را در تالار رودکی از ساعت 13 الی 21 برگزار می‌کند. در این کلاس ابتدا در ساعت 13 الی 17 درس‌های جداگانه ویولن در قالب رپرتوار ویولن، سونات تک باخ، کنسرتو موتسارت و کنسرت‌های مهم ویولن تدریس می‌شود؛ در ادامه از ساعت 17 الی 21 درس‌های تخصصی ارکستر از سمفونی‌های هایدن و موتسارت آموزش داده می‌شود و سپس مبحث موسیقی مجلسی شامل درس‌های دوئت، تریو، کوارتت، کونیتا و ... تدریس می‌شود. در کلاس خصوصی ویولن امکان حضور متاقضیان غیرفعال وجود دارد.

روز سوم اردیبهشت ماه فرانسیسکو دی‌روزا از ساعت 13 الی 19 در تالار رودکی کلاس آموزشی سازهای بادی چوبی (ابوا، فلوت، کلارینت و فاگوت) را در قالب آنسامبل سمفونیک برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها می‌توانند با مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی تماس بگیرند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1396 - 13:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مسترکلاس‌های سازهای بادی با حضور استادان ایتالیایی | موسیقی ما