برنامه یاد بعضی نفرات
 
از «تماشاخانه» ببینید و دانلود کنید؛
کلیپ مراسم رونمایی آلبوم تصویری گروه لیان در بوشهر
موسیقی ما - «محسن شریفیان» هنرمندان سرشناس موسیقی محلی، کلیپی از مراسم رونمایی آلبوم تصویری کنسرت لیان را برای انتشار در اختیار «موسیقی ما» قرار داد. در این کلیپ دقایقی از آیین رونمایی همراه با بخش‌هایی از آلبوم تصویری لیان گنجانده شده است.

این مراسم هفته گذشته در عمارت تاریخی «گلشن» بوشهر برگزار شد و شریفیان هدف از برگزاری این مراسم در عمارت گلشن را «آشتی دادن مردم با بافت سنتی و تاریخی» عنوان کرد.

جمعی از چهره‌های هنری بومی و علاقه‌مندان به موسیقی در این مراسم حضور داشتند. حسین ماهینی و مهدی طارمی، دو فوتبالیست سرشناس بوشهری از دیگر میهمانان این برنامه بودند.

اجرای گروه موسیقی محلی «بمبوسی» متشکل از کودکان و نوجوانان کار، بخش دیگری از این برنامه بود. شریفیان در خصوص دعوت از این گروه اظهار داشت: «هدف از دعوت این گروه برای اجرا در این برنامه، آن بود که توجه مردم را به این بخش از جامعه هم معطوف کنیم و من از همه می‌خواهم در حد توان خود از این کودکان حمایت نمایند. ما باید از این کودکان حمایت کنیم و منتظر دولت نباشیم.»

در ادامه کلیپ «آیین رونمایی آلبوم تصویری لیان» به کارگردانی «حسین مظفری» را همراه با عکس‌های «حسین حیدرپور» و «میلاد قربانی» از این مراسم دانلود و مشاهده کنید.
رونمایی آلبوم لیان
دانلود
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 20:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کلیپ مراسم رونمایی آلبوم تصویری گروه لیان در بوشهر | موسیقی ما