برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه سال جدید و به صورت اختصاصی در سایت «موسیقی ما»
قطعه جدید «حامی» به نام «شوق تنهایی» منتشر می‌شود
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» جدیدترین تک آهنگ خود را در ساعات آینده به صورت اختصاصی در سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد کرد.

به گزارش «موسیقی‌ما»، حامی که به گفته تهیه کننده کنسرت‌هایش در تاریخ 24 و 25 اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت، جدیدترین تک آهنگ خود به نام «شوق تنهایی» را که جزو اولين همكاريهاى حامى و بابك صحرايى است، منتشر خواهد كرد. حامی در این باره در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «این تک آهنگ اولین ملودی‌ای است که من روی شعر بابک صحرایی ساختم. همان سالی که آقای بیات با بابک صحرایی آشنا شد و من «هم گریه» را ضبط کردم، اولین کاری بود که از بابک صحرایی گرفتم و روی آن ملودی ساختم و این کار تا 5-6 ماه پیش مانده بود. با آقای تاجبخش و بقیه بچه‌های تنظیم کننده به دنبال انتشار یک تک آهنگ بودیم و من کارهای مختلف را به همه بچه‌ها پیشنهاد می‌دادم تا ببینم تنظیم کننده‌ها از کدام کار خوششان می‌آید. نهایتا یک روز آقای تاجبخش این شعر را اتفاقی دید و من ملودی را برای ایشان خواندم و خیلی خوششان آمد و گفتند از بین همه کارهایی که داری این را می‌خواهم. این کار را به آقای تاجبخش دادم و تنظیم کردند. چند بار خواستم این کار را منتشر کنم. یک بار به خاطر اینکه در ضبط تاخیر داشتیم انجام نشد و به کنسرت مهر ماه نرسید. در کنسرت اسفند ماه هم به خاطر اینکه قانون مجوز را گذاشتند نتوانستیم منتشر کنیم. قرار بر این شد که قبل از عید کار را منتشر کنیم.»

حامی افزود: «من نوروز را خیلی دوست دارم و می خواستم مردم این کار را در ایام عید گوش بدهند و برایشان خاطره سازی شود. خودم از بچگی با موزیک هایی که در ایام نوروز گوش می دادیم خاطرات زیادی دارم و برای من موسیقی در این ایام نوستالژی دارد و می خواستم مردم با این قطعه نوستالژی داشته باشند. پارسال هم قطعه «زمستون» را اوایل اسفند منتشر کردیم و بعد از یک سال این قطعه را منتشر می‌کنم. قرار بود امسال زیاد کار بکنم ولی به دلایلی نشد. اما سال بعد تلاش می‌کنم بیشتر کار کنم و سال 96 سال پرباری از نظر انتشار آثارم باشد. علاوه بر اینکه اردیبهشت یا خرداد آلبوم من منتشر میشود که این قطعه هم از قطعات همان آلبوم خواهد بود. شعر این قطعه از بابک صحرایی عزیز، ملودی از خودم، تنظیم رضا تاجبخش، میکس و مستر این کار با حمیدرضا آداب و در استودیوی شخصی رضا تاجبخش و آقای علی مرتضوی کار را ضبط کردیم و اسم قطعه هم «شوق تنهایی» است. قرار بود این کار چند روز پیش منتشر شود ولی به احترام درگذشت افشین یداللهی انتشار را بعد از مراسم تشییع و تدفین ایشان قرار دادیم و قبل از تحويل سال و در روزهاى باقى مانده از سال ٩٥ يعنى شنبه ٢٨ يا يكشنبه ٢٩ اسفند كار را منتشر مى كنم. این یک کار عاشقانه است و با فضای عاشقانه‌ای که مردم از من سراغ دارند از آن دست عاشقانه هايى است كه بيشتر فاكتورهاى قطعاتى همچون ليلاى من كو و فقط نگاه مى كنم را دارد.»

این خواننده درباره کنسرت 24 و 25 اردیبهشت در تهران نیز توضیح داد: «تقریبا سی درصد قطعات را در اجرای اردیبهشت تغییر خواهیم داد بعلاوه قطعه شوق تنهایی اجرا خواهد شد. در صورت کسب همه مجوزهای لازم برگزیدگان مستر کلاس‌های من که حدود 6 ، 7 نفر هستند در کنسرت اردیبهشت به اجرای یک الی دو قطعه خواهند پرداخت و شاید این اجرا با حضور خود من یا به صورت گروهی از سوی آنها باشد. هنوز تصمیم نهایی در این باره نگرفته‌ایم ولی قطعا اتفاقات جالبی در پیش خواهد بود. رضا تاجبخش سرپرست و نوازنده ارکستر من است و محمدرضا عقیلی (تنظیم کننده قطعات برای کنسرت) است. دوست دارم سال جدید نسبت به سال 95 فعالیت بیشتری داشته باشم و با قدرت بتوانم در عرصه موسیقی فعالیت کنم و برای این مهم تلاش زیادی داشته و خواهم داشت.»

حامی درباره درباره تک قطعات و آلبوم جدیدش که قرار است به تهیه کنندگی تهیه کننده خوش نام تلویزیون «محمد نبهان» منتشر شوند نیز گفت: «تهیه کننده تک آهنگ «شوق تنهایی» و قطعه بعدی و آلبوم جدیدم آقای «محمد نبهان» هستند که علاوه بر فعالیت‌های بیزنسی خود، در بخش فرهنگی نیز سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند. ايشان جزو تهيه كننده هاى خوش‌نام تلویزيون هستند كه در كارنامه‌ى كارى خود برنامه‌هاى متعددى از جمله شيدايى را دارند. با توجه به گرايش فرهنگى و همچنين توانايى اقتصادى ايشان، اميدوارم كه همكارى مشترك ما در مقام خواننده و تهيه كننده‌ى آلبوم اثرات مثبت و ماندگارى در موسيقى ايران به جاى بگذارد.عید امسال را در تهران هستم و مسافرت نمی‌روم تا آلبومم هر چه زودتر آماده شود. آلبوم جدید من از ده قطعه تشکیل شده است که طبق سنت تمام آلبوم‌های من یک اثر را با دو ورژن در آلبوم گنجانده ام که جمعا 11 اثر را در آلبوم من خواهید دید.»

این هنرمند افزود: «من 31 فروردین سال 96 اولین کنسرتم سال جدیدم را در رشت برگزار خواهم کرد. سال 95 هم اولین اجرایم در شهر رشت بودو به یمن برکت حضور مردم بافرهنگ گیلان، سال 95 سال پرباری در عرصه اجرای زنده برای من بود. امیدوارم بعد از اجرای 31 فروردین سال 96 در رشت، باز هم در سال جدید این اتفاق برای من بیفتد.»

حامی در انتهای سخنانش نیز درباره درگذشت دکتر افشین یداللهی گفت :«به فرم زندگی، اشعارش و حتی نوع درگذشت این شاعر بزرگ حسادت کرده و می کنم. به اینکه او هم اکنون در آرامش است و ما در دنیایی پر از دروغ و خیانت و فریب. جامعه امروزی ما به وجود افرادی چون افشین یداللهی نیاز داشت. به مشی فرهنگی و تاثیرگذاری فرهنگی این شاعر بزرگ اما باز هم افشین خدمتش را کرد به جامعه موسیقی و وقتی از دنیا رفت. در زندگی من فوت چند شخصیت هنری و اجتماعی بیشترین تاثیر و تالم را در پی داشته که از آن جمله می توانم به فوت استاد بابک بیات، آیدین نیکخواه بهرامی و دکتر افشین یداللهی اشاره کنم که بسیار برای من سخت و تکان دهنده بود. برای خانواده آقای یداللهی آرزوی آرامش دارم.»

گفتنی‌ست کنسرت 24 و 25 اردیبهشت حامی در تالار وحدت به همت موسسه کامیاب بهاران و تهیه کنندگی علی حق شناس برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این اجرا نیز از امروز آغاز شده است که علاقمندان می توانند برای خرید بلیت های این اجرا به سایت های معتبر مراجعه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 - 14:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه جدید «حامی» به نام «شوق تنهایی» منتشر می‌شود | موسیقی ما