برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی و تنظیم «پژمان بلورچی»
قطعه‌ی بی‌کلام رقص طبیعت وارد ان اف تی شد
موسیقی ما- قطعه‌ی بی‌کلام رقص طبیعت (nature dance)  با آهنگسازی و تنظیم «پژمان بلورچی» که پیش از این در سال ۲۰۲۱ برنده‌ی مدال برنزاز گلدن گلوب شده بود، به عنوان یکی از اولین قطعات موسیقی ایرانی وارد ان- اف – تی  شد.
 
باتوجه به اینکه طی ۲ ماه گذشته، قطعه رقص طبیعت به آهنگسازی پژمان بلورچی در پلتفرم اسپاتیفای بالای چهل هزار پخش داشته و جزء ۱۰ قطعه برتر رادیو اسپاتیفای قرارگرفته است (که این خود نوعی رکورد در پخش موسیقی ایرانی بی‌کلام محسوب می‌شود) این آهنگساز و کمپانی ناشر سوئدی بر آن شدند تا قطعه رقص طبیعت (nature dance) را در ان- اف – تی ارائه دهند.
 
«ان اف تی» یکی از قابلیت‌های مهمی است که در دنیای دیجیتال ایجاد شده و اساساً به این معنی است که یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد است که فقط به شما تعلق دارد. محبوب‌ترین‌ها در حال حاضر شامل آثار هنری و موسیقی هستند، اما می‌توانند شامل ویدیوها، فایل‌های صوتی و حتی توییت‌ها و چیزهای دیگر نیز باشند. به عبارت دیگر هر آن چیزی که قابلیت مطرح شدن به عنوان یک آیتم کلکسیون دیجیتال را داشته باشد را می‌توان کدگذاری کرد و آن را به عنوان یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد مطرح کرد.
 
امکان ارائه و فروش اثر از  یک راه کاملا جدید، امکان فروش اثر با رمز ارز، امکان فروش آثاری که تا قبل از ان اف تی امکان فروش آن‌ها اصلا وجود نداشت و یا خیلی به ندرت اتفاق می‌افتاد و با پیچیدگی‌های فراوان همراه بود، هنرمندان هنر دیجیتال امکان فروش اثر خود را به مجموعه داران پیدا کردند و… از جمله قابلیت‌هایی است که ان اف تی برای هنرمندان به وجود آورده است. همچنین NFT برای مجموعه داران و افراد علاقه‌مند، قابلیت‌هایی چون امکان خرید و فروش آثار و آیتم‌های دیجیتال، امکان خرید و فروش با رمز ارز، امکان سرمایه‌گذاری بر روی آثار و آیتم‌های مورد توجه و مورد علاقه را به‌وجود آورده است.
 
نگهداری «ان اف تی» تقریبا هیچ هزینه‌ای ندارد و هیچ وقت از بین نمی‌رود و از آنجایی که منحصر به فرد است مانند یک آیتم کلکسیونی عمل می‌کند، گران است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 15:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه‌ی بی‌کلام رقص طبیعت وارد ان اف تی شد | موسیقی ما