برنامه یاد بعضی نفرات
 
از شنبه 13 آذر
بلیت فروشی کنسرت کیهان کلهر در تهران آغاز می‌شود
موسیقی ما - از روز شنبه - 13 آذرماه – بلیت‌فروشی کنسرت «پردگیان باغ سکوت» در تهران آغاز می‌شود .«کیهان کلهر» پس از برگزاری کنسرت‌های دونوازی‌اش به همراه اردال ارزنجان از 13 تا 16 آذرماه در تالار وحدت، روزهای 14 و 15 دی ماه امسال در تالار وحدت بارِ دیگر به اجرای برنامه خواهد پرداخت، همچنین از روز پنجشنبه 11 آذرماه بلیت‌فروشی کنسرت شیراز هم در سایت ایران تیک آغاز شده است.

کیهان کلهر «پردگیان باغ سکوت» را در همراهی با نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی‌فرد (سنتور) روی صحنه خواهد برد، این کنسرت‌ها در روزهای 20 و 21 آذرماه در تالار حافظ شیراز، 23 آذرماه در سالن سینما شهید آوینی بوشهر و 25 آذرماه در تالار آفتاب شهر اهواز نیز برگزار خواهند شد. این تور در ادامه تور دور ایران است که کلهر از اردیبهشت ماه امسال آغاز کرده است، این آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته همچنین با هدف ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و حمایت از علاقه‌مندان موسیقی در مناطق محروم ایران، قصد دارد در این تور، کنسرت‌های رایگان هم در مناطق محروم ایران  برگزار ‌کند.

این کنسرت‌ها  در دی ماه و در شهرهای تربت حیدریه و زاهدان برگزار خواهد شد. هدف اصلی از برگزاری کنسرت علاوه بر ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی، حمایت از علاقمندان موسیقی در مناطق محروم ایران است، چرا که هیچ موسیقیدانی حاضر به برگزاری کنسرت در این نواحی نیست، علیرغم اینکه مردم این نواحی از عشق و شعور بالایی نسبت به موسیقی ایرانی برخوردارند.  
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1395 - 16:24

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بلیت فروشی کنسرت کیهان کلهر در تهران آغاز می‌شود | موسیقی ما