برنامه یاد بعضی نفرات
 
با پخش ترانه‌ی «چیزی در راه» در فیلم «بتمن»
«کرت کوبین» سه دهه بعد از مرگش دوباره صدرنشین شد
موسیقی ما- ترانه‌ی «چیزی در راه» نیروانا که در یکی از صحنه‌های «بتمن» پخش می‌شود، پس از اکران فیلم با رشد ۱۲۰۰ درصدی در پلتفرم اسپاتیفای مواجه شده است. نسخه‌ی ریمیکس این آهنگ در تریلر اول فیلم در صحنه‌ای که «بتمن» با بازی«پل دینو» حضور دارد، شنیده می‌شود.
 
«چیزی در راه» در فیلم دو مرتبه پخش می‌شود. «چارت دیتا» گزارش داه است که این آهنگ از ۴ مارس با رشد ۱۲۰۰ درصدی در اسپاتیفای مواجه شده است.
 
مت ریوز نویسنده و کارگردان فیلم پیش‌تر در مصاحبه با «امپایر» گفته بود: «وقتی می‌نویسم، به موسیقی گوش می‌کنم، و وقتی داشتم بخش اول را می‌نوشتم، آهنگ «چیزی در راه» نیروانا را پخش کردم و تصمیم گرفتم در فیلم از آن بهره بگیرم.»
 
 
 پتینسون نیز در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» گفته بود که برای بازی در این فیلم از «کرت کوبین» و «مایکل کارلئونه» با بازی «ال پاچینو» در فیلم «پدرخوانده» (The Godfather) الهام گرفته است: «در یکی از اولین ملاقات‌هایمان، مت [ریوز] گفت که «کرت کوبین» یکی از پایه‌های اصلی شخصیت است. فقط همین گفته باعث شد چیزی در ذهنم شکل بگیرد. این نوع عذابِ بر خود تحمیل شده خصوصیتی دارد که من همیشه جذاب می‌یابمش.  او وارث حیاتی است که شما تردید دارید می‌خواهیدش اما از طرفی به نظر می‌رسد که نمی‌توانید از دستش بدهید. به یاد می‌آورم که در مورد «مایکل کارلئونه» هم بسیار حرف زدیم.»
 
این فیلم که در افتتاحیه داخلی ۱۲۸.۵ میلیون دلار و در سراسر دنیا بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروخته است.
 
 
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 15:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کرت کوبین» سه دهه بعد از مرگش دوباره صدرنشین شد | موسیقی ما