برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از 6 سال فعالیت
اولین آلبوم تصویری آکاپلای موسیقی ایران منتشر می‌شود
موسیقی ما - اولین آلبوم رسمی گروه آوازی «دامور» که نخستین آلبوم تصویری به سبک آکاپلا (آواز بدون همراهی ساز) در ایران است، به زودی منتشر و با تیراژ گسترده در سراسر کشور راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

به گزارش «موسیقی ما»، این اثر اولین آلبوم رسمی گروه آوازی دامور بعد از 6 سال فعالیتش خواهد بود که 10 قطعه موسیقی و کلیپ متفاوت به نام های آها بوگو (گیلکی)، کوچه لَرَ سوسَپ میشم ( آذری)، موسیقی کارتون ها (نوستالژی)، معرفی، مدارا کن (پاپ)، Sway، Adagio in Gminor Schindler’s List، Anitra’s Dance Toccata & Fugue و Symphony V دارد و بصورت دیجی پک (آلبوم صوتی به همراه آلبوم تصویری) در دو نسخه دیجیتال در فضای اینترنت (سامانه ریتمو) و فیزیکی در فروشگاه‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور منتشر می شود.

قطعات این اثر که در گستره های مختلف صدایی بصورت پولی فونی (چند صدایی) برای خوانندگان تنظیم شده، همراه با افکت های صوتی و تقلید سازهای مختلف مانند درامز، گیتارباس، ترومپت، نی و دودوک بدون همراهی ساز (Acapella) می باشد. به گفته «فراز خسروی دانش» رهبر گروه آوازی دامور، زمان انتشار اولین آلبوم این گروه اواخر فروردین ماه 96 خواهد بود و غزل اکلیلی، اهدا مصلحی، فروغ فضلی، مینا جعفری، محمود رحمانی و عطا حکاک از سولیست های این آلبوم خواهند بود که به هنرنمایی می پردازند و همچنین کلیپ های این اثر توسط «حنانه واحدی» کارگردانی شده و میکس و مسترینگ آلبوم را «نوید رهبر» بر عهده داشته اند.

شایان ذکر است که گروه آوازی دامور فعالیت رسمی خود را از سال 89 به سرپرستی فراز خسروی دانش آغاز نمود و کنسرت های مختلفی را در تهران و شهرستان برگزار نموده است. ناگفته نماند «دامـور» واژه ای پارسی و به معنای آواز نرم و لطیف می باشد که مرتبط با نوع فعالیت گروه انتخاب شده است.

قطعات گروه منتخبی از موسیقی سازی و آوازی است که در شاخه های کلاسیک، جَز، محلی و پاپ اجرا می شوند. همچنین این گروه درطول مدت فعالیت خود توانسته در اولین سال شرکت در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر مقام سوم را کسب نماید و همچنین با خواننده های مطرح ایران نیز همکاری نموده است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 10:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین آلبوم تصویری آکاپلای موسیقی ایران منتشر می‌شود | موسیقی ما