برنامه یاد بعضی نفرات
 
پاسخ به ابهامات کنسرت «کیتارو» در تهران؛
«کیتارو» و تیم 11 نفره اش به زودی وارد تهران می شود
موسیقی ما – تهیه کننده کنسرت «کیتارو» در تهران، پس از انتشار برخی اخبار در رسانه ها و خبرگزاری‌ها درباره برخی ابهامات در کنسرت این چهره جهانی، در گفتگو با «موسیقی ما» توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، علی چراغعلی در این باره گفت: «این سوء برداشت ها از آنجایی آغاز شد که عنوان شده بود کیتارو با ارکستر سمفونیک تهران روی صحنه می رود و این اشتباه است. کیتارو در تهران با همراهی ارکستری به مدیریت و رهبری آقای «نادر مرتضی پور» به اجرای برنامه خواهد پرداخت و 38 نوازنده نیز در این ارکستر سازمی زنند و تمریناتشان نیز مدتی‌ست آغاز شده. نت ها در اختیار گروه قرار گرفته و تمرینات هم مرتب در حال برگزاری است. آقای «عسکری» مسئولیت اجرایی این ارکستر را بر عهده دارد و اوایل هفته بعد نیز از خبرنگاران و اهالی رسانه برای حضور بر سر تمرینات گروه دعوت به عمل خواهد آمد.»

چراغعلی افزود: پروژه برگزاری کنسرت کیتارو در ایران از پنج ماه گذشته کلید خورد و خوشبختانه در این مدت با وجود تمام دوستانی که از این ماجرا ناراحت بودند کارها با برنامه ریزی که وجود داشت انجام گرفت. کما اینکه در حوزه صدور ویزا ما از یک ماه گذشته موفق به دریافت ویزای کیتارو و هیات همراه او که متشکل از تکنیسن های نور، صحنه و صدا هستند، شدیم. البته در ترکیب گروه 11 نفره این هنرمند تغییراتی به وجود آمد که با همکاری خوب وزارت امور خارجه این موضوع نیز برطرف شد.

وی درباره زمان ورود «کیتارو» به تهران و برنامه ریزی های انجام شده برای تعداد جلسات تمرینی این هنرمند با گروه نیز گفت:‌«ایشان به زودی وارد تهران خواهند شد و پیش بینی چهار جلسه تمرینی را نیز کرده ایم و با توجه به تمریناتی که گروه به از هم اکنون در حال انجام اند، قطعا این چهار جلسه صرفا صرف هماهنگی های نهایی برای برگزاری برنامه خواهد بود.»

گفتنی ست کنسرت «کیتارو» در روزهای 23، 24 و 25 مهرماه در تالار وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت .
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1393 - 11:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کیتارو» و تیم 11 نفره اش به زودی وارد تهران می شود | موسیقی ما