برنامه یاد بعضی نفرات
 
Joaquin Phoenix
خبر جدیدی درباره هنرپیشه مکمل «گلادیاتور»؛
فینیکس، خواننده عنان گسیخته موسیقی رپ!

موسیقی ما - جواد رهبر: همان طور که پیش از این اعلام شده بود و خبر آن هم منتشر کردیم، واکین فینیکس (Joaquin Phoenix)، بازیگر نقش جانی کش در فیلم «Walk the Line» که برای آن نقش نامزد جایزه اسکار هم شد، فعالیت های سینمایی خود را تعطیل کرده تا آلبومی در زمینه موسیقی رپ ضبط کند و به بازار بدهد.

آخرین خبرها در این زمینه حاکی از این است که فینیکس 34 ساله با همان ظاهر جدیدش، در روز 12 ماه مارس در حال اجرای برنامه ای در کلوب لیو در میامی بوده که ناگهان اجرا را رها کرده و وسط جمعیت رفته تا حساب یکی از تماشاگران را برسد. البته به گفته شاهدان و کیسی اَفلِک (Casey Affleck) – که این روزها لحظه به لحظه همراه فینیکس است – ماجرا با دخالت نیروهای امنیتی ختم به خیر شده و خواننده عنان گسیخته به روی صحنه بازگشته است.

ورود فینیکس به دنیای موسیقی با واکنش های متفاوتی روبه رو شده است. دیوید تامسون،‌ منتقد سرشناس سینما، در یکی از تازه ترین یادداشت هایش، که در سایت گاردین منتشر شده، نوشته است که دوست دارد فینیکس دوباره به عالم سینما بازگردد. به قول تامسون «شاید فینیکس چندان دل خوشی از عالم سینما نداشته باشد اما ما به او نیاز داریم چون او یکی از بازیگرانی است که می تواند مدیوم سینما را متحول سازد.»

از فینیکس فیلم «دو دلداده» (Two Lovers) از روز 13 فوریه (23 بهمن) در امریکا اکران شده است؛ فیلمی که فینیکس آن را پایان فعالیت های سینمایی اش برشمرده است.

منبع: شیکاگو تریبون/ اِم. اِس. اِن/ گاردین

تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فینیکس، خواننده عنان گسیخته موسیقی رپ! | موسیقی ما