برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه سال نو
سعید بنازاده «باهات عاشق بشم» را منتشر می‌کند

موسیقی ما - «سعید بنازاده» که بیشتر آهالی موسیقی او را به عنوان نوازنده، ناشر، تهیه‌کننده آلبوم و برگزارکننده کنسرت در عرصه موسیقی پاپ می‌شناسند، مدتی است خوانندگی را نیز به صورت جدی دنبال می‌کند.
 
او که تا کنون قطعاتی را به صورت تک‌آهنگ منتشر کرده، قصد دارد در آستانه سال جدید، قطعه دیگری را در اختیار مخاطبین قرار دهد.
 
بنازاده درباره قطعه‌ای که در دست انتشار دارد، گفت: «در آخرین روزهای سال 95، قطعه‌ای با نام «باهات عاشق بشم» آماده انتشار کرده‌ام که طی روزهای آتی از طریق سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. این قطعه با آهنگسازی «مجید ابراهیم‌زاده»، تنظیم خودم و «انوشیروان تقوی» و ترانه «بهار چابک» تولید شده است. ضمن این‌که من در این قطعه گیتار نواخته‌ام و انوشیروان تقوی نیز میکس و مسترینگ اثر را بر عهده داشته است.»
 
بنازاده افزود: «پیش از این، قطعات «حس خوب»، «خیال» و «قاب عکس» را منتشر کرده‌ام که خداراشکر بازخوردهای خوبی داشته و همین مسئله من را در ادامه مسیر فعالیت در عرصه خوانندگی مصمم‌تر کرده است.»
 

این هنرمند و فعال موسیقی در خصوص همکاری‌های خود با چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ گفته است: «از حدود سال‌های 79-80 که موسیقی پاپ و اجراهای زنده رونق پیدا کرد، به عنوان نوازنده در اجرای زنده با خواننده‌های مختلفی همکاری کرده‌ام که سعید شهروز، حسین زمان، علی لهراسبی، بهنام صفوی، مازیار فلاحی، بابک جهانبخش، امیر کریمی، مجتبی کبیری، محمدرضا عیوضی، مجید اخشابی، حمید خندان، مهران احراری، محمد خاکپور و یاور اقتداری از آن جمله‌اند.»

بنازاده که گیتار الکتریک، نایلون و آکوستیک می‌نوازد درباره نوازندگی‌های استودیویی خود نیز گفت: «اولین ضبط رسمی‌ام را در سال 80 در اثری از «بهروز صفاریان» و «مازیار عطاریان» در قطعه‌ای با صدای «داریوش سام» تجربه کردم که در واقع استارت حرفه‌ای نوازندگیِ استودیویی من بود. با تنظیم‌کنندگانی چون بهروز علیاری، پدرام کشتکار، حسین سالاری مقدم، سعید سام و انوشیروان تقوی به عنوان نوازنده گیتار همکاری داشته و دارم.»

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری «ندای چنگ» در خصوص این شاخه از فعالیت‌های خود نیز بیان کرد: «به جرأت می‌توان گفت برگزاری کنسرت‌هایی برای همه‌ی چهره‌های موسیقی پاپ در نقاط مختلف کشور را بر عهده داشته‌ام و این کار همچنان ادامه دارد. در زمینه انتشار آلبوم هم با هنرمندانی چون خشایار اعتمادی (آلبوم تو محکومی به برگشتن)، سعید عرب (مهربونم و دریا)، شاهین آرین (سایه روشن)، اشکان خطیبی (ترافیک) و نریمان (آلبوم جدید) همکاری کرده‌ام.»
 
قطعه «باهات عاشق بشم» با صدا و موسیقی «سعید بنازاده»، با مجوز رسمی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی منتشر خواهد شد.

منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1395 - 21:02

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سعید بنازاده «باهات عاشق بشم» را منتشر می‌کند | موسیقی ما