برنامه یاد بعضی نفرات
 
گلایه خواننده جوان پاپ از آسیب‌هایی که سایت‌های غیرقانونی و شبکه‌های ماهواره ای به آثار و روند فعالیت‌هایش زدند
پارسا دمیرچی: شبکه‌های ماهواره‌ای سرابی بیش نیستند
موسیقی ما – خواننده جوان پاپ پس از برخی مشکلات و ادامه برخی رفتارهای غیرحرفه ای از سوی رخی رسانه ها خارج از کشور، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش «موسیقی ما»، پارسا دمیرچی که در آستانه انتشار آلبومش «کسی جاتو نمی گیره» به دلیل پخش آثارش از شبکه های ماهواره ای و برخی سایت های دانلود خارج ازکشور، با مشکلاتی مواجه شد توضیحاتی را ارائه داد. این خواننده در کفتگو با سایت «موسیقی ما» گفت: «من به دليل مشاوره هاي غلط از كساني كه خود انها هم تجربه كافي در حيطه ي موسيقي را نداشتند مسير نادرستي را براي ارائه كارهايم انتخاب كردم كه تبعات زيادي را در پي داشت. صرف كردن وقت و هزينه در مسيري كاملا اشتباه و همچنين پخش شدن كارها بدون اطلاع و رضايت من در شبكه ماهواره اي و ضررها و تبعات جسمي و روحي كه هر روز بيشتر و بيشتر شد كه تا همين امروز با انها دست و پنجه نرم ميكنم بخشی ازاین آسیب ها است. به نظر من پخش كارها در شبكه هاي ماهواره اي مثل pmc و سايت هاي غير قانوني مثل سايت راديو جوان نه تنها باعث پيشرفت و موفقيت نمي‌شود بلكه باعث پسرفت و بوجود آمدن انوع و اقسام مشكلات و تبعات روحي ميشود و سرابي بيش نيست و آنها با اين كارها به اهداف مالي خود فكر مي‌كنند».

دمیرچی ادامه داد: «در سال ٩١ زماني كه تصميم به اخذ مجوز گرفتم كه در چهار چوب قوانين كشورم به فعاليت هاي خود ادامه دهم باز هم به دليل برخورد با افراد نادرست و سودجو روند اخذ مجوز تا به امروز به طول انجاميده. بطوريكه در سال ٩٢ در حاليكه يك سال از اقدام من براي مجوز مي‌گذشت هيچ پشرفتي در روند أخذ مجوز حاصل نشده بود و هروقت كه پيگير كار ميشدم ميگفتند بايد صبر كرد در حاليكه هيچ اقدامي صورت نگرفته بود. امروز بيشتر از سه سال است كه هيچ يك از اثارم در هيچ شبكه ماهواره اي و سايت غير مجازي پخش نمي‌شود و نخواهد شد و در سكوت كامل به سر ميبرم. پيشنهاد من به عزيزاني كه قصد ورود به اين حرفه را دارند اين است كه حتما از راه كاملا قانوني اقدام نمايند و در انتخاب مشاوران و كساني به آنها راهنمايي مي‌دهند دقت كامل داشته باشند.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1394 - 12:26

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پارسا دمیرچی: شبکه‌های ماهواره‌ای سرابی بیش نیستند | موسیقی ما