جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
تیتراژ پایانی «ماه عسل» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «بغض تو» با صدا و ملودی «مهدی یراحی»
موسیقی ما - پس از چند همکاری موفق با برنامه «ماه عسل»، «مهدی یراحی» بار دیگر خوانندگی تیتراژ این برنامه را بر عهده گرفت. این خواننده و آهنگساز موفق، قطعه «بغض تو» را برای تیتراژ پایانی ویژه برنامه ماه رمضان شبکه سوم سیما با اجرای «احسان علیخانی» را تولید کرده اس. بر خلاف سالهای گذشته که «روزبه بمانی» ترانه سرای قطعات ماه عسل بود، این بار «سروش دادخواه» برای یراحی ترانه سرایی کرده است. ملودی این قطعه از «مهدی یراحی» است و «هومن نامداری» تنظیم کننده اثر بوده است. همچنین رضا تاجبخش (پیانو)، میلاد درخشانی (عود)، مهرداد عالمی (ویلنسل) و احسان نی زن (ویولن و کمانچه)، در «بغض تو» نوازندگی کرده اند. این قطعه در استودیو «راگا» ضبط شده و «آرش پاکزاد» آن را میکس و مسترینگ کرده است.

بغض تو را در ادامه از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.

 

همیشه بغض تو دنیام و لرزوند هوای گریه ها مو داری یا نه

یه عمره که فراموشت نکردم منو به خاطرت میاری یا نه

کسی جات و نمی‌گیره تو قلبم پناهی غیر آغوشت ندارم

صدام و می شنوی این التماس تو تنهایی ولی تنها نذارم

همیشه بغض تو دنیام و لرزوند هوای گریه ها مو داری یا نه

با رویای تو بیدارم همیشه شبایی رو که غرق اضطرابم

من انقدر خواب بد دیدم که می‌خوام دیگه هیچ وقت تو این دنیا نخوابم

ببین دنیای من می‌لرزه بی تو چجوری باید از این غم رها شم

باید پایان کابوسم تو باشی شاید تعبیر رویای تو باشم

همیشه بغض تو دنیام و لرزوند هوای گریه‌ها مو داری یا نه

یه عمره که فراموشت نکردم منو به خاطرت میاری یا نه

هوای گریه ها مو

بغض تو
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1393 - 19:45

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 8 تیر 1393 - 20:34

مثل همیشه عالی بود.
از تیتراژ اولی بهتر بود از نظر من.

دوشنبه 9 تیر 1393 - 22:21
سعید فلاحی

اما عقیده من عکس شماست.
کار پاشایی خیلی شنیدنی تر از یراحی بود.

5.238.173.59
سه شنبه 10 تیر 1393 - 02:03
هومن

جناب سعید اما نظر من کاملا بر خلاف شماست شعر مهدی یراحی خیلی پر محتوا بود و تنظیم زیباش و پیانوی دلنشین رضا تاجبخش فضای آهنگ رو فوق العاده کرد بود..

173.244.165.199
چهارشنبه 11 تیر 1393 - 11:41
مجتبی طرفدار خوزستانیا ( امین حبیبی ، مهدی یراحی و محسن چاوشی )

به هر حال هرکس یه آهنگی ممکنه به دلش نشینه.
من معمولا آهنگایی که مهدی یراحی با پیانو میخونه خیلی دوس دارم.
فضای غمگین خیلی به صداش میخوره.
از نظر من از تیتراژ اول خیلی بهتر بود.

5.221.212.128
چهارشنبه 11 تیر 1393 - 22:21
Mas

مثل همیشه تکــــراری
MAS

5.202.143.56
پنجشنبه 12 تیر 1393 - 10:00
ghasem mahmoudi

مقایسه کار پاشایی و یراحی غیر منطقی به نظر میرسه چون دو تا سبک مختلف رو دنبال میکنن .کار پاشایی مثل کارهای قبلش یکنواخت و تکراری نبود لحن خوندن کلنات رو تغییر داده بود و همین به کارش رنگ جدیدی داده بود اما مهدی یراحی مثل چند ترک البوم امپراطور از جمله فراموشی یا میراث از سبک یکنواختی استفاده کرده بود اما مقایسه این کار با قطعات البوم امپراطور جالب نیست چون البوم امپراطور قطعات بی نظیری و قوی تری مثل دو قطعه ای که نام بردم داره ،قطعه ی بغض تو در هوای ماه مبارک رمضان با سبکی و ملودی ارام و مناسبتی ساخته شده ،درسته یکنواختی تو کار حس میشه اما قطعه ی قابل تحسینی است یه جور نیایش محسوب میشه نه نوحه خوانی .
همیشه بغض تو دنیامو لرزوند ، هوای گریه هامو داری یا نه .
ممنونم از مهدی یراحی .

151.234.102.163
جمعه 9 مرداد 1394 - 11:51
-----

وا؟؟؟؟؟ چی شد؟ اونجا میگن این خوب بود اینجا میگن اون خوب بود چه خبره؟

120.188.242.7
یکشنبه 8 تیر 1393 - 20:50

فوق العاده زیبا بود .... مرسی امپراطور
بهترین تیتراژ ماه رمضان 93 "بغض تو"

دوشنبه 9 تیر 1393 - 01:01
تپش

واااااااای که چقدر البوم امپراطور خوووب بود....فوق االعاده
شعر خوب + صدای خوب + تنظیم خوب
خیلی قشنگه .......خیلیییی
درضمن بگم کم طرفدار سیروان و اقای خواجه امیری ام

146.185.24.132
یکشنبه 8 تیر 1393 - 20:51

سلام به امپراطور ماه عسل و موسیقی ایران.مهدی فوق العاده بود سال به سال بهتر میشی.عالی بود این تیتراژ.خسته نباشی امپراطور.

یکشنبه 8 تیر 1393 - 20:52

مثل همیشه بغض صداش عالیه

یکشنبه 8 تیر 1393 - 21:20

هر سال بیشتر داره به نوحه نزدیک تر میشه:| من نمیدونم علیخانی بهش سفارش این جور آهنگا رو میده یا خود یراحی کلا غمگین پسنده!؟

یکشنبه 8 تیر 1393 - 22:51
امیررضا دادبخش

وقتی فرق نوحه رو با سبک غمگین نمی دونید خواهشا این طور قضاوت نکنید.حتما انتظار دارید مهدی با چنین فضای برنامه ای اهنگی شاد و 6/8 بخونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باید سراسر بغض و احساس باشه که مهدی ساله به سال بهتر میشه.
بغض تو>سازش>هر جای دنیایی دلم اونجاست>هوای تو

5.124.74.177
دوشنبه 9 تیر 1393 - 01:05
بی سرزمین تر از باد

منم با شما موافقم که بین سبک غمگین و نوحه تفاوت هست، اما من بین سبک غمگین مختص به یراحی و نوحه تفاوتی نمیبینم! شما اگه میبینی واسه ما توضیح بده لطفا. مگه فرزاد فرزین و یگانه سالای قبل 6/8 خوندن که کاراشون موفق شد؟! شما آهنگ پرستش حامی رو گوش کنید لطفا تا معنی واقعی آهنگ با مضمون مناجات رو متوجه بشید! برای احساسی بودن که نیاز نیست حتما بغض و گریه راه بیفته!

188.253.68.132
دوشنبه 9 تیر 1393 - 10:33
امیررضا دادبخش

محسن یگانه که به کنار اصلا مال این برنامه نیست.دقت کنید همون طور که زهرا عاملی گقته دوتا ویژگی مهدی یراحی داره 1.شعر تو ملودیاشون قشنگ حس میشه2.شعر فهم ترین خواننده ایرانه.یعنی ترانه بد رو اصلا نمی خونه.

5.118.75.56
دوشنبه 9 تیر 1393 - 13:39
بی سرزمین تر از باد

محسن یگانه مال این برنامه نیست؟! پس مال کدوم برنامست؟! تیتراژ ماه عسل سال 86 آهنگ خیال تو! هم شعرش قشنگ بود هم ملودی نوحه روش نبود!
=====
حرف شما متین! اما چه ربطی به سوال من داشت؟! مگه من از ترانه های یراحی صحبت کردم؟! منظور من این سبک از ملودی هاشه که به نوحه بیشتر میخوره تا موسیقی!

77.237.173.19
دوشنبه 9 تیر 1393 - 14:24
امیررضا فلاح نژاد

خب تیتراژه اینجور میطلبه برنامه مخصوصا باسه تیتراژه آخره برنامه

5.238.21.191
دوشنبه 9 تیر 1393 - 17:22
Mehdi Mika

محسن یگانه همونجور که تو مصاحبه اخیرش گفته یه نوع خط فکری داره و دوس نداره که بیاد تو برنامه هایی که خط فکریه خودشونو بهش تحمیل کنن!کلا محسن یگانه اهل رفیق بازی و لابی و ... نیست وگرنه همه میدونن که احسان علیخانی ازش خواسته بود که بیاد تیتراژ این برنامه رو بخونه ولی محسن قبول نکرده بود
در ضمن در مورد این جمله؛"مهدی یراحی ترانه های بد رو اصلا نمیخونه" اینو نمیدونم ولی انصافا بعضی از شعرای خوب رو خیلی بد میخونه درحدی که شعر نابود میشه مثل شعر قطعه میراث

94.183.88.83
دوشنبه 9 تیر 1393 - 22:09
بی سرزمین تر از باد

من موندم اینایی که منفی میدن کیان؟! خب عزیزان اگه صحبتی دارید بگید استفاده کنیم!
من خودم به شخصه فکر نمیکنم فشار خاصی از جانب علیخانی روی خواننده ها باشه که حتما یه سبک خاص تیتراژو بخونن. (البته با توجه به موضوع برنامه هیچ آدم عاقلی نمیاد ترنس یا 6/8 بخونه واسه تیتراژ ماه عسل!) نمونش هم هوای توی همین یراحی، خیال توی یگانه و ماه عسل فرزین که علاوه بر اینکه کارای خیلی زیبایی هستن، ربطی هم به نوحه و مرثیه ندارن! این نکته به خصوص راجع به یراحی صدق میکنه، چون اگه یه سر برید آلبوماش رو نگاه کنید آهنگی مثل (فراموشی) رو پیدا میکنید که ملودیش نوحه ی خالصه! مهدی یراحی آهنگساز بسیار با استعدادیه حیفه بخواد با سیاه خونی سطح کارشو بیاره پایین.

77.237.173.19
دوشنبه 9 تیر 1393 - 22:10
بی سرزمین تر از باد

من موندم اینایی که منفی میدن کیان؟! خب عزیزان اگه صحبتی دارید بگید استفاده کنیم!
من خودم به شخصه فکر نمیکنم فشار خاصی از جانب علیخانی روی خواننده ها باشه که حتما یه سبک خاص تیتراژو بخونن. (البته با توجه به موضوع برنامه هیچ آدم عاقلی نمیاد ترنس یا 6/8 بخونه واسه تیتراژ ماه عسل!) نمونش هم هوای توی همین یراحی، خیال توی یگانه و ماه عسل فرزین که علاوه بر اینکه کارای خیلی زیبایی هستن، ربطی هم به نوحه و مرثیه ندارن! این نکته به خصوص راجع به یراحی صدق میکنه، چون اگه یه سر برید آلبوماش رو نگاه کنید آهنگی مثل (فراموشی) رو پیدا میکنید که ملودیش نوحه ی خالصه! مهدی یراحی آهنگساز بسیار با استعدادیه حیفه بخواد با سیاه خونی سطح کارشو بیاره پایین.

77.237.173.19
سه شنبه 10 تیر 1393 - 00:34
مـهرانا روحان نژاد

دوست عزیز
شما که برداشتت از سوزناک خوندن ، نوحس ، خب گوش نده
اگرم دوست نداشتی ، بیا بگو دوست نداشتم
منم نمیدونم چرا عادت کردین به اینجوری نظر دادن ...

151.245.38.112
سه شنبه 10 تیر 1393 - 12:31
بی سرزمین تر از باد

دوست عزیز من که اولش گفتم، این نظر شخصیمه! ولی خب اصلا بحث برداشت یا گوش دادن و ندادن من و شما نیست! بحث همین سوزناک خوندنه که خودتونم گفتید.

77.237.173.93
سه شنبه 10 تیر 1393 - 16:19
Saeed Arbabpour

بی سرزمین تر از باد....کاملا باهات موافقم
این دیگه خود نوحه س...بیشتر از "میراث"...ولی با اینجای حرفت درباره علیخانی مخالفم...ب نظرم این دقیقا همون چیزی هس ک علیخانی میخاد...از تم برنامه ش دیگه میشه کاملا فهمید وقتی ب دنبال اشک گرفتن از مردمه یه موزیک اینچوری آخر برنامش کار رو تکمیل میکنه واسش...
اینکه کار سطح بالایی هس شکی توش نیس...ولی خط ملودی نسبت ب سازش و هر جای دنیایی کوچکترین تفاوتی نداره...تم پیانو چ فرقی کرده ب نظرتون؟!! سروش دادخواه هم ب شکل عجیبی سعی کرده خودش رو ب فضای شعری روزبه نزدیک کنه!!!
حالا باز این از تیتراژ پاشایی بهتره ب نظرم...
کلا از بین تیتراژهای ماه عسل کار سال 86 یگانه و پارسال فرزین رو بیشتر می پسندم...
با این حال یراحی رو جزء 3 ملودی ساز برتر داخلی میدونم ولی ادامه ی این روند چیزی ب جز تکرار نیست...

65.49.68.193
سه شنبه 10 تیر 1393 - 19:55
بی سرزمین تر از باد

سعید دبیرستان که بودم یه معلم داشتیم با اینکه فرد پولداری بود ولی تو کل سال فقط با یه دست.لباس میومد مدرسه؛ بچه ها میگفتن این.با همین لباس استخدام شده با همینم میخواد بازنشست شه! حالا شده حکایت یراحی، با اینکه آهنگساز با استعداد و تواناییه ولی یه فرم ملودی رو هی داره تکرار میکنه! با همین فرم معروف شده با همینم میخواد....

77.237.173.14
سه شنبه 10 تیر 1393 - 23:45
Saeed Arbabpour

بی سرزمین تر از باد...خوب گفتی یراحی انصافا پتانسیل بالایی داره و حیفه که همه ی استعدادش بخواد تو انتخاب این سبک حروم بشه...نشون داده میتونه ملودی های متفاوت تری بسازه...هنوز ک هنوزه منتظرم یه ملودی مثل "حراج" ازش بشنوم...یا حتی "وقتی ک موهاتو نمی بندی" ... ولی متاسفانه باز هم تکرار...

65.49.68.193
جمعه 13 تیر 1393 - 15:58
mostafa .

تو رو به خدا بسه دیگه.حالا یراحی یه آهنگ میراث خونده که تحریراش شبه نوحه بوددیگه هر چی میخونه که نشد نوحه. خوب واسه خودتون سوژه درست میکونین. آخه آهنگ با این کیفیت خوبو چرا زیر سوال بیبرینش.حتما تووو آهنگ باس، بیس باشه.همین یگانه ای که شما میگی که منم طرفدارشم خدایی، کارای غمگین زیادی خونده کاه اگه اون زمان این کلمه نوحه مد بود بهش میگفتن نوحه ی خونه .. بعضی آهنگایی خونده به همین اندازه شدت غمو داشته،مثلا رگ خواب..کلا جدیدا یه چیز یاد گرفتن بیخیال بشو نیستین. اگه خوشت نمیاد گوش نکن،. واقعا از یراحی عزیز به خاطر کارای ماندگارش ممنونم..در ضمن تیتراژ اول برنامه در مقایسه با کار پارسال فرزاد فرزین حرفی واسه گفتن نداشت ولی بازم از پاشایی عزیز بابت این کار خونده شده متشکرم.

5.118.10.118
دوشنبه 16 تیر 1393 - 02:56
بی سرزمین تر از باد

من نمیدونم این چه منطقیه که بعضیا دارن؟! من 10 بار گفتم این نظر شخصیمه و اونوقت در کمال تعجب باز یه عده میان میگن اگه خوشت نمیاد گوش نکن!!! مگه به خوش اومدن و نیومدن منه؟!! این ادبیات "اگه خوشت نمیاد گوش نکن" هم یه چشمه از فرهنگ جهان سومیمونه! مثل خیلی از رفتارای دیگمون!
دوست عزیز اگه بحث تحریر و ملودیه که از میراث نوحه تر هم تو همون آلبوم داره! اگه میراث شبیه نوحست فراموشی نوحه ی خالصه! هم ملودیش هم تنظیمش هم ترانش!
اتفاقا به نکته خوبی اشاره کردی! (بیس) یراحی 75درصد موزیکاشو دو نوع آهنگ تشکیل میده (تنظیم و ملودی) یه نوعش آهنگایی مثل باور نکن، سازش، بغض تو، امپراطور، میراث، هرجای دنیایی، باهم نبودیم. یه نوعشم آهنگایی مثل دیدار، امشبم گذشت، تو برمیگردی، همیشه عاشقت بودم، حراج، حرفامو باور کن، تو باید جای من باشی (دوتای آخری رو برای سعید شهروز ساخته)
بالاتر هم گفتم یراحی ثابت کرده که آهنگساز قابلیه ولی چرا داره به سمت سیاه خونی و تکرار میره خدا میدونه! این از ملودی ها و تنظیماش. از نظر ترانه هم در این شکی نیست که یراحی ترانه ی ضعیف تو کاراش خیلی کم داره اما متاسفانه موضوع اغلبشون یا واسوخته یا انتظار! و این هم یه نوع ضعفه! این نوع ترانه ها با ملودی ها و تنظیم های نوحه وار دست به دست هم میدن تا یه آوازه خوان به نوحه خوان تبدیل بشه!
در مورد یگانه اونی که منظور شماست نوحه خون نیست، "نفرین نامه خون"ه! که تو بعضی از کاراش هست. و معنی این دو کلمه باهم تفاوت داره!
شما کلا واسوخت و نوحه و نفرین نامه رو اشتباه گرفتی که! رگ خواب یه واسوخته! نه نوحه و نه نفرین نامه! اگه نیاز به توضیحه تا بیشتر توضیح بدم تفاوت هاشونو!
این همه توضیح دادم هم برای توجیهت و هم برای اینکه بدونی فرقه بین کسی که خودش به یه نتیجه رسیده و کسی که از دیگران شنیده و تکرار میکنه! شما هم اول طرفتو بشناس بعد قضاوت کن راجع بهش.
در ضمن، من فکر نمیکنم کسی گفته باشه یراحی کاراش بی کیفیته!!! مطمینی قبل از پاسخ نوشتن، همین یه نظر رو فقط خوندی؟!

188.253.71.115
دوشنبه 16 تیر 1393 - 22:08
mostafa .

دوست عزیز گفتم آهنگ به این با کیفیتیو زیر سوال نبری. نگفتم کیفیتو زیر سوال بردی!!! و بعد اینکه شما اگه یک خواننده بودی که میخواست واسه تیتراژ انتهای ماه عسل بخونه چی سبکی می خوندیی... ؟!! بعدشم واسوخته و نوحه که شما اسم واسش گذاشتی مهمترین تفاوتش توو شعره... الان انتظار داری واسه این شعر آخر برنامه و سبک برنامه چه آهنگسازی و تنظیمی بشه>>>آهنگ فرزاد فرزین پارسال خیلی خوب بود ولی به نظرت از نظر شعر با سازش فرق نداشت!! میشه هر نوع آهنگسازیو رو قعطه داشت؟؟!!! ولی این اسم نوحه که گداشتی دلیل اصلیش شعری که پشت صداه خوانندس. من با نظر نوحه کاملا مخالفم.....

5.117.203.88
سه شنبه 17 تیر 1393 - 13:55
بی سرزمین تر از باد

من تو این روند حدس میزنم شخص احسان علیخانی هم مقصر باشه! (البته فقط حدسه!) چون به قول یکی از دوستان این دقیقا همون چیزیه که علیخانی میخواد، از تم برنامه ش دیگه میشه کاملا فهمید وقتی به دنبال اشک گرفتن از مردمه یه موزیک اینجوری آخر برنامش کار رو تکمیل میکنه واسش! اما اینا هیچکدوم توجیه نمیشه واسه تاثیر پذیری از جو برنامه! یعنی موسیقی ما انقدر ضعیف شده که برنامه تعیین کنه چی ساخته و خونده بشه!؟ برای تکمیل حرفم بهتون پیشنهاد میکنم این مقاله زیبا رو مطالعه کنید: http://www.musicema.com/node/18934
بالاتر هم عرض کردم، نمیشه همه‌ی تقصیرها رو انداخت گردن ماه عسل، چون خود یراحی هم تو آلبومش آهنگای نوحه مانندی از قبیل فراموشی و میراث داره!
ببین برای مثال نوحه، شما تو آهنگ فراموشی صدای یراحی رو بردار و به جاش صدای محمود کریمی رو تصور کن! قشنگ همخونی داره! البته مشخص هم نیست شاید ملودی خاصی در کار نباشه! شاید چون زیاد نوحه و مرثیه گوش میکنه این فرم خاص تو ذهنش مونده و شعری که بهش میدن و طبق این فرم میخونه و نوازنده ها هم بداهه نوازی میکنن! بهرحال دلیلش مهم نیست، روی این نوع خوندن ها مارک نوحه زده شده و عمر زیادی ندارن این سبک کارها!
پس تو موسیقی نوحه وار علاوه بر ترانه، نوع ملودی و تنظیمش هم دخیله. اما در مورد واسوخت، خیلی ساده بخوام بگم به شعرایی با مضمون شکست عشقی یا روگردانی از معشوق میگن واسوخت!
اما اگه یه قدم بیشتر گذاشنه بشه و به این مرحله برسه: (خدا کنه که حسرت خوشی به قلبت بمونه) یا (الهي سقف آرزوت خراب بشه روي سرت) بهش میگن نفرین نامه!
فرزاد فرزین هم ترانش زیبا و امیدبخش بود هم ملودی ای که روش گذاشته بود! ولی سازش ترانش یه واسوخت به تمام معنا بود و ملودیش هم یه نیمه نوحه و خواننده هم یه نیمه مرثیه خوان بود تو اون کار!
بنده به شخصه اصلا دوست ندارم یراحی بره سمت این نوع کارها. نظر شما هم محترم.

188.253.68.224
جمعه 20 تیر 1393 - 22:01
Saeed Arbabpour

واقعا این جمله ی "خب دوست نداری گوش نده" رو باید روی جلد کتاب منطق سوم دبیرستان کار کرد...
ب شدت تاثیرگذاره...

65.49.68.193
یکشنبه 8 تیر 1393 - 21:28

فقط میتونم بگم عالی......
پناهی غیر آغوشت ندارم

یکشنبه 8 تیر 1393 - 21:48

سلام . تشکر از آقای مهدی یراحی بابت این آهنگ مثل تیتراژ های قبل ماه عسل محشر بود آقا مهدی کارت بیست بیسته . ماهتون عسل

یکشنبه 8 تیر 1393 - 21:49

سلام سلام سلام

رمضانتون مبارک

مرسی

مرسی

مرسی

و خدا قوّت حسابی

به عوامل برنامه ماه عسل

احسان علیخانیِ عزیز

که میانِ برنامه گفت شاهکاری که خلق کردیم برای آخرِ برنامه

مچکر

عالی بود

قابل توجهِ اونایی که میگفتند

صدای مهدی یراحی و کارش
تکراری خواهد بود

دیدیم که عالی شد

تازه

متفاوت

عمیق

تاثیر گذار

خدا قوّت مهدی یراحی

دست همه شون درد نکنه

رمضانتون گوارا

یکشنبه 8 تیر 1393 - 21:50

سلام سلام سلام

رمضانتون مبارک

مرسی

مرسی

مرسی

و خدا قوّت حسابی

به عوامل برنامه ماه عسل

احسان علیخانیِ عزیز

که میانِ برنامه گفت شاهکاری که خلق کردیم برای آخرِ برنامه

مچکر

عالی بود

قابل توجهِ اونایی که میگفتند

صدای مهدی یراحی و کارش
تکراری خواهد بود

دیدیم که عالی شد

تازه

متفاوت

عمیق

تاثیر گذار

خدا قوّت مهدی یراحی

دست همه شون درد نکنه

رمضانتون گوارا

یکشنبه 8 تیر 1393 - 21:56

سلام سلام سلام

رمضانتون مبارک

مرسی

مرسی

مرسی

و خدا قوّت حسابی

به عوامل برنامه ماه عسل

احسان علیخانیِ عزیز

که میانِ برنامه گفت شاهکاری که خلق کردیم برای آخرِ برنامه

مچکر

عالی بود

قابل توجهِ اونایی که میگفتند

صدای مهدی یراحی و کارش
تکراری خواهد بود

دیدیم که عالی شد

تازه

متفاوت

عمیق

تاثیر گذار

خدا قوّت مهدی یراحی

دست همه شون درد نکنه

رمضانتون گوارا

یکشنبه 8 تیر 1393 - 21:59

سلام سلام سلام

رمضانتون مبارک

مرسی

مرسی

مرسی

و خدا قوّت حسابی

به عوامل برنامه ماه عسل

احسان علیخانیِ عزیز

که میانِ برنامه گفت شاهکاری که خلق کردیم برای آخرِ برنامه

مچکر

عالی بود

قابل توجهِ اونایی که میگفتند

صدای مهدی یراحی و کارش
تکراری خواهد بود

دیدیم که عالی شد

تازه

متفاوت

عمیق

تاثیر گذار

خدا قوّت مهدی یراحی

دست همه شون درد نکنه

رمضانتون گوارا

یکشنبه 8 تیر 1393 - 22:04

فوق العاده بود...واقعا عالی...هر سال داره بهتر میشه....

یکشنبه 8 تیر 1393 - 22:07

خوندن مهدی یراحی، ترانه سروش دادخواه، پیانو رضا تاجبخش، تنظیم هومن نامداری، همه عالی بودن

یکشنبه 8 تیر 1393 - 23:33
نیاز

وویولن احسان نی زن

188.34.196.22
یکشنبه 8 تیر 1393 - 22:09

اصلا نسبت ب پارسال خوب نبود اصلا

یکشنبه 8 تیر 1393 - 22:11

من نمیدونم اگه مهدی یراحی نبود،صدا و حتی بغض کی میتونست حالمونو انقدر خوب کنه؟

یکشنبه 8 تیر 1393 - 23:17
سعید(وسعتیها)

در اینکه مهدی یراحی صدای غمناک و خوبی داره درش شکی نیست. اما قطعا بغضی که صدای علی عبدالمالکی داره رو هیچکی نداره. با احترام

37.255.1.20
یکشنبه 8 تیر 1393 - 23:29
نیاز

من هم طرفدار یراحی ام هم طرفدار عبدالمالکی.صدای هردوشون فوق العاده است ولی بغض صدای مهدی یراحی رو هیچ خواننده ای نداره.

188.34.196.22
دوشنبه 9 تیر 1393 - 04:04
محمد

دوستان گلم ، اول اینکه من از اول تا حالا طرفدار علی عبدالمالکی بودم، و الانم هستم. خیلیم دوسش دارم.اگرم به اول کامنتم توجه کنی گفتم از نظر من، خب این حقو بهم که میتونم بگم از نظر من هیچکس و هیچ چیز جز صدای مهدی نمیتونه حالمو خوب کنه..

141.0.11.155
دوشنبه 9 تیر 1393 - 04:45
محمد

ا ببخشید اشتباه تایپی پیش اومده .. اول کامنتم یه بنظر من اضاف کنید .

141.0.11.155
یکشنبه 8 تیر 1393 - 22:28

مثل همیشه عالی عالی... امپراطور دمت گرم

یکشنبه 8 تیر 1393 - 22:48

زیبا بود یراحی کار بد نداره ولی با سازش خیلی اختلاف داره.

یکشنبه 8 تیر 1393 - 22:58

من صدای مهدی یراحی رو خیلی دوس دارم و با آلبوم امپراطور همین الان کلی خاطره دارم اما نمیدونم چه اصراریه که هر سال آقای یراحی تیتراژ برنامه ماه عسل رو بخونن. واسه مخاطب تکراری میشه...

یکشنبه 8 تیر 1393 - 23:01

خیلی زیبا بود و از تیتراژ اول هم بهتر بود
خیلی آهنگو گوش ندادم و احساس میکنم سال های قبل بهتر بود.نمیدونم!شاید تا آخر ما رمضان نظرم عوض شه
در کل ممنون

یکشنبه 8 تیر 1393 - 23:25

خیلی عالی بود. اولین بار که گوش دادم باخودم گفتم سازش خیلی بهتر بود ولی چند بار گوش دادم وبه این نتیجه رسیدم که فوق العاده است.اصلا صدای مهدی یراحی از ماه عسل جدایی ناپذیره.اونایی که میگن دیگه تکراری شده به خاطر این میگن که دوست دارن خواننده مورد علاقه شون تیتراژماه عسلو بخونه.من خودم به غیر از مهدی یراحی طرفدار صدای دو سه تا خواننده دیگه هم هستم ولی به نظرم تیتراژپایانی ماه عسلو به غیر از یراحی هیچ کس نمیتونه خوب بخونه.

یکشنبه 8 تیر 1393 - 23:27

طرفدارها یراحی خواهشن خودتون گول نزنید این آهنگ زیاد هم جالب نبود مثل پارسالش نبود اما از هر چی بگذریم از آهنگ فزاد فرزین نمیشه گذشت آهنگ فوق عالی بود

دوشنبه 9 تیر 1393 - 00:34
ناشناس

پس شما برید همون اهنگای مورد علاقتون رو گوش بدید

65.49.68.196
دوشنبه 9 تیر 1393 - 12:57
مـــــــن!

:| آهنگ پارسال مال پارسال یود
امسال یه ماه عسل دیگه س با یه آهنگ دیگه با حال و هوای خاص خودش...
شما هوادارای فرزاد فرزین کلا همینجوری این
همه چیزو باهم قاطی میکنین...
آهنگ آقای فرزین خوب بود
اینا هم خوبه....!

91.133.162.102
یکشنبه 8 تیر 1393 - 23:30

کار خوب بود بهتر از پارسال بود.خسته نباشید آقای یراحی عزیز.

دوشنبه 9 تیر 1393 - 00:14

همیشه بغض تو دنیام و لرزوند هوای گریه ها مو داری یا نه

یه عمره که فراموشت نکردم منو به خاطرت میاری یا نه

کسی جات و نمی گیره تو قلبم پناهی غیر آغوشت ندارم

صدام و می شنوی این التماس تو تنهایی ولی تنها نذارم

همیشه بغض تو دنیام و لرزوند هوای گریه ها مو داری یا نه

♫♫♫♫♫♫

با رویای تو بیدارم همیشه شبایی رو که غرق اضطرابم

من انقدر خواب بد دیدم که می خوام دیگه هیچ وقت تو این دنیا نخوابم

ببین دنیای من می لرزه بی تو چجوری باید از این غم رها شم

باید پایان کابوسم تو باشی شاید تعبیر رویای تو باشم

همیشه بغض تو دنیام و لرزوند هوای گریه ها مو داری یا نه

یه عمره که فراموشت نکردم منو به خاطرت میاری یا نه

هوای گریه ها مو

دوشنبه 9 تیر 1393 - 00:27

کارهای مهدی یراحی همیشه خوبه.... چون اونقدر به ترانه وملودی کارهاش اهمیت میده که سطح توقع هواداراش رو حسابی برده بالا.... به اونایی که میگن این کارش کمی ضعیفه باید گفت با یه بار گوش دادن که نباید کاری زیر سوال برد...در هر صورت امپراطور موسیقی ایران،موفق باشید.....

دوشنبه 9 تیر 1393 - 01:28

خداییش چه ظرافت و تکنیکی الان تو این اهنگ باعث شده همتون به به و چه جه می کونید . اگه اهنگ و مثلا اقای حامی می خوندن الان همتون داشتید انتقاد میکردید و البته نباید همچین مقایسه نا برابری و میکردم ببخشید تایید کنید

دوشنبه 9 تیر 1393 - 01:30

کار سال پیشش خیلی بهتر بود
اصن نگرفت
خیلی انتظارم بیشتر بود از مهدی
خداییش باید قبول کرد بهترین تیتراژو فرزاد فرزین خوند برا ماه عسل

دوشنبه 9 تیر 1393 - 01:53

می تونست خیلی بهتر باشه .
واقعا جای خالی روزبه شدیدا احساس شد

دوشنبه 9 تیر 1393 - 06:01
نصیر

کاملا موافقم
اصلا کلام روزبه با این برنامه عجین شده...

176.221.26.77
دوشنبه 9 تیر 1393 - 03:15

من برگشتم!!! یه مدت مسافرت بودم و به اینترنت هم دسترسی نداشتم ولی بازم در هر حال در خدمت شما هستم!! میدونم دلتون واسم یه ذره شده و واسه همینم رفتم اهنگ جدید مهدی یراحی رو گوش کردم تا نظرم رو درباره ش بگم .باید عرض کنم این اهنگ از نوحه هم نوحه تره و یعنی چیزی به نام اهنگ نیست و خود خود نوحه تشریف داره این اهنگ و در ردیف اثار موسیقی نباید قرار بگیره.لحن خوندن و ادا کردن کلمات و تنظیم و اهنگسازی همه و همه در خدمت این بودن که یک نوحه تحویل مردم داده بشه و خب همینطورم شد.مهدی یراحی در البوم اولش منو رها کن بسیار خوب ظاهر شد و البوم خوبی رو منتشر کرد ولی در البوم امپراطور به جزخود ترک امپراطور نتونست الوم خوبی رو منتشر کنه و افت شدید کرد و حالا هم با این اهنگ !!! ببخشید نوحه منظورم بود بازم به افت خودش ادامه داده.در اخر درود بر شما و بدرود بر شما و 2 صد و هزاران درود بر شما باد!!!

دوشنبه 9 تیر 1393 - 09:16
خواهان حضور و نظر دهی استاد نوید ترابی اصل در سایت موسیقی ما

اول اینکه خوش آمد میگم رسیدنتونو و تبریک میگم به همه چون در نبود شما سطح کیفیت طنز سایت به شدت پایین اومده بود.دوم اینکه واقعا جای بسی افتخار و غروره بسیاری از هموطنانمونه که شما ازین قطعه خوشتون نیومده این مورد هم تبریک میگم ، به امید مورد اقبال قرار نگرفتن بسیاری از قطعات موسیقی توسط شما...بدرود

141.0.9.80
دوشنبه 9 تیر 1393 - 22:59
maliheh

فقط ب نظر بالاییم میگم خیلی باحالی !!!: ))

2.176.242.140
پنجشنبه 12 تیر 1393 - 10:40
فرحناز

شما با این طور نظر دادن هاتون محسن چاوشی و طرفداراشون رو خراب می کنید.
در این که البوم امپراطور چه به خاطر نوع اهنگسازی چه متن ترانه و ....در صدر بهترین البوم های 92 بود شکی نیست.مهدی یراحی هرروز بالاتر از دیروز میره و خاص بودن خودش رو با خوندنش ثبت کرده.اگر هم سبک نوحه خونی خیلی مورد پسندتون نیست گوش ندید.هیچ کس نه شما مجبور به توهین به خواننده های مورد علاقه ی بقیه می کنه و نه مجبور به گوش دادن به اهنگایی که دوست ندارید....

5.238.159.149
جمعه 27 تیر 1393 - 00:21
مازیار

نوید برای اولین بار تو عمرم...
بدجوری موافقم باهات...

2.176.213.71
دوشنبه 9 تیر 1393 - 05:31

کار خوبی بود ، خسته نباشید
ولی به نظر شما ما محکومیم به این که هر سال صداها و فضاهای تکراری رو توی برنامه های معروف بشنویم؟

دوشنبه 9 تیر 1393 - 07:37

زيبا و پر احساس بود .آقاي يراحي ممنون .

دوشنبه 9 تیر 1393 - 08:26

فضای بیش از حد سنگین با تنظیم بیش از حد خلوت و ساده و وکالی که هیچ هماهنگی با ملودی نداره
نمیدونم چرا فکر کردن این قطعه میگیره! سازش خیلی قشنگ تر و تاثیرگذارتر بود
اینم از اشتباهات علیخانیه که امسالم تیتراژ آخرو از رو رفیق بازی داد به مهدی یراحی،وقتی چن سال پشت سرهم بخوای مسئولیت تیتراژ یه برنامه پرمخاطب رو به عهده بگیری و در ضمن خیلی سعی داشته باشی کارات تکراری هم نشه نتیجش میشه این

جمعه 13 تیر 1393 - 16:19
mostafa .

کلا موسیقی شلوغ دوس داریییییی؟!!!!! جالبه که تنظیم دیگه زیر سوال بردی..پیانو به این قشنگی یعنی تحت تاثیر قرارت نداد؟؟!!! واقعا جالبه، خب اگه خوب نیست گوش نده.حتما صداشو دوس داری که کاراشو دنبال میکنی. چون اگه بخای بگی از تلوزیون گوش کردی که محاله چون علیخانی با صحبت کردنش به تیتراژ آخر محلت پخش نمیده.. ولی نمیدونم چرا با این که کاراشو دنبال میکنی اینجور نظر میدی چون اگه فردی از صدای کسی بدش بیاد اصلا کاراشو گوش نمیکنه که بخواد نظر بده در موردشون...

5.118.10.118
دوشنبه 9 تیر 1393 - 08:55

خیلی قشنگ بود.مهدی یراحی به خاطر بغضی که تو صداش داره و همچنین به خاطر کارنامه خوبی که تو خوندن آهنگ های آروم داره(هر جای دنیایی و سازش) بهترین گزینه برای تیتراژ پایانی ماه عسل که به افطار نزدیکه هستش.موقع اذان و افطار که نمیشه آهنگ شاد گوش کرد.

دوشنبه 9 تیر 1393 - 10:19

به نظر من هر دو تیتراژ برنامه ماه عسل نسبت به پارسال خیلی ضعیف بود,اما مطمئنم برا سال بعد مهدی یه اهنگ بهتر میخونه.

دوشنبه 9 تیر 1393 - 10:30

انصافا که اسم اهنگ به خوانندهش می خوره.بغض
بغضی که همیشه در صدایش هست.همیشه حسش می کنیم.باهاش بغض می کنیم.عالی بود.اگر 10خواننده خوب تو کشور داشته باشیم حتما یکیش مهدیه.عالی بود.فقط عالی بود.

دوشنبه 9 تیر 1393 - 11:17

مهدی عاااااااااااااااااالی بود اونایی هم که میگن تکراریه صداش می تونید بهش گوش ندید کسی مجبورتون نکرده

دوشنبه 9 تیر 1393 - 14:21
mahdis

عالیییییییییییییییییییی نبود مثل کارای سال های قبل بود واینجا باید واسه گوش نکردن اهنگش که هر سال خواننده تیتراژ پایانی ماه عسل هستش باید از احسان علیخانی درخواست عاجزانه کنیم این خواننده رو ول کنه این همه خواننده تو این کشور هست

2.190.35.239
سه شنبه 10 تیر 1393 - 15:37
مریم

من که می دونم چون خواننده مورد علاقه خودتون تیتراژ رو نخونده ناراحتید بله جز مهدی حداقل تو ایران همچین بغض و احساس تو صدای هیچ خواننده ای نیست شما هم تا می تونید خودتون رو به آب و آتیش بزنید تا چهره مهدی رو خراب کنید البته یقین دارم که نمی تونید به هر حال مهدی همه جوره واسه هواداراش عزیزه.

5.124.138.111
دوشنبه 9 تیر 1393 - 11:18

سازش هیچ وقت تکرار نمیشه

دوشنبه 9 تیر 1393 - 12:13

فوق العاده بود❤
امپراطور امسال باز هم گل کاشت!
تیمی که باهاش این آهنگو ساخت از بهترینها بودن، این آهنگ هیچی کم نداره :)
تو لحظات منتهی به اذان فقط و فقط صدای مهدی یراحی به دل میشینه ..
ممنون از احسان علیخانی که به خواسته مخاطباش اهمیت میده!..

F.B
دوشنبه 9 تیر 1393 - 12:19

بعد ملت میان دعوا می کنن که چرا مهدی یراحی تیتراژه آخرو می خونه و چرا خواننده ی محبوب اونا نمی خونه...!!!
آخه مگه این احسان علیخانی میذاره تیتراژه آخر پخش بشه که سرش دعوا می کنید؟؟بس که حرف می زنه...والا

دوشنبه 9 تیر 1393 - 19:52
الناز

دقیییییییییییقا!...من چقدر حرص خوردم کامل پخش نشد!

2.176.130.73
دوشنبه 9 تیر 1393 - 12:39

خيلى زيبا و تأثيرگذار بود ، شعرش هم خيلى خوب بود...

دوشنبه 9 تیر 1393 - 12:52

انصافا قشنگ بود آقا مهدی حیف که به شما دسترسی ندارم از همین جا اون حنجره گل شمارو می بوسم

دوشنبه 9 تیر 1393 - 14:27

آهنگ خوبی بود با اینکه جالبه ک باسه اولین بار تو این چند ساله که احسان این برنامرو اجرا میکنه روزبه شعر نگفته ولی شعر بغضه تو هم قشنگ بود خدایی مرسی مهدی مرسی احسان

دوشنبه 9 تیر 1393 - 14:48

امپراطور موسیقی بازم گل کاشت...
دمت گرم بابت ساختن لحظات زیبا با آهنگات برای من :)
عاشقتم...

دوشنبه 9 تیر 1393 - 15:11

اهنگ قشنگیه تبریک به همه طرفداری مهدی یراحی باریکلا مهدی یراحی ..
*سایت رسمی هواداران محمد علیزاده*

دوشنبه 9 تیر 1393 - 23:18
سوفیا

ممنونم از مهدی یراحی،ترانه خوبی بود،هر چند هنوز خاطره کار زیبای "سازش" از ذهن ها پاک نشده.

سایت رسمی هواداران محمد علیزاده

2.178.94.226
دوشنبه 9 تیر 1393 - 15:27

مث همیشه مهدی با صدای گرمو دلنشنش اومد .... فوق العاده بود .... واقعا صدای محشری داره ...

دوشنبه 9 تیر 1393 - 15:47

و باز هم مهدی یراحی لحظات نزدیک به اذان مغرب رو برای همه احساسی و خاطره انگیز میکنه در طول این یک ماه با این آهنگ عالی ..

دوشنبه 9 تیر 1393 - 16:10

من یکی از طرفداران 6 آتیشه مهدی یراحی ام.بنظرم صداش محشره.ینی حاضرم تا اخر عمرم فقط اهنگای ایشونو گوش بدم.
بنظر من اهنگ بغض تو خیلللللللللللللللللللللللللللللللللللی فوق العاده اس و واقعا در شان برنامه زیبایی مثل ماه عسله....
با تشکر از مهدی یراحی بخاطر حس زیباش
مرسی از احسان علیخانی بخاطر همکاریش با کسانی ک واقعا لیاقتشو دارن
امیدوارم تا زمانی ک ماه عسل پابرجاست مهدی یراحی تیتراژ پایانی شو بخونه
هیچچچچچچچچچچچچ وقت تکراری نیس مطمئنم

دوشنبه 9 تیر 1393 - 17:35

خعلییییییییییییییییییییییییییی ممنون امپراطور آهنگ فوق العادس
افتخار مایی همشهری

دوشنبه 9 تیر 1393 - 18:43

سلام
به نظر من صدای مهدی یراحی هیچ وقت تکراری نمیشه ...
این آهنگ هم مثه سالای قبل پرطرفداره و زیبا ...
نمیدونم اونایی که فقط آهنگای ی خواننده رو گوش میدن و طرفدار 6 آتیشه ی ی خواننده ی دیگن طوریکه فقط همونو قبول دارن چرا میان آهنگ خواننده های دیگرو مورد انتقاد قرار میدن ؟؟؟!!!
من هم طرفدار 6 آتیشه مهدی یراحی هستم طوریکه ب سختی آهنگی غیر از آهنگای ایشونو گوش میدم .
ولی هیچ وقت ب خودم این اجازه رو نمیدم برم مثلا آهنگای آقای چاووشی یا فرزین رو انتقاد کنم . چون میدونم انتقادم فقط از روی تعصب ب خواننده ی مورد علاقه ی خودمه و اون یکی خواننده ی بیچاره رو با خواننده ی مورد علاقم دارم قیاس میکنم فقط ...!! :/ و هر کسی سلیقه ای داره و سلیقه ی همه هم مسلما محترمه ...
لطفا اینقدر تعصبی نباشید ...

دوشنبه 9 تیر 1393 - 18:54

در مجموع بد نبود ...
ولی ترانه ش در مقایسه با ترانه های روزبه واقعا هیچی واسه گفتن نداشت !!!
ولی خود شخص مهدی یراحی تقریبا نمره ی قبولی رو گرفت

دوشنبه 9 تیر 1393 - 19:49

سلام...وااااااااااااااااااای این آهنگ جقدر محشررررررررررررررره!
صداشون...حس خوانندگیشون...ادای تک تک کلماتشون با ته لهجه اهوازی بی نظییییییییییییییرش کرده!
خسته نباشی امپراطور عزیزم:)
موفق و پیروز و باانرژی باشی!

دوشنبه 9 تیر 1393 - 20:38

من سازش رو بیشتر دوست داشتم
ته ته ته آهنگ غمگین بود یه کاری با دلم کرد که هر وقت گوش میکنم منقلب میشم دست خودم نیست

اما نمیشه از زحمتشون برای اثر امسال گذشت دستتون درد نکنه

دوشنبه 9 تیر 1393 - 21:26

خوب بود، ولی «سازش» آهنگ به مراتب بهتری، خصوصا از لحاظ ترانه بود! جای خالی آقای بمانی به شدت در تیتراژ های امسال احساس شد...

دوشنبه 9 تیر 1393 - 21:39

امپراطور سال به سال داره بهتر میشه.درسته اینجا جاش نیست ولی میگم.راجع به تیتراژ اول باید بگم واقعا کار فرزاد فرزین از لحاظ ترانه و ملودی فوق ستاره بود.کار فوق العاده ی آقای واژه ها عالی بود.مهدی هم که سال به سال بغض بیشتر و حس زیباتر.دیدیم امشب احسان آخر برنامه گفت:تشکر خیلی ویژه از مهدی یراحی عزیز بخاطر این کار با احساس.به نظرم هیچ کس توی ایران این بغض و غم رو تو صداش نداره.

Music:Mehdi Yarrahi
Arrangement:Hooman Namdari
Lyrics:Soroush Dadkhah
Mix and Mater:Arash Pakzad
Piano:Reza Tajbakhsh
Violin:Ehsan Neyzan
Kamanche:Ehsan Neyzan
Oud:Milad Derakhshani
Violin Sel:Mehrdad Alami

هميشه بغض تو دنيامو لرزوند هواي گريه هامو داري يا نه
يه عمره که فراموشت نکردم منو به خاطرت مياري يا نه
کسي جاتو نمي گيره تو قلبم پناهي غير آغوشت ندارم
صدامو مي شنوي اين التماسه تو تنهايي ولي تنها نذارم
با روياي تو بيدارم هميشه شبايي رو که غرق اضطرابم
من انقدر خواب بد ديدم که ميخوام ديگه هيچ وقت تو اين دنيا نخوابم
ببين دنياي من مي لرزه بي تو چجوري بايد از اين غم رها شم
بايد پايان کابوسم تو باشي شايد تعبير روياي تو باشم

سه شنبه 10 تیر 1393 - 08:58

سلام.
بی نهایت از احسان علیخانی ، مهدی یراحی ،مرتضی پاشایی و همه ی همکارانشون ممنون و سپاس گزارم بابت( بغض تو )و (نگران منی) که عالی و بی نظیر بود این دوتا آهنگ...
تیتراژهای ماه عسل مثل همیشه شنیدنی ست...

سه شنبه 10 تیر 1393 - 09:03

سلام.
بی نهایت از احسان علیخانی ، مهدی یراحی ،مرتضی پاشایی و همه ی همکارانشون ممنون و سپاس گزارم بابت( بغض تو )و (نگران منی) که عالی و بی نظیر بود این دوتا آهنگ...
تیتراژهای ماه عسل مثل همیشه شنیدنی ست...

سه شنبه 10 تیر 1393 - 13:50

بازم یه کاره اسلو از مهدی
مث همیشه پیانو کمانچه ویوولن
***
سازبندی کار حرف نداشت
به نظرمن ترانه روی ملودی کارگفته شده چون فضای کاری مهدی مث سازش و هرجایی دنیایی و امپراطور/ فراموشی بود
***
به طوره وحشتناکی حس میکنم مهدی داره سبک کاراش رو به سمت شادمهر میبره
سروش دادخواه قبلا انتخاب چه خوابایی رو برای شادمهرگفته بود
مهدی هم جدیدا داره با سروش کارمیکنه و این همکاری داره جوون میده به الگو گرفتن مهدی از شادمهر
تنظیم کار فوق العاده بود
هومن با انتخاب ساز عود ویوولن سل خیلی به احساسی شدن کار کمک کرده
***
باید زمان بدیم به این کار درست مث سازش که همه اول گفتن خیلی ضعیفه از هرجای دنیایی اما با گذشت زمان نظرشون عکس شد.
ولی کلا احسان تهیه کننده کاره حق انتخاب داره نمیشه گفت مهدی لابی میکنه سره تیتراژ
ولی من بهتون قول میده مهدی هیچ وقت تیتراژ هیچ برنامه ای رو نمیخونه به جز ماه عسل
***
ولی روزبه بمانی یه دنیای دیگس
منتظرترانهاش توی البوم جدید احسان خواجه امیری نازنین هستم

جمعه 20 تیر 1393 - 17:29
Arezoo .B

واقعا منطق تون واسه این حرف که مهدی داره سبکشو به سمت شادمهر می بره همکاری با سروشه؟؟؟؟
من خودم مخاطب کارای شادمهرم اما یه لحظه ام متوجه شباهت سبکش با مهدی نشدم!
مثلا الان روزبه داره با اکثر خواننده ها همکاری می کنه یعنی ما باید نتیجه بگیریم همه ی اون خواننده ها دارن سبکشونو مثل هم می کنن؟؟؟؟

31.130.186.22
سه شنبه 10 تیر 1393 - 15:00

خیلی قشنگه....خیلی...
پر از احساس..
اما...
من به شخصه سازش یعنی تیتراژ پارسال رو خیلی خیلی خیلی بیشتر دوس دارم...
طوری که هر بار گوش میکنم گریه ام میگیره...!!!
سازش به شدت تاثیر گذار تر بوده و هنوزم هست...
اما بغض تو هم قشنگو تاثیر گذاره..

سه شنبه 10 تیر 1393 - 15:45
نیاز

بااینکه اهنگ امسال رو خیلی دوسش دارم ولی منم میگم که سازش یک شاهکار بود که هیچوقت نظیرش تکرار نمیشه.اما اهنگ بغض تو هم خیلی عالیه

188.34.222.160
سه شنبه 10 تیر 1393 - 15:54

یه کار عالی از مهدی یراحی و بازگشت دوباره سروش دادخواه به صحنه ی ترانه سرایی کشور...
از کار پارسالش "سازش" قشنگ تر بود

سه شنبه 10 تیر 1393 - 18:02

مثل اینکه یراحی با علیخانی قرارداد بسته هرسال تیتراژ پایانی ماه عسل رو یراحی بخونه!!!!!!!!!!!

سه شنبه 10 تیر 1393 - 19:18

ایول خیلی خوشم اومد از آهنگش.
خیلی پخته س.

سه شنبه 10 تیر 1393 - 20:28

شعره سروش دادخواه بسیار زیبا بود...ولی حس میشه که دیگه خیلی غم انگیزه فضای برنامه ماه عسل سنگین هست ولی دیگه لازم نیست کار به این غمگینی که کاملا جاهاییش حس میشه مهدی یراحی داره ناله میکنه وجود داشته باشه...با این وجود تو این چند ساله اخیر بین تمامیه تیتراژ های این برنامه از سال 86 که محسن یگانه خوند تا کار های مهدی یغمایی و محمد علیزاده و خوده مهدی یراحی و مرتضی پاشایی بهترین کار کاره ماه عسل فرزاد فرزین بوده که دیگه تکرار نمیشه...البته هرجای دنیایی دلم اونجاست هم کاره ماندگاری هست

سه شنبه 10 تیر 1393 - 21:49

این آهنگ بی نظیره
مرسی امپراطور
انشاالله بزودی میام کنسرتت

چهارشنبه 11 تیر 1393 - 13:07

از اونجایی که جدیدا همه تکراری میشن و یراحی هم از این ماجرا مستثنی نیست ، هرسال داره یه مدل میخونه واسه ماه عسل و واقعا گوش آدمو اذیت میکنه ! ملودی و تنظیم همیشه یکنواخت بوده و این وسط فقط شعر تغییر کرده ! لحنشم همیشه جوریه که یا داره گریه میکنه یا انگار موقع خوندن داره فشار بالایی رو تحمل میکنه و صداش نمیکشه ! وقتی رفیق بازی توو این برنامه ها حرف اولو بزنه ، این اتفاق ها هم پیش میاد دیگه ! آقای علیخانی خواننده های جوون تر و با استعداد تر و جویای نام زیاد داریم، حد اقل توو این برنامه ها مسائل شخصیتو بذار کنار ..

چهارشنبه 11 تیر 1393 - 21:33
امیررضا دادبخش

"همه تکراری میشن "و" یراحی هم از این ماجرا مستثنی نیست" با قسمت اول صحبتت کامل موافقم خواننده هایی مثل (م.پ) (م.ی) (ف.ف) (ش.ر) و .... واقعا مخصوصا ملودیاشون واقعا داره به تکرار می رسه.ولی راجع به مهدی یراحی سخت اشتباه می کنی.این همه انتقاد برای اینه که شما انتظار دارید خواننده مورد علاقه خودتون مثلا م.ی یا م.چ این تیتراژو بخونن.وگرنه چه دلیلی داره؟؟اگه شما میگی ملودیا هر سال تکراریه پس با کمال احترامی که بهتون دارم باید بگم شما چیزی از ملودی و تنظیم نمی فهمید.شما انتظار داری مثلا مهدی برای تیتراژ پایانی کاری مثل عطر تو یا دیدار بخونه واقعا؟؟؟؟؟؟؟ایا فضای برنامه به چنین تیتراژی می خوره.صدای مهدی بغض داره و فهمیدن این بغض و غم هر سال توی این برنامه کار هر کسی نیست.مهدی به صداش فشار میاره و نمی کشه.خوبه همه اهنگاش با گام بالا هست.اینو به خواننده های باید گفت که به خودشون اجازه نمیدن توی برنامه تلویزیونی زنده بخونن.به کسایی بگین که این روزا فقط بخاطر مشکلشون مردم بیشتر بهشون توجه می کنن.این دلیل نمیشه چون کسی مشکلی داره ما بریم سراغ کارای اون خواننده.امیدوارم این فرهنگ از جامعه ی ما پاک بشه.فقط امیدوارم.ممکنه اون کار ضعیف باشه ولی ما میگیم چقد قشنگ با اینکه از ته دل نیست.

5.124.139.2
چهارشنبه 11 تیر 1393 - 14:18

عالی...انتظاری جز این هم نبود، امپراطور هیچ وقت شگفت زده نمی کنه مخاطبو...همیشه در بالاترین سطح کیفی کار می کنه
تاریخ موسیقی ایران کسی مثل مهدی یراحی که همزمان کار خوانندگی و آهنگسازی انجام بده با چنین کیفیتی به خودش ندیده و نخواهد دید...قیاس امپراطور با سایر خواننده ها (که اون ها هم زحمت می کشند در حد خودشون و همه قابل احترامند) اصولا قیاس درستی نیست.

چهارشنبه 11 تیر 1393 - 21:35
امیررضا دادبخش

واقعا چه استعدادیه مهدی ......در بالاترین سطح ممکن.چه ملودیایی.چه صدایی.چه بغضی. بازم بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همه چیز تموم.

5.124.139.2
جمعه 27 تیر 1393 - 00:11
مازیار

تو چطور به خودت اجازه میدی وقتی تو تاریخ موسیقی شخصی مثل شادمهر عقیلی وجود داره بیای و این حرف بی اساسو بزنی؟؟؟
مهدی یراحی؟؟؟بهترین کسی که همزمان خوانندگی و آهنگسازی میکنه؟؟؟خندیدیم...
این حرف واسه یراحی و طرفداراش خیلی گندست...نمیتونین هضمش کنیین...بیخیال شید...

2.176.213.71
چهارشنبه 11 تیر 1393 - 18:23

به نظر من تیتراژ عالی بود فقط به معنی شعرش توجه کنید لطفا عالیه .خب تیتراژ دمه افطار کاه نباید ریتم شاد داشته باشه

جمعه 27 تیر 1393 - 16:49
مازیار

چرا تیتراژ دم افطار نباید ریتم شاد داشته باشه؟؟؟افطار با شادی گناهه یا اجرش کمتره؟؟؟همش باید با گریه افطار کنیم؟؟؟

2.176.97.232
چهارشنبه 11 تیر 1393 - 23:51

مهدی یراحی اول آهنگساز بوده بعد دست و پا دراورده ..
از سال های قبل بهتر بود بدون شک ..

پنجشنبه 12 تیر 1393 - 03:09

هوااااداررررتيم هوااارررتااااا اي امپراتوربغض ها

پنجشنبه 12 تیر 1393 - 10:02

مقایسه کار پاشایی و یراحی غیر منطقی به نظر میرسه چون دو تا سبک مختلف رو دنبال میکنن .کار پاشایی مثل کارهای قبلش یکنواخت و تکراری نبود لحن خوندن کلنات رو تغییر داده بود و همین به کارش رنگ جدیدی داده بود اما مهدی یراحی مثل چند ترک البوم امپراطور از جمله فراموشی یا میراث از سبک یکنواختی استفاده کرده بود اما مقایسه این کار با قطعات البوم امپراطور جالب نیست چون البوم امپراطور قطعات بی نظیری و قوی تری مثل دو قطعه ای که نام بردم داره ،قطعه ی بغض تو در هوای ماه مبارک رمضان با سبکی و ملودی ارام و مناسبتی ساخته شده ،درسته یکنواختی تو کار حس میشه اما قطعه ی قابل تحسینی است یه جور نیایش محسوب میشه نه نوحه خوانی .
همیشه بغض تو دنیامو لرزوند ، هوای گریه هامو داری یا نه .
ممنونم از مهدی یراحی .
قاسم محمودی .

پنجشنبه 12 تیر 1393 - 13:37

mas کلا تو باهمه مخالفی به کل دائم المخالفی من واقعانمی دونم ازنظرتوکی می خوندبهتربود

پنجشنبه 12 تیر 1393 - 17:08

به نظر من مث همیشه یراحی عالی بوده وهست وبرای همیشه خواهد بود از مهدی یراحی واحسان علیخانی برای همکاری ممنونم و به نظر من این همکاری باید ادامه دار باشه چون صدای یراحی واسه ی خوندن تیتراژ ماه عسل ساخته شده باز هم سپاس

پنجشنبه 12 تیر 1393 - 19:11

سر ترانه باخت داده بدون شک...

جمعه 13 تیر 1393 - 16:49

خیلی کاره زیبایی بود.

یکشنبه 15 تیر 1393 - 17:26

بغض تو یه جوری دنیامو لرزونده که می خوام دیگه هیچ وقت تو این دنیا نخوابم و همش بغض تو رو گوش بدم
هوای گریه هامو.............

جمعه 20 تیر 1393 - 17:54

بچه ها سعی کنید به نظر هم احترام بزارید،هر کی کامنت گذاشته خب سلیقه ی شخصیشو نوشته این که دیگه جنگ و دعوا نداره!
من یکی از طرفدارای مهدی عزیزم اصلا عاشق این(بقول بعضیا) نوحه خونیشم چه اشکالی داره؟ جرمه؟ من دیوونه وار صدای بغض دارشو نفس می کشم،احساسو توو ثانیه ثانیه آهنگاش حس می کنم. این واسه من یه هدیس که بالاخره یکی پیدا شده که دقیقا با سلیقه من کار می کنه و آهنگاش حرف دل منه.
شاید مهدی دوست نداره خودشو به خاطر مخاطب عوض کنه!
بعضی ها این سبکو نوحه خونی می دونن! بدونن چه اشکالی داره؟ هر کی مختاره هر جور دوست داره فکر کنه.
مهم اینه که من و تو (طرفدارای مهدی عزیز رو میگم) بی دریغ از مهدی تا آخرش حمایت می کنیم و پشتشیم.
هرکی با کامنتاش شخصیت خودشو نشون میده. آقا تو خوشت نیومد؟دوست نداشتی؟ باشه هیچ ایرادی نداره نظرت محترمه اما دیگه توهین،تخریب و تهمت نامردیه! نیست؟
در آخرم اینو می خوام بگم هر جا که هستید توو هر شرایطی به شخصیتتون بها بدین نه اینکه یه تصویر کدر توو ذهن دیگران از خودتون به جا بزارید.

جمعه 20 تیر 1393 - 19:29

بچه ها سعی کنید به نظر هم احترام بزارید،هر کی کامنت گذاشته خب سلیقه ی شخصیشو نوشته این که دیگه جنگ و دعوا نداره!
من یکی از طرفدارای مهدی عزیزم اصلا عاشق این(بقول بعضیا) نوحه خونیشم چه اشکالی داره؟ جرمه؟ من دیوونه وار صدای بغض دارشو نفس می کشم،احساسو توو ثانیه ثانیه آهنگاش حس می کنم. این واسه من یه هدیس که بالاخره یکی پیدا شده که دقیقا با سلیقه من کار می کنه و آهنگاش حرف دل منه.
شاید مهدی دوست نداره خودشو به خاطر مخاطب عوض کنه!
بعضی ها این سبکو نوحه خونی می دونن! بدونن چه اشکالی داره؟ هر کی مختاره هر جور دوست داره فکر کنه.
مهم اینه که من و تو (طرفدارای مهدی عزیز رو میگم) بی دریغ از مهدی تا آخرش حمایت می کنیم و پشتشیم.
هرکی با کامنتاش شخصیت خودشو نشون میده. آقا تو خوشت نیومد؟دوست نداشتی؟ باشه هیچ ایرادی نداره نظرت محترمه اما دیگه توهین،تخریب و تهمت نامردیه! نیست؟
در آخرم اینو می خوام بگم هر جا که هستید توو هر شرایطی به شخصیتتون بها بدین نه اینکه یه تصویر کدر توو ذهن دیگران از خودتون به جا بزارید.

شنبه 21 تیر 1393 - 21:30

با تمام عشقی که به مهدی یراحی دارم میخواستم بگم
ملودی این آهنگ به طور باورنکردنی شبیه به آهنگ دیواره ولی با تم پیانوش
نگران این تکرار ملودی شدم...

یکشنبه 22 تیر 1393 - 14:01

ممنون از مهدی یراحی عزیز بابت این ترانه قشنگش...مثل همیشه درخشید:)
به احسان علیخانی عزیز هم به خاطر این انتخاب خوبش تبریک میگم.

یکشنبه 22 تیر 1393 - 14:09

مثل همیشه عاااااااااااالیه... مرسی امپراطور؛)

یکشنبه 22 تیر 1393 - 15:13

اگر بخوام حرفه ای تر نظر بدم از نگاه یه شنونده حرفه ای موسیقی باید بگم که:این اثر با آهنگ و ریتم فوق العاده پیانو و ویالون و نی شروع میشه و تا نیمه های اثر بسیار عالیه ولی با افت ریتم همراه هستش شاید خودش سبک خاصی رو به اثر میبخشه و کاملا با حال و هوای برنامه ماه عسل همراه هستش ولی اگر بخوام با اثر سازش مقایسه کنم در مقابل اثر سازش از نظر مفهوم شعری بسیار ضعیف تره سازش از نظر شعر و تلفیق پیانو و ویالون اثری تکرار ناشدنی هستش.بازم مرسی از مهدی یراحی

سه شنبه 24 تیر 1393 - 12:08

از اول با وجود گروه قدر و حرفه ای که چشت کار بودن معلوم بد کار خوب میشه
مگه میشه رضا تاجبخش و احسان نی زن و آرش پاکزاد و هومن نامداری پشت یه کار باشن و کار بد از آب در بیاد
تازه همه اینا ماله وقتیه که بخوای قابلیتای خود مهدی یراحی رو از این تیم فاکتور بگیری

جمعه 27 تیر 1393 - 15:00

با اینکه از طرفدارای صدای مهدی یراحی وکاراش هستم ولی باید بگم که خلاقیت در ملودی های غمگین در کارهاش دیده نمیشه....به نت های این ملودی توجه کنید...مخصوصا پیانوی اولش.شبیه با ملودی سازش،هرجای دنیایی دلم اونجاست،فراموشی و میراث هست..گرچه سعی شده که ملودی مفاوتی ساخته بشه اما به نظرم موفق نبوده.....سبک ملودی زمستون و مسافر پاییزی خیلی زیباتره وخلاقیت بیشتری در اون به کار رفته

شنبه 28 تیر 1393 - 01:08

مهدی همیشه عااااااااااااااالیه.اونایی که میگن مثل نوحه اس قرار نیس دم افطار اهنگ 6/8براتون بسازه. دوس ندارین گوش ندین وااااااااااااااااااالا.ماکه عاشقشیم اخرشه هم اهنگ هم خواننده،بغض صداش عالیه ارامشی تو صداشه که صدای هیچ خواننده ای نداره یه دونه ااااااااااااس

پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 19:52

معذرت میخوام کامنت آخر من غلط املایی داشت
مهدی یراحی عزیز

جمعه 21 شهریور 1393 - 23:18

ببین، دنیای من میلرزه بی تو
چجوری باید از ایم غم رها شم؟

پنجشنبه 10 مهر 1393 - 14:32

فقط میتونم بگم بغض تووهمین صدای آقای یراحی عالیه

یکشنبه 18 آبان 1393 - 16:39

حس غریب و دوست داشتنی تو این آهنگ بود
از مهدی یراحی عزیز سپاسگزارم

...
جمعه 29 خرداد 1394 - 02:23

خوب مگه مجبورید، اگه تيتراژ دوست ندارید، نبینید...
کلا دوست دارید بحثی کردنو

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «بغض تو» با صدا و ملودی «مهدی یراحی» | موسیقی ما