برنامه یاد بعضی نفرات
 
استقبال از پردگیان باغ سکوت در شهرستان‌ها
کیهان کلهر اواسط دی ماه در تهران روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - در حالی که کنسرت «پردگیان باغ سکوت» ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه امسال در تالار وحدت اجرا خواهد شد، تور کنسرت‌های «کیهان کلهر» -آهنگساز و نوازنده کمانچه- در شهرستان‌ها نیز با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شده و کنسرت رشت و تبریز این هنرمند، تمدید شده است.
 
او امشب و فردا شب در تبریز روی صحنه می‌رود، دوم دی ماه در اردبیل به اجرای برنامه می‌پردازد و بعد از آن از سوم تا پنجم دی ماه به مدت سه روز در رشت به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.
 
این مجموعه کنسرت که پس از برگزاری کنسرت‌های دونوازی‌اش همراه اردال ارزنجان از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در تالار وحدت، برگزار خواهد شد، در روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه امسال دوباره در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. کیهان کلهر «پردگیان باغ سکوت» را در همراهی با نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی فرد (سنتور) روی صحنه خواهد برد. همچنین با هدف ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران، کیهان کلهر قصد دارد در این تور، کنسرت‌های رایگان در مناطق محروم کشور برگزار کند. به همین منظور، او بعد از برگزاری کنسرت در شهرهای بوشهر، شیراز، اهواز به مناطق محروم ایران سفر می‌کند.
 
این کنسرت‌ها دی‌ماه در شهرهای تربت حیدریه و زاهدان برگزار خواهند شد که براساس اعلام این گزارش، موسیقیدان‌ها حاضر به برگزاری کنسرت در این نواحی نیستند، با وجود این‌که مردم این نواحی عشق و شعور بالایی نسبت به موسیقی ایرانی دارند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 14:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیهان کلهر اواسط دی ماه در تهران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما